quote:Ik kan me echt storen aan van die figuren die met zo vlag van de Zuidelijke Amerikaanse staten rondwapperen en roepen dat ze het liefst slavernij willen invoeren.
Zulke engerdjes (vaak bikers en rockfiguren uit de seventies) houden er echt rare ideeen op na om te kotsen en hoewel vaak weggelachen is het ergens toch vrij zielig.
Er staan alleen maar orthodoxe Joden op die fotoquote:Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Hieronder een groep bikers die de joodse vlag verbranden in Londen.
[afbeelding]
echt verschikkelijk
Waarom zeg je nu weer zo iets gemeens.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er staan alleen maar orthodoxe Joden op die foto![]()
Wat wil je met dit topic? Misschien kun je een iets betere en ook kloppende OP maken.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:54 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Waarom zeg je nu weer zo iets gemeens.
handig voor plantages enzo. De aanschaf van zo een slaaf is wel ff duur; maar dan heb je ook wat!quote:
Dat zijn orthodox Joodse bikers, dat zie je toch zoquote:Op zondag 9 juli 2006 14:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er staan alleen maar orthodoxe Joden op die foto![]()
Toekomstvisiequote:Op zondag 9 juli 2006 15:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
handig voor plantages enzo. De aanschaf van zo een slaaf is wel ff duur; maar dan heb je ook wat!![]()
(Sorry ik kom uit China en spreek slecht andere talen)quote:Op zondag 9 juli 2006 14:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wat wil je met dit topic? Misschien kun je een iets betere en ook kloppende OP maken.![]()
Je bent een slechte kloon. Er staan alleen maar joden op die foto, die kennelijk een hekel aan Israel hebben.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:22 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
(Sorry ik kom uit China en spreek slecht andere talen)
Wat klopt er niet dan, bikers hebben toch ook lange krulharen.??
Hoezo ga je eigenlijk niet op de inhoud in en praat je over de kern van de zaak heen.
(De kern is immers dat Confederates Joden en Joodse symbolen blijken te haten.)
Dat joden die een israelische vlag verbranden amerikaanse confederate bikers zijn, die slavernij willen herinvoerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |