Cannavaro heeft de voornaam van Pirlo op z'n arm staan.quote:
Anders ik welquote:Op maandag 10 juli 2006 00:45 schreef remlof het volgende:
uffa, ik wou dat ik in milaan was vanavond!
Waar heb jij je shirt gehaald eigenlijk?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef remlof het volgende:
ik blijf de hele week m'n Italia shirt dragen
een shop hier in arnhem, maar het is geen officieel puma shirt maar een umbroquote:Op maandag 10 juli 2006 01:00 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Waar heb jij je shirt gehaald eigenlijk?
Ik mijne van Zidane!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:02 schreef Stansfield het volgende:
Ik doe mijn italie tshirtje morgen ook aan.
vai via, tifoso oppotunista!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:08 schreef Ringo het volgende:
I T A L I A
![]()
als Frankrijk had gewonnen, had ik voor hen gejuicht![]()
Buon umorequote:
zeik toch niet, de Italianen hebben dit toernooi zelf anders ook een cadeautje gekregen (penalty tegen australië).quote:Op maandag 10 juli 2006 02:20 schreef SpiceP het volgende:
...
Eigenlijk hadden ze in 1990 moeten winnen, maar dankzij een Franse scheidsrechter die een cadeautje gaf aan de Argentijnen vlogen ze er ook uit, omdat dit cadeautje resulteerde in uiteindelijk de verlenging en de penalty's.
Kortom, de revange op de FransenHulde !
Je maakt me jaloers..quote:Op maandag 10 juli 2006 09:14 schreef Marty het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gisteravond/vannacht feestgevierd in Milaan!! Met de Vespa zijn we door de hele stad gereden.
Wat een gekkenhuis.... maar GEWELDIG!!!!
Ik heb veel foto's gemaakt, zal vanavond zien of ik er een paar kan posten.
![]()
![]()
![]()
Hier iets bescheidener in "little Italy' zeg maar, maar m'n zwager heeft natuurlijk z'n beste verjaardag ooit gehad en het dak ging eraf met veel vuurwerk erbij.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:14 schreef Marty het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gisteravond/vannacht feestgevierd in Milaan!! Met de Vespa zijn we door de hele stad gereden.
Wat een gekkenhuis.... maar GEWELDIG!!!!
Ik heb veel foto's gemaakt, zal vanavond zien of ik er een paar kan posten.
![]()
![]()
![]()
waar is little italy in nederland danquote:Op maandag 10 juli 2006 12:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier iets bescheidener in "little Italy' zeg maar, maar m'n zwager heeft natuurlijk z'n beste verjaardag ooit gehad en het dak ging eraf met veel vuurwerk erbij.
Heerlijk!
Bij m'n zwager in een overvol huis vol Napolitanenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
waar is little italy in nederland dan?
Leuk zeg! Ook erg leuk voor je zwager natuurlijk!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier iets bescheidener in "little Italy' zeg maar, maar m'n zwager heeft natuurlijk z'n beste verjaardag ooit gehad en het dak ging eraf met veel vuurwerk erbij.
Heerlijk!
Wat dacht je van mijn verjaardag! Om nooit te vergeten....quote:Op maandag 10 juli 2006 12:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heerlijk!
"Echt waar!"quote:Op maandag 10 juli 2006 18:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Weet je ook wat het betekent ?
Anders ik wel, tijdens de vorige twee WK's woonde ik notabene in Milaan, alleen toen werden ze geen wereldkampioenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:21 schreef SpiceP het volgende:
Mooie foto'sIk ben jaloers op je dat je daarbij aanwezig kon zijn
Lekkere foto hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 19:15 schreef Marty het volgende:
Ok, hier een paar foto's die ik gisteravond heb gemaakt in Milaan.
[afbeelding]
Dat was idd één van de beste wedstrijden van dit toernooiquote:Op maandag 10 juli 2006 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben een zeer mooie wedstrijd gespeeld tegen Duitsland,
alleen daarom al verdienen ze het
\quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders ik wel, tijdens de vorige twee WK's woonde ik notabene in Milaan, alleen toen werden ze geen wereldkampioen
je wil niet weten hoe hard ik stond te juichen toen zuid-korea door zwitserland er in de eerste ronde al uit werd geschopt!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:48 schreef SpiceP het volgende:
[..]
\
Ik weet wat er door je heen moet zijn gegaan, vooral 2002 was echt een dieptepunt![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe hard ik stond te juichen toen zuid-korea door zwitserland er in de eerste ronde al uit werd geschopt!![]()
ow ja, die penalty in de laatste minuutquote:Op maandag 10 juli 2006 20:57 schreef SpiceP het volgende:
[..]
![]()
Anders ik wel
Maar dat is tegen Australië min of meer weer goed gemaakt. Ik heb Hiddink ondanks een beetje kritiek naderhand in de pers niet zien klagen op het veld. Normaal kan Hiddink ook flink tekeer gaan. Maar ook hij wist dat hij ditmaal de gebeten hond was, en heeft dit sportief opgevat.
Peccato!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Porca Dio, ik ben jaloers, ik wil nu in italia zijn
No, elke italiano Schreeuwt forza!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nee ik ga niet mee zingen dat is dan weer iets te duidelijk Italiaans.
Hebben jullie overigens vernomen dat de meeste Italianen geen 'Forza Italia' durven te zeggen omdat oud-premier Silvio Berlusconi dit als campagneleus en partij heeft gebruikt?
yep, je zal het zelfs mij nooit horen zeggen/zien schrijvenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hebben jullie overigens vernomen dat de meeste Italianen geen 'Forza Italia' durven te zeggen omdat oud-premier Silvio Berlusconi dit als campagneleus en partij heeft gebruikt?
Jammer is dat hč?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
yep, je zal het zelfs mij nooit horen zeggen/zien schrijven
Uhm dit is een Italië topic, dacht ik zoquote:Op maandag 10 juli 2006 22:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Er moet een italia forum komen! of italia topic!
Ja maar een centrale, waar we het hele jaar kunnen praten, desnoods in het italiaansquote:Op maandag 10 juli 2006 22:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Uhm dit is een Italië topic, dacht ik zo
Dat kan eventueel in TTK.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja maar een centrale, waar we het hele jaar kunnen praten, desnoods in het italiaans
Youve got a fobo messagequote:Op maandag 10 juli 2006 22:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat kan eventueel in TTK.
Erg goed idee.
Daar kan ik lekker veel van leren!
Ik weet het, maar als ik op die van jou klik, krijg ik een foutmelding. Ik probeer het later nog eensquote:
Wat gaar, ws bug in mijn foboquote:Op maandag 10 juli 2006 23:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar als ik op die van jou klik, krijg ik een foutmelding. Ik probeer het later nog eens
Het is altijd al Forza Ragazzi.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Assolutamente esattoquote:Op maandag 10 juli 2006 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja maar een centrale, waar we het hele jaar kunnen praten, desnoods in het italiaans
Het was echt heel leuk. Nog nooit zoiets meegemaakt. Mensen die in de fonteinen sprongen, overal werd champagne gespoten en iedereen was zo vrolijk en blij!!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Leuke foto's Marty!
Hoe was het aldaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |