Arme jijquote:Op zondag 9 juli 2006 16:03 schreef Roellio het volgende:
Ik lig vreemdzaam op de bank tv te kijken, hoor ik ineens wat vallen op m'n balkon. Dus ik denk van:en loop naar de balkondeur om te kijken wat het was.
En wat bleek...![]()
Het wasrekje is tussen het balkonhekje en de deur ingevallen en die deur die zit nu dus muurvast.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja zoiets roep ik net ook op ircquote:Op zondag 9 juli 2006 16:09 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nog wel een werphengel in de schuur liggen. Daar red ik het denk ik wel mee vanuit het slaapkamerraam.
Sterktequote:Op zondag 9 juli 2006 16:09 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nog wel een werphengel in de schuur liggen. Daar red ik het denk ik wel mee vanuit het slaapkamerraam.
Wel foto's maken heh!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:09 schreef Roellio het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sterkte![]()
enne buren ?? kunnen die er evt. bij via het balkon ofzo ?
Ik woon hier net.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:13 schreef junkiexp het volgende:
Geweldig.
Ook last van het plintjes syndroom zie ik.
Dat wordt weer verhuizen danquote:
Welk onderdeel van 'muurvast' begreep je niet?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:15 schreef beertenderrr het volgende:
Kan je je arm niet door de deuropening steken en dan wat proberen te verplaatsen?
Mooie kleur laminaat!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:03 schreef Roellio het volgende:
Ik lig vreemdzaam op de bank tv te kijken, hoor ik ineens wat vallen op m'n balkon. Dus ik denk van:en loop naar de balkondeur om te kijken wat het was.
En wat bleek...![]()
Het wasrekje is tussen het balkonhekje en de deur ingevallen en die deur die zit nu dus muurvast.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:03 schreef Roellio het volgende:
En wat bleek...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb geen ladder, en aangezien ik in een flat woon is de kans dat de andere buren een ladder hebben die lang genoeg is vrij klein.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:18 schreef boyv het volgende:
Kan je trouwens niet met een ladder je balkon op?
Waarom intikken als je gewoon even de glaslatjes eraf kunt halen?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:29 schreef SeaOfLove het volgende:
raam intikken laatste optie zeker? Succes!
Als dat niet lukt en je hebt morgen een kat, luikje dichtlassen als de kat op het balkon is, de brandweer bellen, en als ze dan toch op je balkon zijn voor je kat, moet je niet vergeten te vragen of ze je wasrekje ff rechtop willen zetten.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:46 schreef Bep het volgende:
Zaag een kattenluikje in je deur , ga met je arm door het kattenluikje en schuif het rekje opzij
Schaf jezelf morgen een kat aan
Hoogwerker hurenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:05 schreef Roellio het volgende:
Ja, ik woon 2 hoog. Hoe ga ik in vredesnaam dat rekje daar wegkrijgen...
Och, waarom niet?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:49 schreef Roellio het volgende:
Ik ga morgen wel met een touw en een haak in de weer. Nu zitten alle achterburen in de tuin..
Dan ga ik niet een half uur uit het slaapkamerraam staan werpen met een touw en een haak.
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:57 schreef Hendrik38 het volgende:
wat is de kans he dat zoiets gebeurd!!!!
Best heel groot als je er op deze manier naar op zoek gaat!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:57 schreef Hendrik38 het volgende:
wat is de kans he dat zoiets gebeurd!!!!
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:46 schreef Bep het volgende:
Zaag een kattenluikje in je deur , ga met je arm door het kattenluikje en schuif het rekje opzij
Schaf jezelf morgen een kat aan
Ja,..ik ben ook benieuwd, maar let op dat je jezelf niet opsluit opput balkon.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:44 schreef kahaarin het volgende:
TS, ga je nog even posten als het gelukt is?
En vooral:HOE?
Succes!![]()
ja want daardoor kon ie ook zijn kamer nietquote:Op zondag 9 juli 2006 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Dit doet me denken aan dat spiegeltopic van Skv![]()
Doe eens origineelquote:Op zondag 9 juli 2006 21:35 schreef PeZu het volgende:
anders haal j egewoon even de glkaslatjes eraf, ilt het raam eruit et voila
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:50 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Waarom intikken als je gewoon even de glaslatjes eraf kunt halen?![]()
johquote:
Soms zijn dingen gewoon TE simpel en gaan we moelijk doen met haakjes en zoquote:
kan ook zijn dat de glaslatjes aan de buitenkant zitten....quote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Soms zijn dingen gewoon TE simpel en gaan we moelijk doen met haakjes en zoGaat hij morgen een topic openen dat er een haak door zijn raam ligt
Operation Wasrekquote:Op maandag 10 juli 2006 00:45 schreef MissHobje het volgende:
* MissHobje verwacht vandaag wel een fotoverslag van de betreffende operatie van het wasrekje removen![]()
zo te zien zitten de schanierpunten aan de buitenkant vd deurquote:Op maandag 10 juli 2006 01:00 schreef Poit- het volgende:
Je kan ook je deur eruit tillen als dat mogelijk is![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:45 schreef MissHobje het volgende:
* MissHobje verwacht vandaag wel een fotoverslag van de betreffende operatie van het wasrekje removen![]()
om 2:34 was de laatste post van TS. Denk je nou echt dat 'ie nu alweer achter z'n pc zit?quote:
In de vakantieperiode bivakkeer je toch vastgeplakt aan je toetsenbord op je bureaustoel?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
om 2:34 was de laatste post van TS. Denk je nou echt dat 'ie nu alweer achter z'n pc zit?![]()
Goedemorgen, ben je wakker?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:30 schreef Roellio het volgende:
Het is voor elkaar. Ik heb ook foto's maar die komen morgen want ik heb nu geen zin om alles online te zetten. Morgen meer!
Goedenmiddag!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:34 schreef Roellio het volgende:
Slaap lekker? Ik zit nog met pils achter m'n laptopje hoor!
En kreeg je nog rare blikken van je buren?quote:
quote:
Of een haakje in de muur van het balkonnetje bevestigen, dan kun je hem ophangen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:43 schreef eNaSnI het volgende:
Voortaan toch maar tie-rips om je wasrekkie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |