Cannavaro heeft de voornaam van Pirlo op z'n arm staan.quote:
Anders ik welquote:Op maandag 10 juli 2006 00:45 schreef remlof het volgende:
uffa, ik wou dat ik in milaan was vanavond!
Waar heb jij je shirt gehaald eigenlijk?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef remlof het volgende:
ik blijf de hele week m'n Italia shirt dragen
een shop hier in arnhem, maar het is geen officieel puma shirt maar een umbroquote:Op maandag 10 juli 2006 01:00 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Waar heb jij je shirt gehaald eigenlijk?
Ik mijne van Zidane!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:02 schreef Stansfield het volgende:
Ik doe mijn italie tshirtje morgen ook aan.
vai via, tifoso oppotunista!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:08 schreef Ringo het volgende:
I T A L I A
![]()
als Frankrijk had gewonnen, had ik voor hen gejuicht![]()
Buon umorequote:
zeik toch niet, de Italianen hebben dit toernooi zelf anders ook een cadeautje gekregen (penalty tegen australië).quote:Op maandag 10 juli 2006 02:20 schreef SpiceP het volgende:
...
Eigenlijk hadden ze in 1990 moeten winnen, maar dankzij een Franse scheidsrechter die een cadeautje gaf aan de Argentijnen vlogen ze er ook uit, omdat dit cadeautje resulteerde in uiteindelijk de verlenging en de penalty's.
Kortom, de revange op de FransenHulde !
Je maakt me jaloers..quote:Op maandag 10 juli 2006 09:14 schreef Marty het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gisteravond/vannacht feestgevierd in Milaan!! Met de Vespa zijn we door de hele stad gereden.
Wat een gekkenhuis.... maar GEWELDIG!!!!
Ik heb veel foto's gemaakt, zal vanavond zien of ik er een paar kan posten.
![]()
![]()
![]()
Hier iets bescheidener in "little Italy' zeg maar, maar m'n zwager heeft natuurlijk z'n beste verjaardag ooit gehad en het dak ging eraf met veel vuurwerk erbij.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:14 schreef Marty het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gisteravond/vannacht feestgevierd in Milaan!! Met de Vespa zijn we door de hele stad gereden.
Wat een gekkenhuis.... maar GEWELDIG!!!!
Ik heb veel foto's gemaakt, zal vanavond zien of ik er een paar kan posten.
![]()
![]()
![]()
waar is little italy in nederland danquote:Op maandag 10 juli 2006 12:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier iets bescheidener in "little Italy' zeg maar, maar m'n zwager heeft natuurlijk z'n beste verjaardag ooit gehad en het dak ging eraf met veel vuurwerk erbij.
Heerlijk!
Bij m'n zwager in een overvol huis vol Napolitanenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
waar is little italy in nederland dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |