Misschien Chemical Brothers - Hey Girl, Hey Boy?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nope dat is hem volgens mij niet. Het is een stuk rustiger. (ja of ik luister weer ns niet goedclips beinvloeden bij mij nog wel eens hoe een nummer klinkt
)
Stukje tekst is:
"<iets> Boys and <iets><iets> Girls oid "
k weet t ; klein stukjeMaar ze herhalen het wel vaak.
![]()
Nope. Het is Meer Rock dan Chemical Brothers en Blur. Maar LostProphets - Rooftops is weer iets te Rock, hoewel het er wel erg op lijkt. Gooi Rooftops en Hoobastank-The Reason door elkaar en je zit erg dicht in de buurt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:02 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Misschien Chemical Brothers - Hey Girl, Hey Boy?
Bomfunk MC's - B-boys And Fly-girls?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nope dat is m ook nietHet is wel 'rockier' dan dat. En t is ook de laatste regel(s) in t refrein waar ze dat met boys en girls zingen. Iets van "Blablabla (bijv)Special Boys. And Blalblalba Super Girls. " oid. En dan is Special en Super hier wel niet het goede woord, maar in zulke zinnen eindigt het refrein zeg maar.
En wederom, Neequote:Op woensdag 19 juli 2006 13:03 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Bomfunk MC's - B-boys And Fly-girls?
En wat dacht je van deze:quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef bbtb77 het volgende:
Help! Ik zoek hedendaagse nummers (rock, hiphop, dance etc.) met samples of thema's uit de klassieke muziek (zoals dat ene rap-nummer met dat deuntje van Beethoven)
En Thicke - When I Get You Alonequote:Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
En wat dacht je van deze:
A+ - Enjoy Yourself
dat was de nieuwe van panic at the discoquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
En wederom, NeeMinder Hiphop,meer RockBallad
-Stijl vd Lostprophets / Hoobastank
-Clip in jaren 50-60 stijl. Iedereen zn kop in een aquarium.
-Gisteravond (dinsdag) bij TMF Rockt gezien
een betrouwbaar (en legaalquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het nummer dat vanmiddag bij claudia d'r op was. Rio was de naam, maar geen idee wie het zingt. Dacht ene of nader dames groepje.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dat was de nieuwe van panic at the disco
Daar heb je wss die kekke strijkplank van een Paris Hilton met Stars Are Blind aan de haak!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:04 schreef PietjePuk2 het volgende:
Bekend liedje op dit moment. Veel radio zenders spelen hem. Tamelijk geil klinkend grietje dat onder andere "..and i'll show you mine" zingt.
wie o wie?
Down?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:31 schreef Sannelie het volgende:
Hoe heet dat lied : down down down down
Maywood - Rioquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:08 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
een betrouwbaar (en legaal![]()
) downloadprogramma vertelt mij dat dat best weleens:
Maywood - Rio
kan zijn, maar waarom je die wil hebben is mij een raadsel!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |