Ik hoop het ook, maar ik denk dat het heel moeilijk wordt om dat van zich af te schudden.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef Dos37 het volgende:
Goed gespeeld hopelijk kan ie de donkere kant een keer afstand nemen van de vieze overtredingen.
Wat een sportieve reactie zegquote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef MrSASO het volgende:
De smerigste hond in de Serie A.
Dat hij binnenkort zijn been mag breken net als Niels Kokmeyer.
Wat een psycho zegquote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef Jordy-B het volgende:
Materazzi op youtube...
http://www.youtube.com/watch?v=WJPKM5aJGW8
http://www.youtube.com/watch?v=rKGcUr0S-FU
scheetje, is het...
Zo lief ook...
harde verdediging is wat anders dan het alleen uit zijn op het blesseren van je tegenstander. Materazzi trapt ook na en hoort dus helemaal niet thuis op het veld.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:29 schreef wise het volgende:
lekkere harde verdediger. Niet dat gemiet zoals de meeste verdedigers.
Ik keur het niet goed, maar het heeft wel wat, het is zo Italiaans.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:33 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Wat een psycho zeg. Dat soort mensen moeten ze meteen levenslang schorsen.
Ja, jij wil zeggen dat dit topic sowieso heel sportief isquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef Canisfire het volgende:
En hoe die vandaag Zidane opnaait die vervolgens over de streep gaat.![]()
Alleen daarvoor moet hij al respect krijgen![]()
Titel vierenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Hij was bij elk moment vandaag betrokken:
- Penalty Frankrijk
- Doelpunt Italië
- Rode kaart Zidane
- Strafschop scoren
liet 'ie hem pleuren? Maakte hij er z'n peuk in uit?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:11 schreef furanku het volgende:
Moet wel zeggen dat ik hem geweldig vond bij de wereldcup.. hoe hij ermee omging.
Hij wou hem onder zijn shirt stoppen en daarnaa zette hij er een Italiaanse hoed eropquote:Op maandag 10 juli 2006 00:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
liet 'ie hem pleuren? Maakte hij er z'n peuk in uit?
Daar buiten ook na wat ik gehoort hebquote:Op maandag 10 juli 2006 00:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Binnen het veld is Marco 'de butcher' een bikkelharde smeerlap.![]()
En zo hoort het. I like it.![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:37 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar het heeft wel wat, het is zo Italiaans Engels.![]()
En jij bent?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef af het volgende:
materazzi is meer een kutezel dan een held
Zidane zou juist Marco hebben geprovoceerdquote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef SpiceP het volgende:
Sowieso is het enorm duidelijk dat Nederland enorm gefrustreerd is. Overal in de media vind men erg belangrijk wat Materazzi heeft gezegd! ipv dat Italië de WK titel heeft binnengesleept. Wat een frustratie hier zeg![]()
Nieuwsprogramma's openen allemaal over wat Materazzi zou hebben gezegd, dit is wel héél erg dubieus
Typisch Nederlands....de vooroordelen over de Italianen. Zidane 'de held' kan toch niet zoiets doms doen??! Nee nee, als het Totti of Materazzi met een kopstoot was geweest was het een en al schande. Bla Bla! Maar wij kunnen trots zijn op de azzurri! Grazie!!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef SpiceP het volgende:
Sowieso is het enorm duidelijk dat Nederland enorm gefrustreerd is. Overal in de media vind men erg belangrijk wat Materazzi heeft gezegd! ipv dat Italië de WK titel heeft binnengesleept. Wat een frustratie hier zeg![]()
Nieuwsprogramma's openen allemaal over wat Materazzi zou hebben gezegd, dit is wel héél erg dubieus
vraag me af hoe je op fok zou reageren als materazzi die kopstoot gaf aan zidane...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef SpiceP het volgende:
Exact hetzelfde, dan is het gewoon een lul, onbeschoft en onsportief.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:32 schreef af het volgende:
[..]
vraag me af hoe je op fok zou reageren als materazzi die kopstoot gaf aan zidane...![]()
nee hoor.. ik wou zelfs dat hij een trap gaf en een kopstoot op zijn neus..quote:Op maandag 10 juli 2006 19:33 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Exact hetzelfde, dan is het gewoon een lul, onbeschoft en onsportief.Maargoed, ik weet dat je dit graag allemaal anders zou zien en je het liefst alles vedraait zodat het jou het beste uitkomt kuttekop
Wat heeft hij jou misdaan?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef af het volgende:
[..]
nee hoor.. ik wou zelfs dat hij een trap gaf en een kopstoot op zijn neus..zodat we die hoer niet meer op veld kunnen zien (materazzi)
![]()
gefrusteerd omdat Materazzi slimmer in het veld is dan menig andere voetballer?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef af het volgende:
[..]
nee hoor.. ik wou zelfs dat hij een trap gaf en een kopstoot op zijn neus..zodat we die hoer niet meer op veld kunnen zien (materazzi)
![]()
Ik vroeg het het eerstquote:
Fait blijft wel dat hij en het hele elftal de vierde wereldtitel naar binnen heeft gesleept. Kan je nog een heel lulverhaal er omheen hangen, de feiten spreken voor zich. Ga ergens anders je frustraties uiten, je bent al net zo'n slechte verliezer als Frankrijkquote:Op maandag 10 juli 2006 19:56 schreef HeyFreak het volgende:
Materazzi is een psychopaat in 't veld. Wat je in dat filmpje van Jordy-B ziet heeft niets met voetballen te maken. Harde verdedigers zijn mooi om te zien, maar wat Materazzi doet is gewoon gevaarlijk en met zulke acties kun je iemand z'n loopbaan mee verziekstralen.
Diegene die Materazzi zo stoer vinden, vinden jullie die actie van Bouaouzan tegen Kokmeijer ook een fraai staaltje hard de bal afpakken?
Ongelooflijk trouwens dat hij met zulke overtredingen weg komt. Is zijn pa een mafia-baas ofzo?
Buffonquote:Op maandag 10 juli 2006 20:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Stoere gast, geef mij maar Buffon.
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buffon
Die moeten we ook niet onderschatten. Dan wel van Juve, maar op punten inmiddels vast wel beter dan Sebastiano Rossi
Wat een aanstelleritus, zeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef Hrvat het volgende:http://www.youtube.com/watch?v=7HblsV-urHg&search=materazzi
pwnedquote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
Matertazzi is een gewoon een prima speler, en de zus van Zidane is een stomme hoer![]()
Zidane idd.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:43 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Tuig van de riggel.
Hoezo ben ik een slechte verliezer? Ik was voor Italiëquote:Op maandag 10 juli 2006 20:03 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Fait blijft wel dat hij en het hele elftal de vierde wereldtitel naar binnen heeft gesleept. Kan je nog een heel lulverhaal er omheen hangen, de feiten spreken voor zich. Ga ergens anders je frustraties uiten, je bent al net zo'n slechte verliezer als Frankrijk![]()
![]()
En Stieredane
Wiehiequote:Op maandag 10 juli 2006 20:37 schreef tho_Omas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=B8PBOlkLVMc&search=materazzi
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:37 schreef tho_Omas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=B8PBOlkLVMc&search=materazzi
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:49 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Ik was voor Italië
Maar om Materazzi zo de hemel in te prijzen...veel te veel eer voor die bosmongool...
Gebruik dan de magic wand, zet hem op zo'n 25quote:Op maandag 10 juli 2006 22:14 schreef HenkieSpankie het volgende:
Hehehe..Ik heb photoshop ontdekt
(alleen die lasso tool! Pfff zo'n vaste hand heb ik ook weer niet)
[afbeelding]
Ja, het liefst zo hard dat Materazzi invalide was geraakt ofzo. Dat bedoel je toch? Misschien was het nog beter geweest als Zidane hem een enkel had gebroken ofzo. Dat had je vast echt genoren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:10 schreef WEST het volgende:
Zidane had hem iets hoger en harder mogen raken
tja, dan nog snap ik niet dat je zo kan reageren, dan moet zidane toch al aardig opgefokt zijn? Hij leek 1 sec voor het incident zelfs nog richting Matterazi te lachenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Volgende de agent van Materazzi ging de woordenwisseling over shirt ruilen na de wedstrijd (na het vasthouden van Zidane door Materazzi) waarbij Materazzi “I’d rather take the shirt off your wife" gezegd zou hebben.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:43 schreef Alulu het volgende:
Hij had hem juist vol op zijn neus moeten geven
Verdedigers die aanvallers afstoppen horen ook bij het voetbal.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:49 schreef Dynia het volgende:
Ik begrijp niet dat men matterazzi zo de hemel in kan prjizen, en Zidane de grond in boren...dan houdt je echt niet van voetbal...."Oh..Italie heeft gewonnen...wie heeft gescoord? Matterazzi? ok!..matterazzi! superheld!"..pffff...Ik ben wel blij dat Italie gewonnen heeft, maar matterazzi is echt niet mijn held hoor......Wat Zidane heeft gedaan is natuurlijk echt dom, maar om matterazzi nou te vereren...damn....vereer dan Cannavaro...die is vele malen belangrijker voor Italie dan Matterazzi
Eigenlijk hadden ze Zidane hard mogen raken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:10 schreef WEST het volgende:
Zidane had hem iets hoger en harder mogen raken
Plus het feit dat Zidane in 1998 op het WK al eens van het veld werd gestuurd met rood wegens onsportief gedrag, natrappen. En een keer bij zijn eigen club. Dus het is wel een feit dat Zidane geen lieverdje is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Verdedigers die aanvallers afstoppen horen ook bij het voetbal.
Mensen die normaal tegen vieze trekjes zijn steunen nu opeens Zidane.... terwijl hij vaker van dit soort fratsen heeft.
Zidane is zelf de aanstichter geweest !
Bij Marco is het altijd inzet, maar het daar mis gaat dan mag het niet.
We zullen het maar niet over Materazzi hebben dan, daarbij vergeleken is Zidane een koorknaap.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:29 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Plus het feit dat Zidane in 1998 op het WK al eens van het veld werd gestuurd met rood wegens onsportief gedrag, natrappen. En een keer bij zijn eigen club. Dus het is wel een feit dat Zidane geen lieverdje is.
Als Materazzi echt "I'd rather take the shirt off your wife" heeft gezegd, dan is dat best gevat eigenlijk.quote:Materazzi beledigde Zidane wegens arrogantie
Uitgegeven: 11 juli 2006 11:27
Laatst gewijzigd: 11 juli 2006 11:52
ROME - Marco Materazzi heeft Zinedine Zidane in de WK-finale beledigd omdat de Franse middenvelder hem 'superarrogant' behandelde. Zidane liet zich na de woorden van de Italiaanse verdediger gaan en gaf hem een kopstoot tegen de borst. Zidane kreeg rood en Italië werd na het nemen van strafschoppen wereldkampioen.
"Ik hield zijn shirt een paar seconden vast", zei Materazzi tegen het Italiaanse dagblad Gazzetta dello Sport over de aanleiding. "Hij bekeek me daarna minachtend en spottend aan. Hij bekeek me superarrogant van boven naar beneden en zei: 'Als je mijn shirt echt wilt hebben, kun je dat later krijgen."
Materazzi vertrouwde Zidane daarop een beledigende opmerking toe, zo erkende hij. "Maar het ging zeker niet over zijn moeder. Moeders zijn bij mij heilig. Ik heb hem ook geen terrorist genoemd.
Het was een belediging zoals je die zo vaak hoort." Volgens de zaakwaarnemer van Zidane was het wél een ernstige opmerking.
Liplezers
Liplezers hebben wereldwijd getracht de woorden van Materazzi te ontcijferen. Zij komen nog niet tot een eenduidige verklaring.
Braziliaanse experts menen zeker te weten dat de Italiaan de zus van Zidane voor hoer had uitgemaakt. De Britse krant The Times huurde de Engelse lipleesexpert Jessica Rees in en zij 'zag' Materazzi zeggen dat Zidane de zoon is van een "terroristische hoer".
Tsja, ook niet echt een nette opmerking, maar dat staat natuurlijk in schril contrast met moslims terroristen noemen of familieleden ziektes toewensen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:39 schreef Capetown het volgende:
Van Nu.nl
[..]
Als Materazzi echt "I'd rather take the shirt off your wife" heeft gezegd, dan is dat best gevat eigenlijk.
Ik geloof dat dit in Italië één van de ergste beledigingen is. "Cornuto", ik heb seks met je vrouw.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, ook niet echt een nette opmerking, maar dat staat natuurlijk in schril contrast met moslims terroristen noemen of familieleden ziektes toewensen.
Serieus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef Capetown het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit in Italië één van de ergste beledigingen is. "Cornuto", ik heb seks met je vrouw.
Nou, "seks met je vrouw" valt niet onder die categorie wil je zeggen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht dat in Latijnse landen de ergste belediging het onderuithalen van familieleden of de familie-eer is.
Ook. Maar ik bedoel dan meer in de trant van zus of moeder voor hoer uitmaken en dergelijke.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou, "seks met je vrouw" valt niet onder die categorie wil je zeggen?
Zoiets al de Franse uitdrukking 'cocu' dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:34 schreef ser het volgende:
cornuto betekent eerder zoiets als je vrouw gaat vreemd en iedereen/ je weet het maar je doet er niks aan.
En is ook niet boeiend. De persoon die de kopstoot is altijd zéér fout, ongeacht wat iemand tegen hem gezegd heeft.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:44 schreef ThaFreak het volgende:
wie de waarheid spreekt zullen we noooit weten!
zoiets kan een F'nerder alleen maken slecht gedaanquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:33 schreef Marseille het volgende:
Zidane had Materazzi 10 kopstoten in dat stomme italiaanse gezicht van hem moeten geven.
3x heeft hij Zidanes moeder en zus uitgescholden en dan nog glashard liegen tegen de media.
Als Materazzi 1 poot in Frankrijk zet zal hij worden gelyncht! Oprotten met deze sukkel.
Na die actie van Zidane verbaast me die reactie ook helemaal niet meer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:33 schreef Marseille het volgende:
Zidane had Materazzi 10 kopstoten in dat stomme italiaanse gezicht van hem moeten geven.
3x heeft hij Zidanes moeder en zus uitgescholden en dan nog glashard liegen tegen de media.
Als Materazzi 1 poot in Frankrijk zet zal hij worden gelyncht! Oprotten met deze sukkel.
Die laatste regel die doet het hemquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:33 schreef Marseille het volgende:
loooooooooooooooserquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:33 schreef Marseille het volgende:
Ga er maar vanuit dat Zidane liegt, vooral als je het verleden van Marco kent.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:33 schreef Marseille het volgende:
Ik loop al sinds mijn begintijd op fok al met een Materazzi avatarquote:Op donderdag 13 juli 2006 07:43 schreef OreO het volgende:
lol die gasten met hun materazzi and zidane avators ruzien LOL
Nou, Jan Willemquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
zoiets kan een F'nerder alleen maken slecht gedaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |