Lijkt me logisch, gezien je de poule voor het begin van het WK ingevuld moet hebbenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:00 schreef RayMania het volgende:
Eerste in mijn stagepoule, voorspelde al begin juni dat Italië wereldkampioen werd en dat Brazilië de halve finale niet haalde.
Er bestaan ook poules waar je het gehele toernooi kan wijzigen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, gezien je de poule voor het begin van het WK ingevuld moet hebbenIedereen verklaarde me voor gek met Italie als WK, vanwege die scheidsrechtersfraude etc. Ik was van mening dat dit weinig invloed zou hebben, en ik had gelijk.
![]()
Dat vind ik niet getuigen van voetbalkennis en het gebruik van je gevoel, eerder van inspelen op de situatie. Nouja, nevermind.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er bestaan ook poules waar je het gehele toernooi kan wijzigen.
¤92. Had mijn WK gered. Nu sta ik op 14,95 verlies.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef Remzz het volgende:
Ja kut net verlore... als Frankrijk had gewonnen was ik 80 euro rijker
¤120 tochquote:Op zondag 9 juli 2006 23:07 schreef Casparovvv het volgende:
5 euro inleg, en een mooie WK bal als result. Wat kosten die dingen?
Ik moest lachenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:08 schreef Cee het volgende:
Ik weet nog dat ik m'n zusje vierkant uitlachte toen ze een maand geleden vermeldde dat ze als enige Italië als winnaar had gepouled in 'n café poule.
Een goede replica heb je voor 90 euro wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:07 schreef Casparovvv het volgende:
5 euro inleg, en een mooie WK bal als result. Wat kosten die dingen?
hihihi.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |