Godwin's lawquote:Op zondag 9 juli 2006 13:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
SS?? Leg even uit?
de mediamarkt is opgebouwd met SS geldquote:Op zondag 9 juli 2006 13:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
SS?? Leg even uit?
Media Markt Super Sale ofzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
SS?? Leg even uit?
dan had ik morgen ook wat om te klagen gehadquote:Op zondag 9 juli 2006 13:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Je zou er voor de finale toch niks maar aan hebben. Die hele HDTV introductie met het WK is een grote flop geworden.
Maar goed dat je dat potje pong niet aant verliezen bent !quote:Op zondag 9 juli 2006 13:39 schreef Remco_h het volgende:
[..]
dan had ik morgen ook wat om te klagen gehad
jij post ook regelmatig op stormfront?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Wees blij dat niet alle media in handen van Joden zijn.
Kijk naar de PIquote:Op zondag 9 juli 2006 14:10 schreef Remco_h het volgende:
[..]
jij post ook regelmatig op stormfront?
Had je dag weer goedgemaakt nietwaar?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:39 schreef Remco_h het volgende:
[..]
dan had ik morgen ook wat om te klagen gehad
Zelfde als Mediamarktquote:Op zondag 9 juli 2006 14:15 schreef tonks het volgende:
Saturn is vet. ga ik altijd heen in Duitsland
Ja dat welquote:
Je link werkt niet. En laat je zelf eens nakijken bij voorkeur niet door de SS. Of familie van docter Mengle.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:35 schreef Remco_h het volgende:
[..]
de mediamarkt is opgebouwd met SS geld
http://tweakers.net/nieuws/42555/Journalist:-Media-Markt-opgebouwd-met-SS-geld.html
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef MIster911 het volgende:
Je gaat toch niet naar de mediamarkt, ga gewoon naar een zaak die service aanbiedt en kennis heeft zoals expert.
Sterker nog, hij zit er al. Groot filiaal op winkelcentrum Zuidplein in Rotterdamquote:Op zondag 9 juli 2006 14:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat wel
Maar zodra Saturn naar Nederland komt (wat gaat gebeuren)
Expert?! is dit een grap?!quote:Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef MIster911 het volgende:
Je gaat toch niet naar de mediamarkt, ga gewoon naar een zaak die service aanbiedt en kennis heeft zoals expert.
http://www.nu.nl/news/733(...)wd_met_SS-geld'.htmlquote:Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je link werkt niet. En laat je zelf eens nakijken bij voorkeur niet door de SS. Of familie van docter Mengle.
nee...quote:Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef oor het volgende:
mgoed dit topicje gaat over dat het afdingen niet is gelukt? waarom de winkel dan uitmaken/bevestigen dat het een ss zaak is? omdat het niet naar jouw zin is verlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |