nope... was lollig bedoeldquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dit bedoel je andersom neem ik aan?![]()
Moet je wel wat rekenwerk doen met je vriendinquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:47 schreef Aitan het volgende:
Ach ik ben ook nog maagd, ben van plan onbevlekt als 1e man een kind te baren...
Bah wiskunde, laat dan maarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Moet je wel wat rekenwerk doen met je vriendin
hmm zou je denken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Een dude van 1,96 hoort toch geen moeite te hebben om chicks te versieren?![]()
Netjes hoor op die leeftijd 2 jarige relatie met sec hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:45 schreef ryangozer het volgende:
nee niet meer, was 14 ben nu 16, (nogsteeds relatie met diezelfde)
dankje, ik neem aan dat je met sec suc bedoelt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:56 schreef Aitan het volgende:
[..]
Netjes hoor op die leeftijd 2 jarige relatie met sec hebben
zei een maagd :pquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
Alle jongens ouder dan 18... Schaam je. Als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit, of je zegt dat je streng christelijk bent![]()
Als je nog maagd bent, ga dan als een donder achter je pc vandaan en ga een kut leuk meisje zoeken
Griffo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:19 schreef anisubs het volgende:
Ik blijf tot minimaal mijn 21ste maagd heb ik mezelf serieus beloofd!
* anisubs is supertrots op zichzelf dat hij nog een maagd is.
Nou met 1.98 heb ik er toch redelijk moeite meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nog vrij lastig, schrikt sommige chickies vaak afquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je moet ook niet op ze afstormen terwijl je iets in de trant van "BAAAGHGHAAHAA" roept... *zucht*quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef Barbossa het volgende:
[..]
Nog vrij lastig, schrikt sommige chickies vaak af
(ben zelf 2,02 en 16 jaar)
Owhh... ligt het daaraanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:19 schreef whizz het volgende:
[..]
Je moet ook niet op ze afstormen terwijl je iets in de trant van "BAAAGHGHAAHAA" roept... *zucht*
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:19 schreef whizz het volgende:
[..]
Je moet ook niet op ze afstormen terwijl je iets in de trant van "BAAAGHGHAAHAA" roept... *zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |