quote:"Scary Spice and Eddie Murphy ? Say it ain't so !"
If you wanna be my lover, you gotta get with my friends (or be really rich and famous).
Sources confirm exclusively to PerezHilton.com that former Spice Girl Melanie B. (Scary Spice) and funny man Eddie Murphy are dating!
"They've been lying low and trying to keep it quiet, but they are definitely an item," multiple friends of the couple confirm to us.
Mel B. is totally an upgrade from the tranny hookers Eddie's been linked to in the past!
SOURCE: Perezhilton.com
Eddy M. trekt echter niet zo, hè.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk, dit wordt een stormlooptopic!
het is wel Mel B, ja
Oprah natuurlijk helemaal blij. En vervolgens zegt een blanke dat hij alleen blanke vriendinnen wil en dan raakt Oprah meteen overstuurquote:Op maandag 10 juli 2006 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Hij houdt zich iig aan zijn woord. Eddy zei ooit bij Oprah dat hij alleen zwarte vriendinnen wilde.
En dus prima op zijn plek in SHOquote:
Wel een betrouwbare bron. Het moet wel waar zijn.quote:SOURCE: Perezhilton.com
Dat hinniklachje van hem is nep hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ik was vroeger ook een beetje verliefd op Eddy M. Vooral op zijn lachje.
Long?????quote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Hij heeft wel een lekkere long om te likken
Mijn droom, wat doe je?!?quote:
I'm Rick James, biatch!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:54 schreef Duiveltja het volgende:
Nou maar hopen dat ze niet de hele tijd aan het partying is.
Pf niet. Negers hebben een grotere lul, misschien hebben negerinnen een grotere doosquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:34 schreef Stansfield het volgende:
Die eddy murphy heeft toch een leuter van hier tot tokio. Dat heb ik wel eens gehoord. Dat wordt dus pijn leiden voor mel B
quote:
wo 19 jul 2006, 11:36 | 8 reacties
Mel B. en Eddie Murphy gaan nu al trouwen!
door onze redactie
AMSTERDAM - Ondanks het feit dat de ex-Spice Girl Mel B. en acteur Eddie Murphy nog maar een maand samen zijn, liggen de plannen voor een superchique trouwfeest in september nu al klaar!
REUTERS
Eddie Murphy.
Foto: REUTERS
Scary Spice is zelf al druk bezig met alle voorbereidingen. Het moet de bruiloft van haar dromen worden.
Volgens insiders is het Roosevelt hotel in Los Angeles al geboekt en werkt de zangeres zelf aan schetsen voor haar trouwjurk. "Mel en Eddie willen alleen naaste familie uitnodigen voor de plechtigheid. Al hun vrienden zijn na afloop tijdens een groot ontbijt in het hotel wel welkom." Het feest zal eindigen in de nachtclub van het hotel.
Mel B. en Eddie hebben elkaar vorige maand bij gezamenlijke vrienden thuis ontmoet. Beiden zijn al eerder getrouwd geweest. Mel B. zette na drie jaar huwelijk een punt achter haar relatie met de 39-jarige Jimmy Gulzar. Samen hebben zij een dochtertje, Phoenix-Chi (7), die gevraagd is als bruidsmeisje.
Eddie is drie maanden terug gescheiden van Nicole Mitchell Murphy (38). Murphy heeft vijf kinderen, die allemaal aanwezig zullen zijn op de grote dag in september.
No hard feelings, want exen zijn ook van de partij. Zo staan Whitney Houston en Max Beesley op de gastenlijst.
Overleg eens met je zusjequote:Op maandag 4 december 2006 19:25 schreef Aventura het volgende:
Ik wist niet eens dat die twee iets hadden
Tijdens een interview met een verslaggever van RTL Boulevard onthulde Murphy dat ze a. niet meer samen waren en b. da hij door een bloedtest wil laten testen om te kijken of hij de vader wel is
Hij zei het in een vloek en een scheet en nog lachend ook.
Geintje of..?
quote:Op maandag 4 december 2006 19:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik hoor Eddie nu net bij RTL Boulevard zeggen dat de relatie uit is en dat het helemaal niet zeker is wie de vader van het kind is. Ze zijn in afwachting van de vaderschapstest.
Doe het zelfquote:Op maandag 4 december 2006 19:30 schreef Aventura het volgende:
Telepathie! -->TRU
En dat jullie het tegelijkertijd op TV zagen heeft er niets mee te makenquote:Op maandag 4 december 2006 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
We zijn ook echt een tweeling he...
Mel B en Eddie Murphy hebben verkering!!
[..]
Heb Perez even gemaild voor de scoopquote:Op maandag 4 december 2006 19:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik hoor Eddie nu net bij RTL Boulevard zeggen dat de relatie uit is en dat het helemaal niet zeker is wie de vader van het kind is. Ze zijn in afwachting van de vaderschapstest.
En, heeft pepperez geantwoord???!!!!!!!!!?????????quote:Op maandag 4 december 2006 19:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Heb Perez even gemaild voor de scoop![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |