Al de 7e keer dat ik hem dat hoor zeggen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:22 schreef Jasza het volgende:
10 kleine negertjes lol.
Die komen niet, ze kijken na elkaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:14 schreef 456 het volgende:
Zijn ze over 5 km al op de top van de tourmalet???
Mogen ze eens opschieten met die aanvallen
Popovich zou ik nog wel in de gaten houden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:25 schreef flyckje het volgende:
savoldelli even goed bergop als padrnos. Rubeira nog slechter nja. DSC kunnen we als ploeg al afschrijven.
azevedo?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:28 schreef Jasza het volgende:
Ekimov er ook af, Noval erafAlleen Popovych en Hincapie nog voorin.
De koelbox is vermist.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:28 schreef flyckje het volgende:
allee toch duidelijk iets mis met bepaalde mannen hoor, als je ziet dat ekimov nu pas lost....
Heb ik toch op het goede paard gewed. maar de groep is nog heel groot.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:28 schreef Ericr het volgende:
Azevedo zit er nog bij.
Op 2.000 meterquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:29 schreef ScottTracy het volgende:
Il Falco heeft zeker last gehad van de pollen
ik dacht dat ik m op rij 5 zag, vlak achter Boogerd geloof ik.quote:
Je hoeft iig niet te vragen welke film er in de bus gedraaid wordt... Gewoon hele tijd Extreme Machines, Extreme engineering, Plane disasters, forensic detectives, brainiac, OCC...quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:28 schreef Ericr het volgende:
Ja ja de buschauffeurs zijn bekend, gratis jaar abbo op Discovery Channel er bij.
Hehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |