Nou met al dat klimmen en dalen zijn we toch wel verzekerd van vuurwerk lijkt mequote:Op donderdag 13 juli 2006 11:41 schreef knep het volgende:
[..]
Hoop niet dat dat voor de hele rit gaat gelden.

Wie is het peletonquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef Ericr het volgende:
Peleton laat niks lopen, alle vluchters weer bijgehaald.

quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:58 schreef Ericr het volgende:
Euskatel heeft in ieder geval op kop gereden. Die willen Mayo zo snel mogelijk lossen, zijn ze daar ook weer vanaf.

Die valt me ook nog tegen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:39 schreef Art_Core het volgende:
3. Philippe Gilbert (FDJ) 2pts/2"

Dit is het soort dag dat ik liever niet op m'n werk zit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:03 schreef Maybach het volgende:
Dit is het soort dag waar ik een televisie voor heb![]()

quote:12:09 - Four Lead By 3’05"
Camano, De la Fuente, Wegmann and Flecha were 3’05" ahead of the peloton at the 38.5km mark.

6.10 is zo verdampt als het echt omhoog gaat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ach ze halen het toch niet

Dat weet ik ook, maar ik vrees weer voor een saaie bedoening, en een enkele slappe aanval op de laatste klim...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ach ze halen het toch niet

http://www.radiozilvervos.com/tvkijken/index.htmquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:08 schreef Bismarck het volgende:
Dit is het soort dag dat ik liever niet op m'n werk zit.

Als Flecha Wegmann eruit sprint en Rasmussen 5de (hij is de enige sprokkelaar in het peloton lijkt me) wordt zijn er 6 punten verloren gegaan. Punt van aandacht, maar niet onoverkomelijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:30 schreef Art_Core het volgende:
Als Wegmann voor de bergtrui gaat - zeker mogelijk want die heeft hij in de Giro ook gehad - dan moet Rasmussen wel aanvallen op de Tourmalet.

Moet Flesha wel tot de top bij Wegmann blijven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:37 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Als Flecha Wegmann eruit sprint en Rasmussen 5de (hij is de enige sprokkelaar in het peloton lijkt me) wordt zijn er 6 punten verloren gegaan. Punt van aandacht, maar niet onoverkomelijk

Persoonlijk heb ik Flesha hoger zitten dan Wegmann, die kan hooguit twee bergen mee.....op de derde is het wel gebeurt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Moet Flesha wel tot de top bij Wegmann blijven.

Ja, als je een zware bergrit in de Dauphine wint presteer je inderdaad niks.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:51 schreef maniack28 het volgende:
haha.. wat een prutser en dat noemt zich kopman
Mayo presteert al jaren als een slappe vaatdoek, weg met die oelewapper!

Tsja in de Tour is het al jaren nix meerquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, als je een zware bergrit in de Dauphine wint presteer je inderdaad niks.

Das waar. Tijd looptook wel erg sterk terug nu.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:57 schreef Maybach het volgende:
Tuurlijk wel, waarom zou het belang van het vooruitsturen van Flecha met een betere klimmer als Wegmann, hoger zijn dan dat van Rasmussen die het bergklassement kan winnen?

Gelukkig heb ik ondanks de Dauphine, de verleiding weten te weerstaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:58 schreef Robar het volgende:
Mayo
En wie heeft Mayo in zijn tourteam!!!!!
<------- stupid

Dan moet hij rap gaan fietsenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:03 schreef Maybach het volgende:
[..]
maar alleen om aan de cameramotor te ontsnappen!

ja ik was ook aan het kijken maar ik zag hem niet.quote:

Tis een spanjaard. Geen fransoosquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:08 schreef thaleia het volgende:
Oh wat zou ik vloeken als ik Mayo was. Ik zou absoluut een kopstoot overwegen!

Peleton moet nog 8 km ofzoquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:14 schreef 456 het volgende:
Zijn ze over 5 km al op de top van de tourmalet???
Mogen ze eens opschieten met die aanvallen

idd daar dacht ik ook aan. Maar ik zag wel veel Oranjequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |