En een moeder.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:23 schreef SeLLeM het volgende:
UIt maken?? Daarvoor heb je een raam..
Whehehe kloon whehehehe.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
wheheheh ik op mijn hoofd wheheheheh
Whehehehe je truckende schoonmoeder met zware shag op dr lip whehehehquote:Op zondag 9 juli 2006 13:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
whehehehhehe 5 euro wehehehehehhehewhehwhe
HAHA KANKERGOEIE GRAP! DAAR MOETEN WE EIGENLIJK MEER MEE DOEN HE.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:40 schreef descendent1 het volgende:
Ik breek ze altijd doormidden vlak na dat ik ze heb gekocht; en die verkoper dan zo van: Wat doe je?
En ik zo van: JAH; IK HEB ZE TOCH GEKOCHT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
flikker ze uit het raamquote:Op zondag 9 juli 2006 13:43 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
HAHA KANKERGOEIE GRAP! DAAR MOETEN WE EIGENLIJK MEER MEE DOEN HE.
Voor een post als deze kreeg ik een 5 dagen banquote:Op zondag 9 juli 2006 13:40 schreef descendent1 het volgende:
Ik breek ze altijd doormidden vlak na dat ik ze heb gekocht; en die verkoper dan zo van: Wat doe je?
En ik zo van: JAH; IK HEB ZE TOCH GEKOCHT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
banaanvraag = banquote:Op zondag 9 juli 2006 14:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Voor een post als deze kreeg ik een 5 dagen ban
Omdat het niet in ONZ stond![]()
![]()
Fout.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:18 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Fout.
Banaanvraag is bijvoorbeeld: "Thomas Berge, van welk soort bananen hou jij 't meest?".
Da's een banaanvraag.
Kankergezwel?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]die thomas berge post, Wat is bruin en rijmt op even?
Is dat zo? Het beleid was toch juist soepeler geworden? Of heeft Xebro zijn sok nu voor niks lopen opvreten?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Voor een post als deze kreeg ik een 5 dagen ban
Omdat het niet in ONZ stond![]()
![]()
Ik druk ze uit in de ogen van mensen die peuken uit ramen gooien.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:17 schreef Kindervriend het volgende:
Ik op m'n arm! Of ik flikker ze gewoon het raam uit hahahaha.
Lekker asociaal.
Maar tjeh gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |