quote:
Ja, ik ben er.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Spookuur, MB.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bup heeeel misschien komt Wytske wel. Haha, en dan kan ik lekker wel kijken omdat ik dan dus niet slaap. En jij kunt dan dus niet kijken omdat jij dan wel slaapt.!!!!
Geen van beidequote:Op maandag 10 juli 2006 00:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ben je te laat? Of was Erik te vroeg?![]()
Altijd naar de bekende weg vragen die Odysseuzzz.![]()
Check.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
3. SCHADUW VAN DE WIND
Auteur: RUIZ ZAFON, C.
In het oude centrum van Barcelona ligt het Kerkhof der Vergeten Boeken. Hoofdpersoon Daniel Sempere wordt door zijn vader, weduwnaar en boekhandelaar, meegenomen naar deze geheimzinnige,verborgen wereld van verhalen.
Vanaf dat moment neemt Daniels leven een wending die hij niet had kunnen voorzien.
Normaal gesproken niet het soort boek dat ik zou kiezen, maar toch maar gekocht op aanraden van een vriendin en het blijkt een positieve verrassing.
Ik moet werkenquote:
Waarquote:Op maandag 10 juli 2006 09:36 schreef Dizer het volgende:
Hoi Sven
Gister ook al 2x gezegd, maar je hebt niet gerageerd,
quote:maar ik heb dus 700 weer gefixxxt
Oh, ik wist niet eens dat die het niet meer dedenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Show Chat #852: FOK!-vrienden
ShowChat #853: Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain Pt. 2
Was jij niet degene die mij ging afkraken dat ie het niet meer deed vanwehe het verdwijnen van mijnnaam.nl ?quote:Op maandag 10 juli 2006 09:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet eens dat die het niet meer deden.
Dat ging toen over de huidige OP, niet over #700. Dat was vast Zhenarquote:Op maandag 10 juli 2006 09:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was jij niet degene die mij ging afkraken dat ie het niet meer deed vanwehe het verdwijnen van mijnnaam.nl ?
Hmm... dat kan ookquote:Op maandag 10 juli 2006 09:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ging toen over de huidige OP, niet over #700. Dat was vast Zhenar.
Sinds gister doet mijn geluid het ook niet meerquote:Op maandag 10 juli 2006 09:57 schreef Dizer het volgende:
Eindelijk mijn geluidskaart van mijn PC gaat het weer doen. Ik had gewoon de verkeerde drivers geinstaleerd
Onze computers voelen elkaar aanquote:Op maandag 10 juli 2006 09:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sinds gister doet mijn geluid het ook niet meer.
Hoe doe ik datquote:Op maandag 10 juli 2006 10:04 schreef Dizer het volgende:
Heb je geprobeert om de drivers opnieuw te instaleren?
> Startquote:Op maandag 10 juli 2006 10:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
PS. ik heb een laptop
Oh, hij is al up-to-date.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:24 schreef Svensational het volgende:
Hij is nu aan het zoeken op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |