Wat is er mis met een feestje, beter antilliaanse muziek dan Fransje Bauer.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:10 schreef joachim87 het volgende:
Altijd die buren die herrie maken, dag en nacht...
Het begon vrijdagavond al tot 3 uur snachts en nu zijn het die negers uit curaquo die herrie maken, en dan vinden ze het nog gek ook dat zoveel Nederlands een hekel aan ze hebben![]()
Ga eens weg met je negermuziek man![]()
Ik kijk wel uit, straks komen ze met hun halve familie aan mn deur!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:13 schreef Lunar het volgende:
Bel de pliesie
Dat mag eenieder voor zich weten. Ik kies mijn muziek liever zelf. Hier in een zijstraat zit een pand met Afrikanen, die ook menen dat op iedere zomerse dag de hele buurt mee moet genieten van hun klanken, ik leef mee met de TS.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat is er mis met een feestje, beter antilliaanse muziek dan Fransje Bauer.
Rustig maar, die gasten werken niet, zeker niet bij de pliesiequote:Op zondag 9 juli 2006 16:14 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, straks komen ze met hun halve familie aan mn deur!
Zulke plaatsen zijn altijd het beste, het is toch lekker als je in de zomer gewoon je muziek hard kan zetten.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat mag eenieder voor zich weten. Ik kies mijn muziek liever zelf. Hier in een zijstraat zit een pand met Afrikanen, die ook menen dat op iedere zomerse dag de hele buurt mee moet genieten van hun klanken, ik leef mee met de TS.
Dat doet ie dan maar lekker in Suriname. Op de gemiddelde huidskleur na is Rotterdam Zuid géén Suriname.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:16 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Zulke plaatsen zijn altijd het beste, het is toch lekker als je in de zomer gewoon je muziek hard kan zetten.
Sterker nog in mijn oom z`n straat in Suriname zetten sommigen de stereo buiten op de veranda.
Wat wil je dan??quote:Op zondag 9 juli 2006 16:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat doet ie dan maar lekker in Suriname. Op de gemiddelde huidskleur na is Rotterdam Zuid géén Suriname.
Dat kan natuurlijk nooit, maar als er gewoon één asociale eikel is die van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht (twee uur is geen uitzondering) met z'n balkondeuren open en de stereo op tien de hele straat denkt te moeten voorzien van achtergrondmuziek dan wens ik diegene toch echt een spoedige totale doofheid of zoiets.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat wil je dan??
Helemaal doodstil op straat op zo`n mooie zomerdag??
Het wil wel eens helpen om te vragen of de muziek wat zachter kan.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit, maar als er gewoon één asociale eikel is die van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht (twee uur is geen uitzondering) met z'n balkondeuren open en de stereo op tien de hele straat denkt te moeten voorzien van achtergrondmuziek dan wens ik diegene toch echt een spoedige totale doofheid of zoiets.
Bij dat huis waar ze vorig jaar nog een halfautomatisch wapen gevonden hebben?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het wil wel eens helpen om te vragen of de muziek wat zachter kan.
Alsof ze je neerknallen als je vraagt of de muziek wat zachter kan.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij dat huis waar ze vorig jaar nog een halfautomatisch wapen gevonden hebben?
Alhoewel, als ze het gevonden hebben, ligt 't er in elk geval niet meer.
Er zijn er hier voor minder in een kistje verdwenen.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Alsof ze je neerknallen als je vraagt of de muziek wat zachter kan.![]()
Waar woon jij dan!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zijn er hier voor minder in een kistje verdwenen.
Inderdaadquote:Op zondag 9 juli 2006 16:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit, maar als er gewoon één asociale eikel is die van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht (twee uur is geen uitzondering) met z'n balkondeuren open en de stereo op tien de hele straat denkt te moeten voorzien van achtergrondmuziek dan wens ik diegene toch echt een spoedige totale doofheid of zoiets.
Mischien staat dat apparaat op repeat??quote:Op zondag 9 juli 2006 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad.
Al die nummers hebben ook gewoon hetzelfde ritme en deuntje.
Ja, van ongeveer 11.00 - 02.00 elk weekeindequote:
Nee, ze hebben de MP3-DVD "Steeldrum Galore vol. 23" of zoiets op staan nu.quote:
Wordt aan gewerkt. Heb je nog interesse in één van de twee appartementen? Levendige buurt, etc etc.?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:37 schreef tonks het volgende:
Verhuis dan en huil niet
Ik wel, wat zijn de huurkosten??quote:Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. Heb je nog interesse in één van de twee appartementen? Levendige buurt, etc etc.?
Mijne 310 p.m. en zijne 260 ongeveerquote:
8 minuutjes met de metro en die zit op max. 5 minuten lopenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat is wel goedkoop, hoever zit jullie van het centrum??
quote:De Tarwewijk is vooral een ruim opgezette woonwijk met winkels voor de dagelijkse boodschappen, maar ook veel leuke buurtwinkeltjes aan de Dordtselaan. Het grote winkelcentrum Zuidplein ligt vlakbij. In de Afrikaanderwijk is twee keer per week een markt. In de buurt treft u verder verschillende voorzieningen zoals scholen, een bibliotheek e.d. Om te wandelen, te sporten of om lekker te voetballen met de kinderen, kunt u terecht in het Zuiderpark. Ook is - voor een stevige wandeling met weidse uitzichten over havens en Maas - de Tarwewijk een mooi vertrekpunt.Van recente datum is de vestiging van Now&Wow, de internationaal bekende Danceclub aan de Maashaven nabij de Dordtselaan.
Sinds enkele jaren is het gebied rond de Kop van Zuid enorm in ontwikkeling. Nieuwe kantoren, woningen, en horeca vestigen zich in sneltreinvaart in dit gebied. Met zijn statige panden aan een brede groene laan, een centrale ligging, goede voorzieningen, een Hoge School op loopafstand, hippe restaurants, metro ontsluiting en de Now & Wow, een van de toonaangevende clubs in de Benelux, vormt de Dordtselaan de nieuwe ‘PLACE TO BE” van Rotterdam.
De pliesie?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:14 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Echte mannen lossen het probleem zelf opquote:Op zondag 9 juli 2006 16:14 schreef joachim87 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |