Uitwedstrijden waren altijd een feest op Skylge. Vooral in de A's De hele dag zuipen en de volgende dag met de boot weer naat huisquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:01 schreef PositiV het volgende:
[..]
haha idiootik moet zaterdag ochtend 7 uur met de boot voor uitwedstrijden om te voetballen ergens in Friesland
Tuurlijk, zat tips. Maar wat wil je weten?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:19 schreef assie het volgende:
Back on topic...
Ben op zoek naar nieuwe Puma's. Zoiets van Peter Crouch droeg tijdens het WK. Voor half jaartje... Maatje 46.5 of 47 Crouch puma's
Iemand een tip???
De copa mundial is al sinds mensenheugenis hetzelfdequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:14 schreef VoreG het volgende:
Ik heb laatst de nieuwste copa mundial gekocht (of het de nieuwste waren of een verkooptruc weet ik niet, ik heb ze i.i.g.). Schoenen zitten heerlijk.
Alleen voor mensen met brede voeten zitten ze niet echt lekker, maar ik speel er ook zelf op en betere schoenen heb ik nog niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
De copa mundial is al sinds mensenheugenis hetzelfde![]()
Maar het zijn in ieder geval super schoenen!
In vergelijking met sommige nike's zijn zelfs copa mundial goed voor de brede voetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:01 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Alleen voor mensen met brede voeten zitten ze niet echt lekker, maar ik speel er ook zelf op en betere schoenen heb ik nog niet kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |