Het nummer heet Per Lei, van een Italiaanse zanger, maar weet even niet meer wie dat was . . .quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:32 schreef Cutebutpsycho het volgende:
'T zal vast ook wel elders op internet te vinden zijn, maar heb hem tot nu toe niet kunnen vinden, en ben een beetje lui vandaag.. Ben opzoek naar de originele Italiaanse versie van het nummer waarop Paul de Leeuw het nummer "Voorbij" gezongen heeft..
Weet iemand welke dat geweest is?
Thanks.
Neeee dat zou een deceptie zijn!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Het nummer heet Per Lei, van een Italiaanse zanger, maar weet even niet meer wie dat was . . .
Andrea Bocelli????????
Het is Ricardo Cocciante.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:40 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Neeee dat zou een deceptie zijn!!(Heeft hij het niet gewoon ook gecovered?? )Niks tegen Andrea maar laat het zon ouwe italiaan met meer statige stem zijn
quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dankje. Margeritha dan ook geloof ik.
1 2 3 | Music/Text: Richard Cocciante, M. Luberti, Leo Driessen, Han Kooreneef Producer: John Ewbank |
Chumbawumba - I get knocked down?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:16 schreef Julien het volgende:
Ik zoek de wk-song van 1998 het ging iets met "i got no town"
Chumbawamba - Tubthumpingquote:
Pissing the night away.quote:
Nee, 't is de beschrijving van een nummer dat ik zoek.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:42 schreef fredDK het volgende:
Ik neem aan dat het tegen mij is, Ovidius?Het is geloof ik techno (al weet ik het verschil niet echt), en het refrein is trompetmuziek. En voor zover ik weet is het de enige met in de video skeletten op trompetten. In het refrein zit geen text en het was +- 10 jaar terug een top 10 hit.
Lene Marlin.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:51 schreef Stansfield het volgende:
En een andere vraag. Hoe heet die zangeres uit noorwegen ook alweer die nu weer een hitje heeft. Met bruin haar.
Volgens mij is die eerste Rihanna-Unfaithful.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:51 schreef Stansfield het volgende:
Was net een liedje op de radio dat ik al vaker gehoord heb maar nooit de zangeres.
Het is een vrouw/meisje en het is gewoon zang en een gitaar en piano ofzo eronder vrij rustig liedje dus. En een zin uit het refrein is:
"I don't wanna hurt you anymore"
En een andere vraag. Hoe heet die zangeres uit noorwegen ook alweer die nu weer een hitje heeft. Met bruin haar.
Maria Menaquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:51 schreef Stansfield het volgende:
Klopt, tnxquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Volgens mij is die eerste Rihanna-Unfaithful.
The Moon - Blow The Speakersquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een beetje een club nummer, iets als van Fedde le Grand - Put your hands..
Er zijn geen vocals in het nummer behalve 'Blow, blow, blow your speakers..'
Ik dacht eerst dat het van Don Diablo was, maar die heeft iets met beatkidz ofzo, en het is in ieder geval niet met vocals (dus zang) dus dat is het niet.
Iemand?![]()
Nee..quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Moon - Blow The Speakers
Het lijkt precies op Don Diablo, is het niet een of andere remix?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee..
Het is een redelijk recent nummer.![]()
Eric Prydz - Call On Mequote:Op woensdag 12 juli 2006 12:38 schreef Useless_User het volgende:
Ik zoek een nummer van Gigi D'agostino.
In de clip zitten ze in een sportzaal oefeningen voor te doen.
Super (1,2,3) ... misschienquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:38 schreef Useless_User het volgende:
Ik zoek een nummer van Gigi D'agostino.
In de clip zitten ze in een sportzaal oefeningen voor te doen.
Oke bedankt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:28 schreef Walvisje het volgende:
Village People - YMCA
http://www.youtube.com/watch?v=30obH-NiJes
Dance twee?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:16 schreef anisubs het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer dat als refrein iets van:' Dance twee aha aha, I like it aha, aha.
Weet je zeker dat het een liedje van Akcent is? Er wordt totaal niet over gesproken op de site van de groep.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef Blackletter het volgende:
ik zoek het nummer french kiss van akcent op internet, maar kan het nergens vinden, weet iemand waar ik de clip kan vinden?
jeps op het topic "wat wordt dé zomerhit van 2006?" wordt regelmatig over dit nummer gepraat, zoals bijvoorbeeld hier. dus dan ga ik er wel van uit dat het van akcent isquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:27 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een liedje van Akcent is? Er wordt totaal niet over gesproken op de site van de groep.
Akcent site
Ze staan wel in de tipparade met Jokero : Clipje
Whahaha.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:16 schreef anisubs het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer dat als refrein iets van:' Dance twee aha aha, I like it aha, aha.
Ik ben ook opzoek naar de echte soudtrack van dit http://flowgo.com/index.cfm?action=view&id=4738
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |