slipknot gaat is altijd slecht, maar daar gaat het nu niet omquote:Op zondag 9 juli 2006 13:47 schreef Hugsterr het volgende:
Slipknot is 'gepwnd'.
En logisch dat we het niet leuk vonden, ze waren slecht. Érg slecht.
ik als hardcore liefhebber vind dat juist wel lekker voor er tussendoorquote:Op zondag 9 juli 2006 13:47 schreef GizartFRL het volgende:
Rob Gee draait al sinds mensenheugenis een mix tussen Hardrock en hardcore. Dat is toch geen reden om een vechtpartij te beginnen?
Of was het een gabbertje die het bonke bonke te serieus nam
"ze" ?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
slipknot gaat is altijd slecht, maar daar gaat het nu niet om![]()
het gaat om het punt dat mensen zich zo eendemensionaal op hun muziekstroming richten dat als er maar iets van cross over eraan te pas komt ze gelijk gaan vechten![]()
ik ben hem ook aan het zoekenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:51 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
ik als hardcore liefhebber vind dat juist wel lekker voor er tussendoorheeft iemand er een geluidsfragment van?
hoi amarantaquote:Op zondag 9 juli 2006 13:53 schreef amaranta het volgende:
Bandleden op de vuist tijdens Sensation Black
AMSTERDAM - Een bezoeker van dancefeest Sensation Black in de ArenA in Amsterdam is zaterdagnacht in gevecht geraakt met twee bandleden die op dat moment een optreden gaven. De feestganger wist het podium te beklimmen waarop een van de artiesten zich zodanig bedreigd voelde, dat een flinke vechtpartij tussen de 'indringer' en een paar bandleden ontstond. Dat maakte de politie zondag bekend.
Nadat de jongen van het podium was gebonjourd, deed hij aangifte bij de politie. Die hield de bandleden aan en legde ze een boete van 2500 euro per persoon op. De bezoeker komt er ook niet zonder gevolgen van af. Hij krijgt binnenkort een dagvaarding toegestuurd en zal zich waarschijnlijk bij de rechter moeten verantwoorden, liet de politiewoordvoerder weten.
Denk eerder sos of pep, maar van X ga je je niet zo gedragen..quote:Op zondag 9 juli 2006 13:55 schreef mrcool het volgende:
Volgens mij had die kerel net iets te veel X en sos op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |