ja so...t lijkt wel afrika-italiaquote:Op zondag 9 juli 2006 20:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Hup hup negertjes
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:37 schreef Mr.Natural het volgende:
Kom er net achter dat ze al om 20u zijn begonnen ipv 21u![]()
Waarom begon de finale eigenlijk om 20:00? Weet iemand dat, of is het vanuit commercieel oogpunt?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
Goed dat je de begintijd erbij hebt gezet in de TT. Ik zou het bijna hebben vergeten.
Vast welquote:Op zondag 9 juli 2006 20:36 schreef Harry_Sack het volgende:
ben benieuwd of er nog iemand wordt omgelegd na de wedstrijd
Ja ik was ook verrast, maar ik dacht: misschien is er rond 20:05 wel een voorbeschouwing bezig, maar toen was de wedstrijd al begonnen.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:37 schreef Mr.Natural het volgende:
Niets gemist zoals je zietquote:Op zondag 9 juli 2006 20:37 schreef Mr.Natural het volgende:
concurrentie voor het 8 uur journaal.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:38 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Waarom begon de finale eigenlijk om 20:00? Weet iemand dat, of is het vanuit commercieel oogpunt?
Voor de mensen die toch nog pas om 21:00 wilden gaan kijken.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
Goed dat je de begintijd erbij hebt gezet in de TT. Ik zou het bijna hebben vergeten.
Blatter wou vroeg naar bed vanavond.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:38 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Waarom begon de finale eigenlijk om 20:00? Weet iemand dat, of is het vanuit commercieel oogpunt?
oh lalaaaquote:Op zondag 9 juli 2006 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Chickie gemist
Hier een tvp plaatsenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:40 schreef Erwtensoep het volgende:
ted van der parre
Pirloquote:Op zondag 9 juli 2006 20:41 schreef TripleBee het volgende:
Die Pirlo kun je wel een bal geven...bij Milan speelt hij ook centraal...tot groot verdriet van Seedorf.
Die corners van hemquote:Op zondag 9 juli 2006 20:41 schreef TripleBee het volgende:
Die Pirlo kun je wel een bal geven...bij Milan speelt hij ook centraal...tot groot verdriet van Seedorf.
Frankrijk speelt al zeven wedstrijden verschrikkelijk...quote:Op zondag 9 juli 2006 20:41 schreef Afwezig het volgende:
Vind Frankrijk een beetje Italiaans spelen.
Die zijn ze gewoon vergetenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:44 schreef Lippie85 het volgende:
2 minuten erbij?? En die minuten van Henry dan??
nouw nouwquote:Op zondag 9 juli 2006 20:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ribery is de enige die wil winnen bij Frankrijk lijkt het wel
Hij kan niet zien wie wij in beeld hebben én hij kan geen herhalingen zien...quote:Op zondag 9 juli 2006 20:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet zeiken Snoeks, je kunt het prima live zien sukkel
Idd. het is volgens mij toch een redelijke afstand tussen de perstribune en het veld.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Toch knap van Snoeks zo zonder tv-beelden
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:46 schreef tong80 het volgende:
2 minuten erbij schandalig. De penaltie van Zidane was alleen al 3 minuten onderweg.
Ja duh... als ie aan de bal is kan ie hem moeilijk een andere naam geven hequote:Op zondag 9 juli 2006 20:45 schreef VeX- het volgende:
Snoeks moet eens af van zijn gewoonte Materazzi's naam te noemen bij elke Italiaanse aanval.
Dan had hij net zo goed vanuit zijn huis verslag kunnen doenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:45 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Hij kan niet zien wie wij in beeld hebben én hij kan geen herhalingen zien...
Dus heeft hij wel degelijk recht te klagen
Precies, dat doet dekselse Evert hem niet naquote:Op zondag 9 juli 2006 20:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Idd. het is volgens mij toch een redelijke afstand tussen de perstribune en het veld.
Net zoals Evert nu aan het doen is voor zijn vrienden en familie ;')quote:Op zondag 9 juli 2006 20:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan had hij net zo goed vanuit zijn huis verslag kunnen doen
en te schijtenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef StarGazer het volgende:
Tijd om te pissen.
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:47 schreef NorthernStar het volgende:
Nog even die penalty bekijken. Miste hem net.
Bij de vorige corner vroeg hij: "Maar waar is toch Materazzi?" En dat gaat bij elke aanval zo. Dus het is niet alleen wanneer die vent aan de bal is.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja duh... als ie aan de bal is kan ie hem moeilijk een andere naam geven he
De hele familie thuis op de bank, Evert met een microfoon en TV in het naaikamertje, en dan is het voor de familie genieten. Liever zij dan ikquote:Op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Net zoals Evert nu aan het doen is voor zijn vrienden en familie ;')
"Voor ons ben je de kampioen Evert"
Evert zou het zo hebben gedaan :quote:Op zondag 9 juli 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, dat doet dekselse Evert hem niet na
idd, wat een dooie boel bij die kut-fransosen.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ribery is de enige die wil winnen bij Frankrijk lijkt het wel
idd doet toch wel pijnquote:
yup je ziet duidelijk dat materazzi hem niet eens raaktquote:Op zondag 9 juli 2006 20:54 schreef venomsnake het volgende:
dat is toch geen strafschop man.... gewoon een fopduik
Hij wordt wel degelijk geraakt, maar het is geen strafschop neequote:Op zondag 9 juli 2006 20:54 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Dat zou wel meer dan terecht zijnquote:
Op z'n italiaans!quote:Op zondag 9 juli 2006 20:54 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Bruce117 het volgende:
"Is deze bal onhoudbaar"
"Voor Barthez waarschijnlijk wel. Niet voor een andere keeper"
Klinkt inderdaad een beetje vaagquote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef WeebI het volgende:
De BBC heeft nu al de beste goal van het WK gekozen
wat nu als Pirlo van de middellijn de 2-1 vlak voor tijd binnenknalt?
Wie is het geworden Bruce?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef WeebI het volgende:
Maxi Rodriquez ?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef WeebI het volgende:
Cambiasso, de goal over 23 schijven.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie is het geworden Bruce?
Ik mag hopen Maxi Rodriguez, de Argentijnse 2-0 tegen S&M
Oh ja, ik haal de namen door elkaarquote:Op zondag 9 juli 2006 20:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
Cambiasso, de goal over 23 schijven.
Die van Maxi was mooier als goal zelf, die van Cambiasso was geniaal als opzet.
Typisch weer die anti Italiaanse houding van de commentator, ook de reden dat ik het liever via Rai Uno bekijk. Versta er toch geen flikker van, maar ik hoef dat negatief kutcommentaar tegen Italië dan niet te horen.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Bruce117 het volgende:
"Is deze bal onhoudbaar"
Echt mooi die opmerking.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Bruce117 het volgende:
"Is deze bal onhoudbaar"
Overdrijf je nu niet een beetje bij dit voorbeeld?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:58 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Typisch weer die anti Italiaanse houding van de commentator, ook de reden dat ik het liever via Rai Uno bekijk. Versta er toch geen flikker van, maar ik hoef dat negatief kutcommentaar tegen Italië dan niet te horen.
Vind het onzin. Die bal was net zo hard ingekopt als toen door Gullit in '88, ging ook recht over de keeper heen.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Bruce117 het volgende:
"Is deze bal onhoudbaar"
is spel valt wel meequote:Op zondag 9 juli 2006 21:01 schreef ShaoliN het volgende:
Jack die gaat nog een keer echt door het lint.
gay tvquote:Op zondag 9 juli 2006 21:03 schreef Toad het volgende:
Hoe kan Jack nou weer de catacombe zien als er beelden zijn van de wereldbeker?
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:08 schreef Hrvat het volgende:
![]()
![]()
http://old.marseillaise.org/francais/audio/marseillaise.mid
![]()
![]()
![]()
als ie aan de ene kant niet valt dan .................................quote:Op zondag 9 juli 2006 21:13 schreef jorienvdherik het volgende:
scoor eens
Laten we het hopen. Ik wil niet na 1994 & 2000 voor de derde keer Italie een finale zien verliezen.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
als ie aan de ene kant niet valt dan .................................![]()
Doet me aan Vandersar denken...quote:Op zondag 9 juli 2006 21:13 schreef TripleBee het volgende:
Nu al kramp --> VAKER TRAINEN
Nou, nat is ie zekerquote:
Ik wél!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik wil niet na 1994 & 2000 voor de derde keer Italie een finale zien verliezen.
Neejoh toen was het veeeeel warmer had niets met trainen te makenquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:15 schreef SpiceP het volgende:
ohnee, een ander zwartje, zag het verschil niet
mjah, ik moet het nog zien. zou me niets verbazen als Italie wederom verliest..quote:Op zondag 9 juli 2006 21:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik wil niet na 1994 & 2000 voor de derde keer Italie een finale zien verliezen.
Ik gun het de Italianen meerquote:Op zondag 9 juli 2006 21:16 schreef Hrvat het volgende:
verdient een droomafscheid!
als jij dan ook gelijk afscheid neemt, is het verhaal compleetquote:Op zondag 9 juli 2006 21:16 schreef Hrvat het volgende:
verdient een droomafscheid!
Ik ben ook bang kijkend naar de huidige ontwikkelingen in het veldquote:Op zondag 9 juli 2006 21:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mjah, ik moet het nog zien. zou me niets verbazen als Italie wederom verliest..![]()
inderdaadquote:Op zondag 9 juli 2006 21:20 schreef TripleBee het volgende:
Duidelijk buitenspel
dat wordt naar volkomen normale standaarden gedurende het seizoen minder.quote:
Dat dacht ik ook, maar dan blijft het hinderlijk buitenspel natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij stond Toni geen buitenspel de speler voor hem wel.
Dat zeg ik. Maar ja niet iedereen heeft er zoveel kijk op.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
die speler die buitenspel stond was volgens mij niet Toni hoor ...
Hopelijk !!!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:21 schreef SpiceP het volgende:
raar die afkeuring..... Frankrijk moet winnen zoals ik al zeiTypisch.
volgens die "nieuwe" regels is het geen buitenspel als hij in zo'n fase de bal niet raakt hé ...quote:Op zondag 9 juli 2006 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dan blijft het hinderlijk buitenspel natuurlijk
Klopt.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij stond Toni geen buitenspel de speler voor hem wel.
aha, dus het is jouw schuldquote:Op zondag 9 juli 2006 21:21 schreef SpiceP het volgende:
raar die afkeuring..... Frankrijk moet winnen zoals ik al zeiTypisch.
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
dat wordt naar volkomen normale standaarden gedurende het seizoen minder.
Wie dan wel?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:22 schreef WeebI het volgende:
goed van buffon
en toch is hij niet de beste keepert
White noise!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:23 schreef TripleBee het volgende:
Volgens mij zit Snoeks vlakbij de Italiaanse commentator. Ik hoor er steeds zwak iets italiaans achtig op de achtergrond
Da's Jack van Gelderquote:Op zondag 9 juli 2006 21:23 schreef TripleBee het volgende:
Volgens mij zit Snoeks vlakbij de Italiaanse commentator. Ik hoor er steeds zwak iets italiaans achtig op de achtergrond
1. Sarquote:
ik kom er nu achter dat ik na de rust niet van de BBC ben afgesachakeldquote:Op zondag 9 juli 2006 21:23 schreef TripleBee het volgende:
Volgens mij zit Snoeks vlakbij de Italiaanse commentator. Ik hoor er steeds zwak iets italiaansachtig op de achtergrond als het spannend wordt
Jaquote:
Ik vond Kalac beterquote:
Die hoorde je bij het EK88 altijd op de achtergrond bij het TV commentaarquote:
Die Ossie vliegevanger die n maand terug nog de Uefa-cup finale bijeenblunderend verloor ?quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:17 schreef SpiceP het volgende:
[..]
als jij dan ook gelijk afscheid neemt, is het verhaal compleet
euhquote:Op zondag 9 juli 2006 21:25 schreef WeebI het volgende:
ik moet verdomme die wedstrijd verslaan maar iedere 20 seconden gebeurt er wel iets
zo snel kan ik niet typen
Bij de NOS hoor je vaker andere commentators pratenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:23 schreef TripleBee het volgende:
Volgens mij zit Snoeks vlakbij de Italiaanse commentator. Ik hoor er steeds zwak iets italiaansachtig op de achtergrond als het spannend wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |