Ik hoop het ook, maar ik denk dat het heel moeilijk wordt om dat van zich af te schudden.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef Dos37 het volgende:
Goed gespeeld hopelijk kan ie de donkere kant een keer afstand nemen van de vieze overtredingen.
Wat een sportieve reactie zegquote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef MrSASO het volgende:
De smerigste hond in de Serie A.
Dat hij binnenkort zijn been mag breken net als Niels Kokmeyer.
Wat een psycho zegquote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef Jordy-B het volgende:
Materazzi op youtube...
http://www.youtube.com/watch?v=WJPKM5aJGW8
http://www.youtube.com/watch?v=rKGcUr0S-FU
scheetje, is het...
Zo lief ook...
harde verdediging is wat anders dan het alleen uit zijn op het blesseren van je tegenstander. Materazzi trapt ook na en hoort dus helemaal niet thuis op het veld.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:29 schreef wise het volgende:
lekkere harde verdediger. Niet dat gemiet zoals de meeste verdedigers.
Ik keur het niet goed, maar het heeft wel wat, het is zo Italiaans.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:33 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Wat een psycho zeg. Dat soort mensen moeten ze meteen levenslang schorsen.
Ja, jij wil zeggen dat dit topic sowieso heel sportief isquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef Canisfire het volgende:
En hoe die vandaag Zidane opnaait die vervolgens over de streep gaat.![]()
Alleen daarvoor moet hij al respect krijgen![]()
Titel vierenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Hij was bij elk moment vandaag betrokken:
- Penalty Frankrijk
- Doelpunt Italië
- Rode kaart Zidane
- Strafschop scoren
liet 'ie hem pleuren? Maakte hij er z'n peuk in uit?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:11 schreef furanku het volgende:
Moet wel zeggen dat ik hem geweldig vond bij de wereldcup.. hoe hij ermee omging.
Hij wou hem onder zijn shirt stoppen en daarnaa zette hij er een Italiaanse hoed eropquote:Op maandag 10 juli 2006 00:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
liet 'ie hem pleuren? Maakte hij er z'n peuk in uit?
Daar buiten ook na wat ik gehoort hebquote:Op maandag 10 juli 2006 00:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Binnen het veld is Marco 'de butcher' een bikkelharde smeerlap.![]()
En zo hoort het. I like it.![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:37 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar het heeft wel wat, het is zo Italiaans Engels.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |