Wat natuurlijk grote kolder is.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:10 schreef longinus het volgende:
de gedachte achter dat vrouwen netter zijn.
Het is echt het tegenovergestelde; tenminste bij al mijn voormalige studentenhuizen. Vrouwen maken troep; mannen ruimen t eerst op en flikkeren later de hele teringzooi of weg; of op hun kamer. Leuk bij niet afgewassen spaghettipannen of braadpannen.quote:
Ik had een huisgenote die dacht dat ze d'r maandverband gewoon door de wc kon spoelen, met als resultaat één dikke verstopte bebloede drijvende massaquote:Op zondag 9 juli 2006 19:10 schreef longinus het volgende:
maar vaak zit daar de gedachte achter dat vrouwen netter zijn.
Ze wil dus gewoon samen met een huisgenote er een lekkere vieze smeerboel van maken, daar wil jij toch niet tussen zitten?quote:
Ik dacht eerst dat die ene wigger (met zijn Colt) was gaan studeren...quote:
Als je dit nou eens tegen haar had gezegd, in plaats van er hier over te miepen... Dan had je de kamer nu misschien al gehadquote:Op zondag 9 juli 2006 19:03 schreef kippiej het volgende:
Godverdomme hoer! Het is al moeilijk genoeg, een kamer zoeken! Doe niet zo moeilijk! Zit je nog steeds op de basisschool en dat je jongens stom vind?! Of ben je er weer zo een die er vies van is als je een mannelijke huisgenoot hebt
Niet alle mannen pissen over de wc vloer en bril heen ! Daar komt bij dat het de vrouwen zijn die er een gigantische teringzooi van maken, om nog maar te zwijgen over die maandelijkse periode's die ze hebben waarbij deze vunzigheid openbaar kenbaar wordt gemaakt. Wij mannen lopen daar ook niet moeilijk over te doen.
Misschien heeft het te maken met een gevoel van privacy?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:03 schreef kippiej het volgende:
Niet alle mannen pissen over de wc vloer en bril heen ! Daar komt bij dat het de vrouwen zijn die er een gigantische teringzooi van maken, om nog maar te zwijgen over die maandelijkse periode's die ze hebben waarbij deze vunzigheid openbaar kenbaar wordt gemaakt. Wij mannen lopen daar ook niet moeilijk over te doen.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef Dickbride het volgende:
Vrouwen zijn ECHT veel netter.
Niet weer Thijs he!quote:Op maandag 10 juli 2006 08:57 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat die ene wigger (met zijn Colt) was gaan studeren...
Dat dacht je.. we zitten hier in een ex vrouwen studenten huis.. we hebben eerst alles chemisch moeten ontsmetten.. jemig wat een tering zooiquote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef Dickbride het volgende:
Vrouwen zijn ECHT veel netter.
Lekker ben jijquote:Op maandag 10 juli 2006 10:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Grapjas..
![]()
Van mn ex huisgenoten tot aan mn vriendin aan toe: Vrouwen zijn bepaald NIET netter dan mannen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:51 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Lekker ben jij![]()
![]()
Nee serieus, als vrouw zijnde en oud studentenhuisbewoner zeg ik: vrouwen zijn echt niet netter. Die maken dr echt eerder een zooi van. Waaronder ik dus.
Er is een groot verschil tussen rommel en viezigheid.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:51 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Lekker ben jij![]()
![]()
Nee serieus, als vrouw zijnde en oud studentenhuisbewoner zeg ik: vrouwen zijn echt niet netter. Die maken dr echt eerder een zooi van. Waaronder ik dus.
Vrouwen laten gelukkig geen haren in het doucheputje achter; net als dat ze geen gebruikte tampons achterlaten in de WC; laat staan dat ze afwassen of uberhaupt hun afwas even afspoelen. Ook waren er in mijn oude studentenhuis (huisgenoten; wat ben ik blij dat ik dáár vanaf ben..quote:Op maandag 10 juli 2006 13:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen rommel en viezigheid.
Vrouwen maken rommel ,mannen maken alles smerig.
Kippiej Checkt de kamer!!quote:
Kppiej wil die banga wel even bangen, om te djaffen bij zijn homie´s. Op jouw moula garda. WORD!quote:
Ehm, dat zei ik tochquote:Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kijk om je heen in je huis en zie dat ik gelijk heb!
![]()
![]()
Eerste puntje kan ik nog wel begrijpen, 2e en 3e punt van die badjas en bikini gaat een beetje nergens over... Of slaap je alleen in een stringetje? En Als we een zwembad met z'n 8'en delen, dan gaat er echt wel wat anders aan dan een T-shirtje en spijkerbroek...quote:Op maandag 10 juli 2006 10:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met een gevoel van privacy?
Als ik een vrouwelijk huisgenoot heb,loop ik na het douchen gewoon in een stringetje naar de slaapkamer om me om te kleden.
Met een mannelijke huisgenoot ga ik me echt wel helemaal aankleden in de douche.
s'Nachts ff plassen? Hup badjas aan. Hittegolf? Niet in je bikini thuis kunnen of willen zitten,omdat er een wildvreemde man in je huis woont.
En zo zijn er nog vele voorbeelden.![]()
Je mag toch hopen dat het geen wildvreemde man. Anders zijn jullie beide, of één van de twee, nogal contactgestoord.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met een gevoel van privacy?
Als ik een vrouwelijk huisgenoot heb,loop ik na het douchen gewoon in een stringetje naar de slaapkamer om me om te kleden.
Met een mannelijke huisgenoot ga ik me echt wel helemaal aankleden in de douche.
s'Nachts ff plassen? Hup badjas aan. Hittegolf? Niet in je bikini thuis kunnen of willen zitten,omdat er een wildvreemde man in je huis woont.
En zo zijn er nog vele voorbeelden.![]()
Dat is ook mijn ervaring.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Het is echt het tegenovergestelde; tenminste bij al mijn voormalige studentenhuizen. Vrouwen maken troep; mannen ruimen t eerst op en flikkeren later de hele teringzooi of weg; of op hun kamer. Leuk bij niet afgewassen spaghettipannen of braadpannen.
(wel zorgen dat daarna jouw kamerdeur op slot is.
Daar heb je een punt. En soms hebben de medebewoners er niet eens iets over te zeggen maar geeft de huisbaas aan dat er alleen maar vrouwen (of alleen maar mannen) mogen wonen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:38 schreef IrisVrede het volgende:
Soms is de vraag om een vrouwelijke medebewoonster niet omdat DIE schoner of netter zijn maar gewoon omdat men dat prettiger vind. (man/vrouw verhouding in evenwicht bijvoorbeeld)
particulieren hebben meestal ook liever vrouwen. Persoonlijk boeit het me niet als het klikt, klikt het.
en dan boeit mij niet of je man, vrouw of een paarse krokodil ben
helaas heb ik momenteel geen kamers vrij (ik heb er maar een en daar woon ik zelf duh....)
met 6 andere vrouwen?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ooit samengewoond met 6 andere vrouwen. Nooit meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |