2 paar, soms zijn er ook nog wel eens seizoenen waar het zo dramatisch was dat 3 paar wordt gehaald.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef WEST het volgende:
hoeveel paar schoenen verbruiken jullie op jaar basis?
die hielden het bij langer uit dan dat ik nu heb. heb geen idee welk merk dat is er staat wel een soort nike logo op maar dat is het niet. Zal morgen een foto maken van mijn huidige schoenen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die goedkopere versies van Adidas moet je iig nooit kopen.. na een half jaar zijn ze bij mij altijd kapot..
Ik ga binnekort ook even kijken voor nieuwe kicksen.. die Asics zijn opzich geil![]()
2 á 3 per jaar.. Dan heb ik apart trainings- en wedstrijdschoenen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef WEST het volgende:
hoeveel paar schoenen verbruiken jullie op jaar basis?
dan koop je pauper materiaal. als je 40 wedsrtrijden speelt moeten je schoenen het toch wel houden? en je moet ze netjes invettenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:59 schreef Kang-He het volgende:
Twee of drie paar inderdaad. Ik haal meestal net niet de winter/zomer stops met een paar.
Ik train 5 x per week en 1á 2 wedstrijden. Ik ben keeper en heb dus ook daar training voor alleen gaan daar je schoenen sneller kapot van. Je moet steeds explosief afzetten waardoor ze heel snel slijten. Aan 1 paar per seizoen heb ik dus niet genoeg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:19 schreef cohen het volgende:
[..]
dan koop je pauper materiaal. als je 40 wedsrtrijden speelt moeten je schoenen het toch wel houden? en je moet ze netjes invetten
Ik zag deze vandaag op internet:quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:30 schreef DAMH het volgende:
Die nike´s mercurial vapors zijn me erg goed bevallen,, ben meestal geen nike fan vanwege me brede poten maar deze zaten wel goed, en ze wegen ook nog eens geen drol
Teamgenoot had die hele zwarte afgelopen jaar, na 5 wedstrijden begonnen ze al te scheuren, hij ermee terug, nieuw paar gekocht, en na ongeveer 5 wedstrijden weer hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:25 schreef Dennus-F het volgende:
Check deze website is http://www.calcio.nl/ . Dat zijn de voetbal schoenen!
Speciaal leer dat na je voeten gaat staan geweldigen schoenen. Te koop bij o.a Coach
Om de simpele reden dat anders mijn wedstrijdschoenen (duurder) sneller slijten. Mijn trainingschoenen zijn vaak rond de 30 euro en mijn wedstrijdschoene rond de 100.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:52 schreef Gollemrulez het volgende:
waarom maak je een onderscheid tussen trainings en wedstrijdschoenen? wat is het verschil tussen beide (kwailiteit, merk)?
Het gekke hieraan vind ik dat je gaat besparen op een schoen waarop je het meeste staat. Waarschijnlijk train je meer dan dat je een wedstrijd speelt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:03 schreef zosas het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat anders mijn wedstrijdschoenen (duurder) sneller slijten. Mijn trainingschoenen zijn vaak rond de 30 euro en mijn wedstrijdschoene rond de 100.
Als ik 2 paar "dure" schoenen slijt per seizoen, kost mij dat teveel..
Dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:24 schreef L3bundy het volgende:
[..]
Het gekke hieraan vind ik dat je gaat besparen op een schoen waarop je het meeste staat. Waarschijnlijk train je meer dan dat je een wedstrijd speelt.
Voor je voeten zou het waarschijnlijk beter zijn om het om te draaien...
Ligt aan de kwaliteit van het kunstgras veld. Normaal gesproken kan je met normale voetbalschoenen op het kunstgras. Als het veld al wat ouder is dan zou ik kunstgras schoenen gebruiken. De kwaliteit was een paar jaar geleden slechter als nu.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:10 schreef Kang-He het volgende:
Iemand overigens nog suggesties voor goed schoeisel voor kunstgras? Ik ga bij een club spelen waar ze op kunstgras spelen. Nu kan dat wel gewoon met m'n normale kicksen, maar toch wel erg stroef dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |