IK bedoelde dus zo vanquote:Op zondag 9 juli 2006 11:27 schreef skiczukie het volgende:
Een naar gevoel? Ach gossie.
Nee dit was niet van katten dat zag je gewoon er zaten ook brandwonden bij en dat soort rotzooi.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:27 schreef veldmuis het volgende:
Vraag of ze last heeft van katten!
WTF! Dat is smerig, tonks. Heb je er iets van gezegd?quote:Op zondag 9 juli 2006 11:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee dit was niet van katten dat zag je gewoon er zaten ook brandwonden bij en dat soort rotzooi.
Nee dat kan je nou ook weer niet maken. vind het gewoon raar als kleine kindjes dat zien en het gaan nadoen thuisquote:Op zondag 9 juli 2006 11:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WTF! Dat is smerig, tonks. Heb je er iets van gezegd?
Daar was pas nog een topic over. Hier klagen maar niks zeggen tegen de persoon die er wat aan zou kunnen veranderen, oid, dat idee, iig, nja, goed, jeweets, swa, brothahz.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee dat kan je nou ook weer niet maken. vind het gewoon raar als kleine kindjes dat zien en het gaan nadoen thuis.
Je gaat toch niet naar een gothic lopen "Ja kun je ff iets met lange mouwen aandoen want dit is niks natuurlijk"quote:Op zondag 9 juli 2006 11:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar was pas nog een topic over. Hier klagen maar niks zeggen tegen de persoon die er wat aan zou kunnen veranderen, oid, dat idee, iig, nja, goed, jeweets, swa, brothahz.
Dat is waar. Ik zou toch wel iets gezegd hebben als 'heb je je bezeerd' oidquote:Op zondag 9 juli 2006 11:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar een gothic lopen "Ja kun je ff iets met lange mouwen aandoen want dit is niks natuurlijk"
"Ja ik ben in de bestekbak gevallen"quote:Op zondag 9 juli 2006 11:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zou toch wel iets gezegd hebben als 'heb je je bezeerd' oid.
Je kunt ze beter een goed scheermes aanbieden.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar een gothic lopen "Ja kun je ff iets met lange mouwen aandoen want dit is niks natuurlijk"
Je wist gewoon posts van iemand en dan ga je ook nog huilen dat die persoon boos isquote:Op zondag 9 juli 2006 11:33 schreef flugeltje het volgende:
batsnek, kappen met kloten
die had zeker de hoofdprijs gewonnen toenquote:Op zondag 9 juli 2006 11:34 schreef Dickbride het volgende:
Ga toch krassen! Dan win je nog es wat!
quote:Op zondag 9 juli 2006 11:34 schreef Dickbride het volgende:
Ga toch krassen! Dan win je nog es wat!
Was ze wel lekker?quote:Op zondag 9 juli 2006 11:36 schreef tonks het volgende:
Nee die vuigert stond bij de rokjes
pics?quote:
ooh okquote:
Was gezellig jaquote:Op zondag 9 juli 2006 12:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je gaat met je zusje winkelen![]()
Gaaf man.
Doe mij een toppertje en een Breezer Ananasquote:
Een wat?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje en een Breezer Ananas![]()
![]()
![]()
Dude, ik was bezig met m'n spelfouten eruit halen, je zit gewoon m'n posts te wissen.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:33 schreef flugeltje het volgende:
batsnek, kappen met kloten
Dude zeggen tegen Flugeltjequote:Op zondag 9 juli 2006 12:29 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Dude, ik was bezig met m'n spelfouten eruit halen, je zit gewoon m'n posts te wissen.
gadverdammequote:Op zondag 9 juli 2006 11:26 schreef tonks het volgende:
Ik was laatst in Amsterdam bij de H&M en toen wilde mijn zusje een hempje ofzo kopen dus ik stond een beetje te wachten tot ze eindelijk klaar was. Dus opeens zie ik zo'n gothic aan kopen lopen en die ging bij zwarte rokjes kijken ofzo.. niet dat mij dat wat uitmaakt verder. Maar ik ijk wat beter zie ik opeens allemaal krassen op haar armen (geen geintje). Dan krijg je echt een naar gevoel als je dat zo ziet.. doe wat je wilt met je eigen armen maar ga andere mensen er niet mee lastig vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |