quote:"Scary Spice and Eddie Murphy ? Say it ain't so !"
If you wanna be my lover, you gotta get with my friends (or be really rich and famous).
Sources confirm exclusively to PerezHilton.com that former Spice Girl Melanie B. (Scary Spice) and funny man Eddie Murphy are dating!
"They've been lying low and trying to keep it quiet, but they are definitely an item," multiple friends of the couple confirm to us.
Mel B. is totally an upgrade from the tranny hookers Eddie's been linked to in the past!
SOURCE: Perezhilton.com
Eddy M. trekt echter niet zo, hè.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk, dit wordt een stormlooptopic!
het is wel Mel B, ja
Oprah natuurlijk helemaal blij. En vervolgens zegt een blanke dat hij alleen blanke vriendinnen wil en dan raakt Oprah meteen overstuurquote:Op maandag 10 juli 2006 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Hij houdt zich iig aan zijn woord. Eddy zei ooit bij Oprah dat hij alleen zwarte vriendinnen wilde.
En dus prima op zijn plek in SHOquote:
Wel een betrouwbare bron. Het moet wel waar zijn.quote:SOURCE: Perezhilton.com
Dat hinniklachje van hem is nep hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ik was vroeger ook een beetje verliefd op Eddy M. Vooral op zijn lachje.
Long?????quote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Hij heeft wel een lekkere long om te likken
Mijn droom, wat doe je?!?quote:
I'm Rick James, biatch!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:54 schreef Duiveltja het volgende:
Nou maar hopen dat ze niet de hele tijd aan het partying is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |