sorry...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom noem je het topic niet gewoon "moeilijk spel - the privacy" en waarom plaats je het niet gewoon in Games & Consoles
doe maar wel, tis verslavendquote:Op zondag 9 juli 2006 23:49 schreef Biancavia het volgende:
Oh god, weer zoiets.
Ik ga er nu niet aan beginnen hoor, dan lig ik pas over een uur in bed.
Terwijl ik er allang in had willen liggen.
waar?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:51 schreef Casparovvv het volgende:
Dat blauwe mobieltje heb ik niet, alleen het zwarte, krijg de antenne er niet aan vast.
Heb trouwens wel een ''fountain pen'' gevonden die ik niet opgepakt krijg.
Vlak naast het toetsenbord van een van de bureau's.quote:
oke zover was ik ookquote:Op zondag 9 juli 2006 23:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Vlak naast het toetsenbord van een van de bureau's.
Heb nu ook de chip in het blauwe mobieltje, de antenne aan het zwarte mobieltje en de boodschap dat iemand ''wire taps'' heeft geplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zie niet wat er fout aan is...Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef boskov het volgende:
moet ik een topic over je openen? :
kan je een screen maken van de oplossing?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:56 schreef Kwarkie het volgende:
puzzetje opgelost, goed opletten op wat eronder staat
De laserpen heb ik ook (opgepakt) maar die fountain pen blijft liggen zonder dat je 'm pakken kunt.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
oke zover was ik ookmaarja kan het zo zijn dat je een laser pen bedoelt want die heb ik al wel...
ok die ga k ook ff zoeken miss kan ie open met een van mijn spullequote:Op maandag 10 juli 2006 00:08 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb ook een klein wit deurtje gevonden ergens in de hoek, zit op slot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:10 schreef Kwarkie het volgende:ja die had k ook al. ook die doet nog niks, bij die hardwere word bij mij gezegd dat het aan iets gekoppeld moet worden als k info druk, weet iemand waaraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
volgens mij alle 2 onder bureausquote:Op maandag 10 juli 2006 00:11 schreef IFASS het volgende:
hm.. die puzzel failed nog steeds.. waar kun je die mobieltjes vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |