quote:
vind ik ook een beetje bullshit...wat had hij dan moeten doen? opstaan en zeggen ,,nix loos''quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef fanneke het volgende:
die materazzi![]()
komt in aanmerking voor een Oscar bij de volgende uitreiking.
homoquote:
"I will make you an offer you can't refuse"quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef HassieBassie het volgende:
'You'll be sleeping with the fish'
In Algerije waarschijnlijkquote:
Wat een ongelofelijke loser ben je ook hč!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef Stuart het volgende:
Het zal wel iets zijn geweest dat juist is en daar kan die kale stakker niet tegen![]()
Volkomen legitieme actie van Zidane! Held!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef Thorír het volgende:
Materazzi: "Doe mij een toppertje en een breezer ananas..."
Zidane: *baf*
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef Thorír het volgende:
Materazzi: "Doe mij een toppertje en een breezer ananas..."
Zidane: *baf*
heb jij al kidsquote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke loser ben je ook hč!
Misschien wenste ie zijn kinderen wel een ernstige ziekte toe, nou dan had ik ook zo gereageerd.
iddquote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef frank07 het volgende:
kom maar op![]()
ik denk dat het over zn moeder ging
Jij geilt gewoon op die engerd. Over loser gesprokenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien wenste ie zijn kinderen wel een ernstige ziekte toe, nou dan had ik ook zo gereageerd.
CL winst, Wereldkampioen én Europees kampioen!quote:Op zondag 9 juli 2006 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij geilt gewoon op die engerd. Over loser gesproken![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En als het even niet lukt gedraagd hij zich als een imbecielquote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
CL winst, Wereldkampioen én Europees kampioen!
wat een onzin zegquote:Op zondag 9 juli 2006 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als het even niet lukt gedraagd hij zich als een imbeciel![]()
Vergane glorie met 1998 en 2000
Ja, het was een sportieve actie van hem. Je hebt gelijkquote:
wat ben je dan dom.... pak m terug in een duel maar dit.... Zidanequote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je weet niet wat Materazzi heeft gezegd.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het was een sportieve actie van hem. Je hebt gelijk![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Materazzi: "Er zit iets in mijn keel, ik krijg geen lucht meer."
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:06 schreef WeebI het volgende:
Materazzi: "Zit er iets op mn rug? Kijk eens, ik buk wel."
Vond m best goedquote:Op zondag 9 juli 2006 23:10 schreef YuckFou het volgende:
met die kop loop je nog eens tegen de verkeerde op...
matig ja...
Het maakt geen flikker uit was er is gezegd. Dit soort gedrag is gewoon uitermate triestquote:Op zondag 9 juli 2006 23:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je weet niet wat Materazzi heeft gezegd.
Het is van buiten af altijd makkelijk om al snel je oordeel klaar te hebben.
dat zal idd wel. Alleen blijf die reactie oliedom. wat een mongool.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat Materazzi de hele wedstrijd bezig is geweest om Zidane uit te dagen en niet alleen tijdens dat moment.
Marco had Zidane een paar keer goied te pakken.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat Materazzi de hele wedstrijd bezig is geweest om Zidane uit te dagen en niet alleen tijdens dat moment.
Wat een misselijkmakende imbeciel die Zidanequote:
Maar Marco is geen prater.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:21 schreef Foeske het volgende:
Ben wel heel benieuwd wat Zidane er achteraf over te zeggen heeft...
Maar die zal wel geen interview meer geven zeker![]()
Op ''Urker'' kun je best best trots zijn. Das geen beledigingquote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef Canisfire het volgende:
''Ey urker''
of
'' Je dochter neukt lekker''
nouwquote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Op ''Urker'' kun je best best trots zijn. Das geen belediging
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef GioStyle het volgende:
Materazzi: "Haha, ik ben lekker helderziend en ik zie dat wij gaan winnen. Oh wacht ik krijg nog een visioen, jij krijgt zometeen een rode kaart!"![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef GioStyle het volgende:
Materazzi: "Haha, ik ben lekker helderziend en ik zie dat wij gaan winnen. Oh wacht ik krijg nog een visioen, jij krijgt zometeen een rode kaart!"![]()
Er zat wel iets op zijn hoofd.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef Roi het volgende:
"Tor-ren in je hoofd!"
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef Jordy-B het volgende:
Materazzi op youtube...
http://www.youtube.com/watch?v=WJPKM5aJGW8
http://www.youtube.com/watch?v=rKGcUr0S-FU
scheetje, is het...
Zo lief ook...
Dat bewijst dan weer hoe laf en achterlijk moslims kunnen zijn.....quote:Op zondag 9 juli 2006 23:49 schreef mazaru het volgende:
Zidane is een moslim, dus ik denk iets met varken en moeder of zo.
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:49 schreef bergkampf het volgende:
Materazzi: Sjeezes Zidane wat ben je toch een geweldenaar, Jij scoorde ook al 2x in de finale van wk98.
Zidane: Oui
Materazzi: Hoe scoorde je toen ook alweer?
Zidane: ZOOOOOoo! BOOOOOOOOOOEM
Nee, die achterlijk Rooney is normaal.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een misselijkmakende imbeciel die Zidane
Mais pourquoi!? Mais pourquoi!?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maserati: "ik heb zo'n jeuk op m'n borst"
Zidaar: "- HIER?!"
http://youtube.com/watch?v=j1i_l0OeeMc
1x? Is niet de eerste keer dat Zidane zich laat gaan hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sodetief toch op man, hij laat zich 1x gaan in de laatste minuten van een glansrijke carierre.
Er is verschil tussen 2x geel, een verkeerd getimede sliding en wat hij nu deed.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:32 schreef Soul79 het volgende:
[..]
1x? Is niet de eerste keer dat Zidane zich laat gaan hoor.
Hij heeft 13 keer rood gehad in zijn carierre, dat vind ik nogal wat voor een aanvallende middenvelder die zelf nooit echt heel zware aanslagen te verduren heeft gehad.
Omdat hij zo berucht is!quote:Op maandag 10 juli 2006 08:32 schreef Soul79 het volgende:
[..]
1x? Is niet de eerste keer dat Zidane zich laat gaan hoor.
Hij heeft 13 keer rood gehad in zijn carierre, dat vind ik nogal wat voor een aanvallende middenvelder die zelf nooit echt heel zware aanslagen te verduren heeft gehad.
Precies. Waar denk je dat hij die rode kaarten voor kreeg?quote:Op maandag 10 juli 2006 08:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is verschil tussen 2x geel, een verkeerd getimede sliding en wat hij nu deed.
Lang genoeg om te weten dat hij nooit doormidden getrapt is zoals Maradona doormidden getrapt werd door Goycoechea en Gentilequote:En zelf nooit zware aanslagen verduren gehad. OKAY.
Hoe lang kijk je voetbal?.
vinnie jones...quote:Op maandag 10 juli 2006 09:05 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Precies. Waar denk je dat hij die rode kaarten voor kreeg?![]()
[..]
Lang genoeg om te weten dat hij nooit doormidden getrapt is zoals Maradona doormidden getrapt werd door Goycoechea en Gentile![]()
Maradona was ook geen lieverdje maar die is 10x harder aangepakt.
Niet voor dit soort dingen dusquote:Op maandag 10 juli 2006 09:05 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Precies. Waar denk je dat hij die rode kaarten voor kreeg?![]()
Dat hij nooit langdurig uit de roulatie is geweest door een blessure zegt niets over de manier waarop hij is aangepakt, eerder over de bouw van een speler.quote:Lang genoeg om te weten dat hij nooit doormidden getrapt is zoals Maradona doormidden getrapt werd door Goycoechea en Gentile![]()
Maradona was ook geen lieverdje maar die is 10x harder aangepakt.
Jazeker, ook voor dit soort dingen. Anders had hij als aanvallende middenvelder echt niet zoveel rode kaarten gekregen. Zoveel rode kaarten incasseert de gemiddelde verdediger niet eens.quote:
Ja allemaalquote:[..]
Dat hij nooit langdurig uit de roulatie is geweest door een blessure zegt niets over de manier waarop hij is aangepakt, eerder over de bouw van een speler.
Besides that, jij hebt ALLE wedstrijden van Zidane gezien?.
Serieus?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:20 schreef Cesarino het volgende:
il difensore italiano avrebbe detto "Terrorista" a Zizou, che č di origini algerine
De italiaanse verdediger zei terrorist tegen Zidane, die van origine Algerijn is....
Nee, idd, hij had zichzelf gewoon moeten beheersen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef Leatherface het volgende:
Lage opmerking.
Neemt natuurlijk niet weg dat je je als captain dient te beheersen. Hij had ook van het veld kunnen lopen zoals Eto'o. Dan maak je een statement.
Ik kan me de frustratie wel voorstellen. Diep in zijn ziel zou Zidane Materazzi het liefst twee blauwe ogen hebben geslagen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef mrcool het volgende:
[..]
Nee, idd, hij had zichzelf gewoon moeten beheersen.
Hij is wel een Algerijn dus ik denk wel dat hij het zich iets meer aan zou trekken dan jij en ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Terrorist?Dat stelt toch niks voor???
Daar moet je toch hartelijk om kunnen lachen? Als hij nou iets over je moeder of je vrouw ofzo zei.. a lá.
Als praktiserend islamiet kan zoiets heel kwetsend en polariserend zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Terrorist?Dat stelt toch niks voor???
Daar moet je toch hartelijk om kunnen lachen? Als hij nou iets over je moeder of je vrouw ofzo zei.. a lá.
Exact.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:32 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hij is wel een Algerijn dus ik denk wel dat hij het zich iets meer aan zou trekken dan jij en ik.
Oh, zeer zeker, maar dan nog had hij de eer aan zichzelf moeten houden, al helemaal omdat het zijn laatste wedstrijd voor Frankrijk was.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik kan me de frustratie wel voorstellen.
Hoezo.. Zidane pleegde toch meteen een aanslag?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:24 schreef mrcool het volgende:
Dat vind ik dan wel erg dom van Materazzi.
Zoals hierboven al vermeld, ik vind het niet slim om een Algerijn terrorist te noemen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:34 schreef watchers het volgende:
[..]
Hoezo.. Zidane pleegde toch meteen een aanslag?
Ja. Maar ik blij erbij dat de mooiste repliek zou zijn geweest als hij, samen met de andere Fransen, van het veld af liep.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:32 schreef mrcool het volgende:
[..]
Oh, zeer zeker, maar dan nog had hij de eer aan zichzelf moeten houden, al helemaal omdat het zijn laatste wedstrijd voor Frankrijk was.
Is Zidane praktiserend islamiet dan? Erg vroom is hij volgens mij niet. En die Algerijnse achtergrond staat bij hem ook niet zo sterk op de voorgrond. Hij is eerder hartstikke Westers.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als praktiserend islamiet kan zoiets heel kwetsend en polariserend zijn.
Het ergste waarmee je een Noord - Afrikaan / Islamiet kunt kwetsen is waarschijnlijk zo'n opmerking.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:34 schreef watchers het volgende:
[..]
Hoezo.. Zidane pleegde toch meteen een aanslag?
Bedoel je die 10% die nou net geen terrorist is?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het ergste waarmee je een Noord - Afrikaan / Islamiet kunt kwetsen is waarschijnlijk zo'n opmerking.
Het was waarschijnlijk ook niet slim bedoeld, hč (of juist wel, gezien het feit dat Zidane daarna na het veld af moest). Als je denkt trouwens dat dat het ergste is dat op een veld geroepen wordt... Zelfs pubers laten zich nog niet provoceren door 'terrorist'.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef mrcool het volgende:
Zoals hierboven al vermeld, ik vind het niet slim om een Algerijn terrorist te noemen.
Omdat hij veel geld verdient moet hij alles maar pikken?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:40 schreef Zyggie het volgende:
. Boe-hoe hij zegt terrorist, terwijl ik eigenlijk een superbekende veelverdienende topvoetballer ben met mijn laatste wedstrijd. Ik denk dat ik hem maar een kopstoot geef.
Ik word mijn hele leven al gezien en benoemd als ongelovige hond die zal branden in de hel. Mag ik nu heel overstuur raken en kopstoten uitdelen?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef addictivebeat het volgende:
Terrorist dus. Ok, ik kan me voorstellen dat hij door zo een opmerking geraakt worden. Als niet-algerijn of niet-moslim heb je makkelijk praten als je dit wegwuift van ohh dat valt toch wel mee.
Maar er schijnen meer beelden van die twee te zijn geweest dan alleen de kopstoot.
Ok, loop naar een groep willekeurige Marrokanen en noem er eentje terrorist. Ben benieuwd hoe je er daarna uit zal zien.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef watchers het volgende:
[..]
Zelfs pubers laten zich nog niet provoceren door 'terrorist'.
Dat dus!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef watchers het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk ook niet slim bedoeld, hč (of juist wel, gezien het feit dat Zidane daarna na het veld af moest). Als je denkt trouwens dat dat het ergste is dat op een veld geroepen wordt... Zelfs pubers laten zich nog niet provoceren door 'terrorist'.
Nee, er boven staan: ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Omdat hij veel geld verdient moet hij alles maar pikken?
Dat maakt het des te zieliger.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
voetballes zijn erg sterk in het mentale spelletje en Zidane is er gewoon ingetrapt.
Dus een willekeurig persoon op straat ga je vergelijken met een voetballer die op het heetst van de strijd bezig is?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:45 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ok, loop naar een groep willekeurige Marrokanen en noem er eentje terrorist. Ben benieuwd hoe je er daarna uit zal zien.
Kijk ff eerst goed op wat voor reactie ik reageer...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus een willekeurig persoon op straat ga je vergelijken met een voetballer die op het heetst van de strijd bezig is?![]()
Denk je nou echt dat dit soort zaken niet constant aan de orde zijn?![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef Leatherface het volgende:
Ja. Maar ik blij erbij dat de mooiste repliek zou zijn geweest als hij, samen met de andere Fransen, van het veld af liep.
Lijkt mij wel humorquote:Op maandag 10 juli 2006 12:52 schreef watchers het volgende:
[..]
Wat is je voorstel? Microfoontjes plakken op iedere voetballer?
Allemaal wel heel leuk en aardig hoe jij alles redeneert, maar tijdens een wedstrijd is wel even anders, in een WK-finale helemaal. Net zoals Staelens tegen Kluivert zei, het is niet slim dat die het gedaan heeft maar wel begrijpelijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef watchers het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk ook niet slim bedoeld, hč (of juist wel, gezien het feit dat Zidane daarna na het veld af moest). Als je denkt trouwens dat dat het ergste is dat op een veld geroepen wordt... Zelfs pubers laten zich nog niet provoceren door 'terrorist'.
En die wijsheid heb je waar vandaan?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:37 schreef Leatherface het volgende:
Het ergste waarmee je een Noord - Afrikaan / Islamiet kunt kwetsen is waarschijnlijk zo'n opmerking.
Het gaat mij helemaal niet om wie wat aandoet of als eerste aandeed.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:52 schreef watchers het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, zeg. Misschien helemaal niet leuk en netjes, maar provocerende en beledigende opmerkingen maken gebeurt zo ongeveer iedere minuut op het veld. Dat weet een prof als Zidane zelf ook en hij heeft vast zelf ook zijn portie op dat gebied uitgedeeld tijdens zijn loopbaan.
Wat is je voorstel? Microfoontjes plakken op iedere voetballer?
Ben wel benieuwd nu trouwens of die Saoedi Arabier waar Zidane een aantal jaren geleden op ging staan hem dan ook voor terrorist uitmaakte
Als hij een slimme professional was en voor zijn team speelde ipv zijn ego: dan had hij dat maar moeten pikken, ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef addictivebeat het volgende:
Omdat hij veel geld verdient moet hij alles maar pikken?
Denk niet dat de supporters die duizenden euro's voor hun kaartje hebben betaald erg blij zullen zijn als meneer volgevreten en dikbetaalde zidane en zijn vriendjes van het veld lopen omdat iemand hem misschien wel uit heeft gescholden voor "terrorist".quote:Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef Leatherface het volgende:
Ja. Maar ik blij erbij dat de mooiste repliek zou zijn geweest als hij, samen met de andere Fransen, van het veld af liep.
En hoe had je dat in de praktijk gezien? 22 scheidsrechters?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:01 schreef Nyrem het volgende:
Fifa moet gewoon ieder gejengel/provocaties meteen bestraffen.
En hoe wil je dat doen?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:01 schreef Nyrem het volgende:
Fifa moet gewoon ieder gejengel/provocaties meteen bestraffen.
Tsk tsk, alle Marokkanen over één kam scheren als gewelddadig. Niet netjes van je. Degenen die wel iemand in elkaar slaan om die reden, doen dat ook al omdat je verkeerd naar ze kijkt. Lijkt me niet dat je Zidane daarmee wilt vergelijken?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:45 schreef mrcool het volgende:
Ok, loop naar een groep willekeurige Marrokanen en noem er eentje terrorist. Ben benieuwd hoe je er daarna uit zal zien.
Of uitzendingen met heel veel *beeps*quote:Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Godlike02 het volgende:
Lijkt mij wel humor![]()
Dan krijgen we wel speciale 18+ uitzendingen gok ik![]()
Daar word je toch meestal juist mellow van?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:56 schreef venomsnake het volgende:
Zidane heeft gewoon jointje gerookt voor de wedstrijd![]()
[afbeelding]
![]()
Ik altijd!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:14 schreef watchers het volgende:
[..]
Daar word je toch meestal juist mellow van?
Als het tijdens een wedstrijd zo anders was -en begrijpelijk- werden er per wedstrijd wel 10 kopstoten uitgedeeld na provocerende opmerkingen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:57 schreef vruitig het volgende:
Allemaal wel heel leuk en aardig hoe jij alles redeneert, maar tijdens een wedstrijd is wel even anders, in een WK-finale helemaal. Net zoals Staelens tegen Kluivert zei, het is niet slim dat die het gedaan heeft maar wel begrijpelijk.
Blijkbaar niet. Er valt namelijk niets te bewijzen, dus verlies je als team gewoon de wedstrijd. Lullig maar waar.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:00 schreef Leatherface het volgende:
Het gaat mij helemaal niet om wie wat aandoet of als eerste aandeed.
Mij gaat het er om wat er met zo'n actie, zoals Eto'o die trachtte uit te halen (ware het niet dat Rijkaard dat hem belette), voor een uitwerking zou hebben.
En het feit dat dat elke minuut gebeurd zoals jij beweert zegt al genoeg. Kennelijk is zo'n schokgolf eens nodig.
De FIFA is per definitie hypocrietquote:Als dat niet nodig wordt geacht moet de FIFA niet hypocriet zijn en kunnen ze die Fair Play - vlaggen wel door de plee spoelen.
Het shirtje uittrekken na het scoren wordt anders keihard aangepakt hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 13:25 schreef Leatherface het volgende:
Ik verbaas me er, al met al, enorm over dat voetbal als populairste sport ter wereld anno 2006 nog niet bereid is om de arbitrage te vernieuwen en ook weinig onderneemt om zichzelf te reinigen van de vervuilende spelelementen.
Het is een erg conservatief wereldje, dat verbazend weinig vernieuwd.
Het ziet er ook zo raar uit. Ze geven elkaar een klopje op de schouder en lope allebei schijnt een andere kant op. Vervolgens keert Zidane zich om loopt 2 stappen en knal.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:06 schreef Smurfin het volgende:
Als je het hele incident bekijkt, vanaf dat Materazzi z'n armen van Zidane terug trok,
zie je dat Zidane al gefrustreerd reageert en als eerste begint te praten.
Materazzi schud al pratend z'n hoofd in de trent van, stel je niet zo aan oid.
Dan begint Zidane weer te praten, en toen zal Materazzi iets gezegd hebben wat
voor Zidane genoeg was om zo te reageren.
Zidane was hierin volgens mij dus zelf de provocateur.
Hij had na die voetbalactie zelf z'n mond moeten houden en door moeten lopen.
Het is maar goed dat dit z'n laatste wedstrijd was, zulke figuren horen niet op een voetbalveld,
zelfs niet na zo'n carriére!
Ik zeg niet dat zoiets structureel zou moeten.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij een overtreding mogen hele teams dus ook van het veld aflopen van jou? Leatherface? Dat is immers ook geen "fair play".
Dat klopt. Vergeleken bij kleinere sporten als veldhockey, schaatsen, ijshockey of in mindere mate wielrennen maakt het voetbal een trage ontwikkeling door, wat dat betreft.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:33 schreef watchers het volgende:
[..]
Het shirtje uittrekken na het scoren wordt anders keihard aangepakt hoor
Tja, conservatisme of wellicht nog wat minder prettige redenen... het blijft verbazingwekkend in ieder geval dat er in deze tijd nog geen technische hulpmiddelen worden gebruikt.
als jou?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Is je moeder net zo kaal als jou?
Volgens het artikel op Repubblica.it is dit te lezen in The Guardian. Maar er is geen bevestiging van de Italianen dat er 'terrorist' werd gezegd. Dus zeker is het nog niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hij zei dus terrorist......... nou dat is geen kopstoot waard imo.....
triest gevalletje die zz top
Tja, en dat te bedenken dat hij dit soort stupide acties al eerder heeft uitgehaald, zoals op het WK van 1998.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:18 schreef Vitale het volgende:
[..]
Volgens het artikel op Repubblica.it is dit te lezen in The Guardian. Maar er is geen bevestiging van de Italianen dat er 'terrorist' werd gezegd. Dus zeker is het nog niet.
Het is voor mij nog veel te onduidelijk hoe die woordenwisseling is gegaan maar die kopstoot gaat zeker veel te ver. Wat een domme heethoofd ben je dan op dat moment. Van zo'n ervaren sportman had ik eigenlijk meer wijsheid en controle verwacht. Tijdens je laatste wedstrijd,,, op een WK finale,,, met miljoenen kijkers...Tjezus wat moet hij zich nou klote voelen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:20 schreef -jos- het volgende:
Het echte verhaal: http://www.youtube.com/watch?v=NseFJTST4Tc
Wat echt gebeurde:
[afbeelding]
Bij dit filmpje kan ik een grijnsje toch niet onderdrukken.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:20 schreef -jos- het volgende:
Het echte verhaal: http://www.youtube.com/watch?v=NseFJTST4Tc
Wat echt gebeurde:
[afbeelding]
Wat?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef SpiceP het volgende:
En dat te bedenken dat dit niet de eerste keer is dat Zidane uit zijn slof schiet. Hij deed dit al een paar keer eerder. Kortom, iemand die gewoon niet tegen zijn verlies kan
'Het was niet de eerste keer dat Zidane zich vergat bij een wereldkampioenschap. In 1998 kreeg hij ook al een rode kaart bij het WK in eigen land. Zidane werd toen weggestuurd in de groepswedstrijd tegen Saudi-Arabië wegens natrappen.' En nog een keer tijdens een wedstrijd van zijn eigen club. Driftkikkertje die Zidane dus.
link
Ja, maar dat gebeurde tijdens de wedstrijd zelf en niet na die 4-0.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef Hamotje het volgende:
[..]
Wat?
Het stond 1-1 tegen italie
en tegen saudi arabie hadden ze met 4-0 gewonnen. Oohja hij kan niet tegen zijn verlies.
Zat ik er toch niet ver naastquote:Op maandag 10 juli 2006 07:46 schreef cultheld het volgende:
Hij iets in de trant van "je zus neukt slecht voor een hoer" tegen Zidane.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_230519.html?wt.bron=homeHVDNquote:Materazzi zou zus van Zidane hoer hebben genoemd
De Italiaan Marco Materazzi heeft de zus van Zinédine Zidane tot tweemaal toe voor "hoer" uitgescholden, en vervolgens de speler zelf beledigd. Dat verklaarden specialisten in het liplezen zondagavond in het programma Fantastico op de Braziliaanse tv-zender Globo. Zidane gaf Materazzi zondag een kopstoot in de maag tijdens de tweede verlenging van de WK-finale.
Op de beelden is te zien dat de voetballers een woordenwisseling hebben, waarna de Fransman zijn opponent een wilde kopstoot geeft. Zidane, die zijn afscheidswedstrijd speelde, werd vervolgens terecht uitgesloten door de Argentijnse scheidsrechter Elizondo. Frankrijk verloor de finale na strafschoppen.
hmm zag van de week al een foto waarin het redelijk nep leek.. maar dit lijkt hem toch echt wel te zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:56 schreef venomsnake het volgende:
Zidane heeft gewoon jointje gerookt voor de wedstrijd![]()
[afbeelding]
![]()
en dan was je ook met rood van het veld gegaan, terecht. lullen is 1 ding, en kan je ook best een kaart opleveren, maar wat zidane deed gaat alle perken te buiten en is niet goed te praten.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ee groot voetballer, maar geen genie. van hanegem heeft de gloeilamp ook niet echt uitgevonden hoor..quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef ViVe het volgende:
Volgens mij werd die vraag ook door Jack van Gelder aan Willem van Hanegem gesteld en die zei al zou die mij zo beledigen zou ik hem idd geen kopstoot geven. Eerder een hengst voor ze kop ofzoen dat uit de mond van een groot voetballer als van Hanegem.
Hij zei ook dat als hij de scheids was geweest hij Zidane geen rood had gegeven omdat het zijn afscheid was van het Franse elftal!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
van hanegem heeft de gloeilamp ook niet echt uitgevonden hoor..
Vreemde opmerking was dat ja. Alsof je dan opeens de meest gruwelijke overtredingen mag maken. Maar van hanegem liet zich de rode wijn ook goed smaken gisterenavond volgens mijquote:Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hij zei ook dat als hij de scheids was geweest hij Zidane geen rood had gegeven omdat het zijn afscheid was van het Franse elftal!![]()
Van Hanegem is gewoon een kneus.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef Vitale het volgende:
[..]
Vreemde opmerking was dat ja. Alsof je dan opeens de meest gruwelijke overtredingen mag maken. Maar van hanegem liet zich de rode wijn ook goed smaken gisterenavond volgens mij![]()
quote:Adidas, the German maker of sportswear and equipment, plans to launch the Internet site mercizidane.fr on Saturday to thank French football star Zinedine Zidane as he retires.
quote:Zinedine Zidane's chestbutt on Marco Materazzi was "provoked" by a comment from the Italy defender, according to the player's agent. And, while Alain Migliaccio did not know what Materazzi said, he confirmed that Zidane would reveal the exact nature of the comments soon.
je moeder op mijn gezichtquote:Op maandag 10 juli 2006 17:57 schreef Simmertje het volgende:
je moeder op drie wielen
Professionaliteit ofzoietsquote:Op maandag 10 juli 2006 17:44 schreef Ringo het volgende:
Slecht praten over iemands zus.Dat doe je gewoon niet.
![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat Zizou daarop zo fel moest reageren. Vind dat-ie zich nog aardig in heeft gehouden!
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef Stuart het volgende:
Het zal wel iets zijn geweest dat juist is en daar kan die kale stakker niet tegen![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:18 schreef Stuart het volgende:
Wat een misselijkmakende imbeciel die Zidane
Volgens mij mag je Zidane niet zoquote:
Wat helemaal niet te begrijpen is, is dat dit incident veel belangrijker schijnt te zijn. Met name over de aanleiding, want wat Matarazzi heeft gezegd is veel erger dan die kopstoot lijkt het wel. Typisch weer anti Italië en enorm voorspelbaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:44 schreef Ringo het volgende:
![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat Zizou daarop zo fel moest reageren. Vind dat-ie zich nog aardig in heeft gehouden!
anti-italië? Nee, pro-voetbal. De overwinning van Italië is een trieste zaak voor de echte voetbalfan.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:16 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Wat helemaal niet te begrijpen is, is dat dit incident veel belangrijker schijnt te zijn. Met name over de aanleiding, want wat Matarazzi heeft gezegd is veel erger dan die kopstoot lijkt het wel. Typisch weer anti Italië en enorm voorspelbaar.
Ja absoluut, want Franrkijk had met dat mooie voetbal van ze die titel verdiendquote:Op maandag 10 juli 2006 18:22 schreef Doderok het volgende:
[..]
anti-italië? Nee, pro-voetbal. De overwinning van Italië is een trieste zaak voor de echte voetbalfan.
Ik vond italie dit wk nou niet echt cattanacio spelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:22 schreef Doderok het volgende:
[..]
anti-italië? Nee, pro-voetbal. De overwinning van Italië is een trieste zaak voor de echte voetbalfan.
Denk niet dat hij er mee zit! Hij heeft de bekerquote:Op maandag 10 juli 2006 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Zidane: je zus is een hoer.
Marco: wat je zegt ben je zelf
Zidane: wat zeg je ? BAM
Maar de media moet natuurlijk de schuld bij Marco in de schoenen schuiven
Misschien beter even wachten op Italiaans sprekende liplezers of op het woord van god zelfquote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Materazzi beledigde zus van Zidane'
Uitgegeven: 10 juli 2006 16:24
Laatst gewijzigd: 10 juli 2006 16:26
RIO DE JANEIRO - Braziliaanse liplezers denken te weten wat Marco Materazzi zondag in Berlijn tegen Zinedine Zidane heeft gezegd in de WK-finale. Na uitgebreide bestudering van de beelden kwamen deze specialisten tot de conclusie dat de Italiaanse verdediger de zus van Zidane voor hoer had uitgemaakt.
De liplezers verkondigden dit in het televisieprogramma 'Fantastico' op de Braziliaanse zender 'Globo'. Zidane deelde Materazzi, naar aanleiding van zijn beledigende woorden, een rake kopstoot uit. Met de rode kaart kwam een triest einde aan een grote carričre. Italië won uiteindelijk na strafschoppen.
aha, dus dan mag zo'n kopstootquote:Op maandag 10 juli 2006 18:32 schreef Manono het volgende:
[..]
En vergeet niet, Matrassi kneep ook in zijn tepel
Niks anti-Italië, ik gun het de Azzurri wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:16 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Wat helemaal niet te begrijpen is, is dat dit incident veel belangrijker schijnt te zijn. Met name over de aanleiding, want wat Matarazzi heeft gezegd is veel erger dan die kopstoot lijkt het wel. Typisch weer anti Italië en enorm voorspelbaar.
Dat verklaart misschien veel, ouders die denken dat hun kind een engeltje is en de schuld altijd bij anderen leggen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Materazzi's vader gelooft dat juist zijn zoon het slachtoffer is. 'Hij vertelde me te zijn geprovoceerd. Het lijkt erop of ze iets tegen hem hebben. In de laatste twee jaar heeft Marco alleen maar geīncasseerd. De blessures zijn daar een bewijs van. Ik wil niet te controversieel zijn, maar sommige dingen moeten worden verteld in plaats van de beschuldigende vinger te wijzen of iemand te brandmerken.'
Nogmaals, je hebt niet alles meegekregen en je weet niet wat er daadwerkelijk is gezegd en wat eraan vooraf is gegaan. Mensen hier en anti Italië fans grijpen dit aan om Italië volledig belachelijk te maken (frustratie zoals gewoonlijk), want als het een Nederlandse speler betrof die zo werd neergemaaid door Zidane had iedereen Zidane uitgescholden, het belachelijk gevonden en nooit zo'n extreme aandacht besteed aan wat nou 'de aanleiding' zou zijn geweest. En dan op zo'n manier brengend 'oh Materazzi zou het vast wel hebben uitgelokt want dat is een vieze gemene speler'. Terwijl niemand écht weet wat er tussenbeide is gezegd. Wie weet lokte Zidane het wel uit! En Materazzi zei weer iets terug (er was duidelijk een gesprek tussenbeide) en toen die kopstoot.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niks anti-Italië, ik gun het de Azzurri wel.
Je praat gewoon niet lelijk over iemands zus, klaar. Als jij tegen mij over mijn zus zou beginnen, ruk ik ook het hart uit je lijf.
Ja, en nu ligt het ineens aan de ouders van Materazzi, woehahahahaquote:Op maandag 10 juli 2006 18:40 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dat verklaart misschien veel, ouders die denken dat hun kind een engeltje is en de schuld altijd bij anderen leggen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:43 schreef SunChaser het volgende:
Materazzi zei: wij worden kampioen.
Ga jij mij nou niet vertellen wat ik had gedaan als het een Nederlander betrof betweterig tutje, Matrassie schopt iedereen doorgaans al op z'n hoofd, Zidane speelt meestal sportief en gedsiciplineerd, heeft verder niks met land of afkomst te maken..quote:Op maandag 10 juli 2006 18:41 schreef SpiceP het volgende:
als het een Nederlandse speler betrof die zo werd neergemaaid door Zidane had iedereen Zidane uitgescholden,
Ik heb Zidane toch al een aantal keren zien ontsporenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:48 schreef Manono het volgende:
[..]
Ga jij mij nou niet vertellen wat ik had gedaan als het een Nederlander betrof betweterig tutje, Matrassie schopt iedereen doorgaans al op z'n hoofd, Zidane speelt meestal sportief en gedsiciplineerd, heeft verder niks met land of afkomst te maken..
Ik vind dat hij zich als een F-pupil heeft laten gaanquote:Op maandag 10 juli 2006 17:44 schreef Ringo het volgende:
![]()
OK hij heeft een beetje last van eergevoelquote:Op maandag 10 juli 2006 18:50 schreef sjimz het volgende:
Ik heb Zidane toch al een aantal keren zien ontsporen![]()
Amazigh Power!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat hij zich als een F-pupil heeft laten gaan
Kom op zeg, ben je een gelouterde prof, dan weet je ook dat je zulke dingen te horen krijgt van mensen die op zich geen idee hebben, alleen maar aan het zuigen zijn. Maar ja, het blijft moeilijk, met zijn noord-afrikaanse hormonen. Deal with it
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja, het blijft moeilijk, met zijn noord-afrikaanse hormonen. Deal with it
haha, wat een simpele reactiequote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niks anti-Italië, ik gun het de Azzurri wel.
Je praat gewoon niet lelijk over iemands zus, klaar. Als jij tegen mij over mijn zus zou beginnen, ruk ik ook het hart uit je lijf.
Kijk, jij laat je niet foppenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:56 schreef Manono het volgende:
[..]
zoo makkelijk
Hij ging met die noord-afrikaanse hormonen wel tot het uiterste om het Franse nationale team te dragen
ik ben momenteel dan ook niet geblesseerd, leeggespeeld en uitgeputquote:
Goh, ik ben dus niet de enige die dat opvaltquote:Op maandag 10 juli 2006 18:50 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik heb dit topic even doorgelezen en zie tot mijn verbazing dat allerlei nieuwssites het er alleen maar over hebben wat Matterazi gezegd zou hebben.
Idd je hebt gelijk , Frankrijk stond met 2-0 voor. Dus ik snap gelijk wat je bedoeld met niet tegen zn verlies kunnen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurde tijdens de wedstrijd zelf en niet na die 4-0.![]()
Ik snap dat begrijpend lezen moeilijk voor je is. Niet tegen je verlies kunnen uit zich ook in bijv. de controle over de bal verliezen, de tegenstander neemt de bal over en dan trap je iemand na (zoals ie in 1998 deed dus tegen S.A.).quote:Op maandag 10 juli 2006 19:22 schreef Hamotje het volgende:
[..]
Idd je hebt gelijk , Frankrijk stond met 2-0 voor. Dus ik snap gelijk wat je bedoeld met niet tegen zn verlies kunnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |