slipknot gaat is altijd slecht, maar daar gaat het nu niet omquote:Op zondag 9 juli 2006 13:47 schreef Hugsterr het volgende:
Slipknot is 'gepwnd'.
En logisch dat we het niet leuk vonden, ze waren slecht. Érg slecht.
ik als hardcore liefhebber vind dat juist wel lekker voor er tussendoorquote:Op zondag 9 juli 2006 13:47 schreef GizartFRL het volgende:
Rob Gee draait al sinds mensenheugenis een mix tussen Hardrock en hardcore. Dat is toch geen reden om een vechtpartij te beginnen?
Of was het een gabbertje die het bonke bonke te serieus nam
"ze" ?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
slipknot gaat is altijd slecht, maar daar gaat het nu niet om![]()
het gaat om het punt dat mensen zich zo eendemensionaal op hun muziekstroming richten dat als er maar iets van cross over eraan te pas komt ze gelijk gaan vechten![]()
ik ben hem ook aan het zoekenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:51 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
ik als hardcore liefhebber vind dat juist wel lekker voor er tussendoorheeft iemand er een geluidsfragment van?
hoi amarantaquote:Op zondag 9 juli 2006 13:53 schreef amaranta het volgende:
Bandleden op de vuist tijdens Sensation Black
AMSTERDAM - Een bezoeker van dancefeest Sensation Black in de ArenA in Amsterdam is zaterdagnacht in gevecht geraakt met twee bandleden die op dat moment een optreden gaven. De feestganger wist het podium te beklimmen waarop een van de artiesten zich zodanig bedreigd voelde, dat een flinke vechtpartij tussen de 'indringer' en een paar bandleden ontstond. Dat maakte de politie zondag bekend.
Nadat de jongen van het podium was gebonjourd, deed hij aangifte bij de politie. Die hield de bandleden aan en legde ze een boete van 2500 euro per persoon op. De bezoeker komt er ook niet zonder gevolgen van af. Hij krijgt binnenkort een dagvaarding toegestuurd en zal zich waarschijnlijk bij de rechter moeten verantwoorden, liet de politiewoordvoerder weten.
Denk eerder sos of pep, maar van X ga je je niet zo gedragen..quote:Op zondag 9 juli 2006 13:55 schreef mrcool het volgende:
Volgens mij had die kerel net iets te veel X en sos op!
waren de gasten van slipknot ook weer zo mooi verkleedquote:Op zondag 9 juli 2006 13:52 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
"ze" ?
Het was 1 persoon die het podium op klom. Slipknot duikte er meteen bovenop met hun natrapjes en kickjes.
Lees je eens in eer je een lulverhaal op zet.
En volgens mij was het publiek erg duidelijk met het boe-geroep. We betalen voor Sensation, niet voor een of andere rockband die er niets van bakt.
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:01 schreef Camplo het volgende:
Volges mij was het een hardrocker die het niet naar ze zin had ofzo....magoed/
Van X alleen niet nee, maar ik denk met grote hoeveelheden coke wel. Met X zou je eerder de bandleden willen omhelsen!quote:Op zondag 9 juli 2006 14:01 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Denk eerder sos of pep, maar van X ga je je niet zo gedragen..
had het trouwens over "ze" als in mensen die alleen naar 1 soort muziek luisteren in het algemeen (rock, hiphop, polka whatever), niet over die ene jongen die het podium oplooptquote:Op zondag 9 juli 2006 14:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
waren de gasten van slipknot ook weer zo mooi verkleedIn de rockscene neemt niemand ze al serieus, dus misschien dachten ze we gaan een nieuwe markt bedienen
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:51 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
ik als hardcore liefhebber vind dat juist wel lekker voor er tussendoorheeft iemand er een geluidsfragment van?
En dan begint hij te meppen bij de enige act met gitaren?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:01 schreef Camplo het volgende:
Volges mij was het een hardrocker die het niet naar ze zin had ofzo....magoed/
Over lees je eens in...quote:Op zondag 9 juli 2006 13:52 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
"ze" ?
Het was 1 persoon die het podium op klom. Slipknot duikte er meteen bovenop met hun natrapjes en kickjes.
En volgens mij was het publiek erg duidelijk met het boe-geroep. We betalen voor Sensation, niet voor een of andere rockband die er niets van bakt.
Heb je je filmpje zelf wel bekeken? Ze hadden hun maskers namelijk niet op. Wel duidelijk te zien in het filmpje hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
waren de gasten van slipknot ook weer zo mooi verkleedIn de rockscene neemt niemand ze al serieus, dus misschien dachten ze we gaan een nieuwe markt bedienen
![]()
Nee, echtquote:Op zondag 9 juli 2006 14:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Over lees je eens in...
er was maar 1 bandlid van slipknot aanwezig hoor
De opzet was Rob Gee, Sid van Slipknot Billy en Scott van Biohazard en Kurtis Blow.
Dat zie je goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:16 schreef Devlinsect het volgende:
Zie ik het nou goed dat die vetklep van een Gee twee keer tegen die gast zijn hoofd aanschopt?![]()
Dat blijkt wel:quote:
Lijkt me toch echt meervoudquote:Op zondag 9 juli 2006 13:52 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Slipknot duikte DOOK er meteen bovenop met hun natrapjes en kickjes.
En co danquote:Op zondag 9 juli 2006 14:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat blijkt wel:
[..]
Lijkt me toch echt meervoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |