En jij?quote:Op zondag 9 juli 2006 04:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, hij zag er wel tof uit, hij rolde helemaal om, hij schrok en wilde zo sne mogelijk weg.
Ik schrok o0ok..
Nee, ik pakte een bord en kipvleugeltjes en deed ze in de magnetron. Nu ga ik ze halen.quote:
En uitdelen.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik pakte een bord en kipvleugeltjes en deed ze in de magnetron. Nu ga ik ze halen.
Pas op voor de muis!quote:Op zondag 9 juli 2006 04:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik pakte een bord en kipvleugeltjes en deed ze in de magnetron. Nu ga ik ze halen.
Eet smakelijkquote:Op zondag 9 juli 2006 04:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aan wie? M'n pa slaapt en m'n hond mag dit niet.quote:
Ik wilde hem weer zien, maar hij kwam niet tevoorschijn.quote:
Danke.quote:
Zeg, ken ik toch niks aan doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Muizen in je huis, pauper.
Oh, en kip [afbeelding].
Ookal aan het blowen?quote:Op zondag 9 juli 2006 05:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pass mij die kip nou maar, heb teringhonger gekregen van dit topic![]()
.
Niet bang, ik schrok ervan. Maar dat had van alles kunnen wezen dart daar voorbij schoot. Die beesten zijn trouwens freakin' snel.quote:Op zondag 9 juli 2006 05:18 schreef Gladys het volgende:
muisjes zijn liefJe bent een vent die bang is voor muizen ???
Dode ja, die bewegen niet meer, en schrik je dus niet van.quote:Op zondag 9 juli 2006 05:21 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
wij hebben dagelijks dode muizen/konijnen/vogels/vleermuizen in huis liggenaltijd fijn om op te mogen ruimen
Wel van de geur.quote:Op zondag 9 juli 2006 05:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dode ja, die bewegen niet meer, en schrik je dus niet van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |