Laat hem wegslepenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:10 schreef Meneer_Storm het volgende:
Ik heb geen idee waarom, maar er staat een Porsche op mijn oprit. Ik zit momenteel in het huis van mijn ouders, ze zijn op vakantie en ik ben hier rustig aan het werk, kijk ik naar buiten, om vervolgens tot de conclusie te komen dat een of ander onverlaat een Porsche op mijn oprit geparkeerd heeft. Ten eerste vind ik dit een zeer onbehoorlijke handeling, het is immers geen openbare parkeerplaats. Ten tweede: koop een échte auto vent/wijf!![]()
![]()
Om nog mooie input in dit topic te genereren, stel ik bij dezen de volgende vraag: hoe te handelen in de situatie van een ongewenst op privé terrein geplaatste Porsche?
Hmm... een auto zonder kenteken is vragen om problemen.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:17 schreef -En4Cer- het volgende:
Voor de mensen die het niet geloven:
[afbeelding]
Wel eerst even de politie bellen om te melden dat je hem laat afslepen, of nog beter, vraag de politie hoe je zo'n vehikel kan laten afslepenquote:
Mits TS kan rijden.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:20 schreef HPoi het volgende:
heb je zelf geen auto voorhanden? Indien ja, blokker de uitrijmogelijkheden van de Porsche. Indien de eigenaar aanbelt eis je dat je een ritje mag maken met een minimale snelheid van 300km-u op zijn kosten.
Jaja : http://www.renegadehybrid(...)ed%20pass%20side.jpgquote:Op zondag 9 juli 2006 19:17 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Dit is in de VS.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:17 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |