Tja misschien is zijn fiets ook wel beschadigd (wishfull thinkingquote:Op zondag 9 juli 2006 02:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
lijkt me wel vervelend, wat jullie?
Maakt het wat uit?...vooruit dan ...een Renault ...en een Batavus Fietsquote:Op zondag 9 juli 2006 02:13 schreef Mastertje het volgende:
Wat voor auto heb je jongeman?
pff een reneequote:Op zondag 9 juli 2006 02:15 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maakt het wat uit?...vooruit dan ...een Renault ...en een Batavus Fiets![]()
Echt ?..quote:Op zondag 9 juli 2006 02:15 schreef arneaux het volgende:
Jawel, voor fietsers gelden de verkeersregels (1 woord) ook.
ehm heb hoofdpijnquote:Op zondag 9 juli 2006 02:20 schreef SuperGrovert het volgende:
neuken knoek ?
Jup. Nog andere vragen?quote:
Neen. Ik ben blij dat ik je uit de brand heb kunnen helpen.quote:
Alleen jammer dat je alleen daarop reageerd (verkeersregels 1 woord) want als je verder had gelezen had je gezien dat het DAAR wel goed stond ...dus dat ene foutje ...als je daar al op valtquote:Op zondag 9 juli 2006 02:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neen. Ik ben blij dat ik je uit de brand heb kunnen helpen.
Voor of nadat je ze van de weg drukt ?quote:Op zondag 9 juli 2006 02:25 schreef Gallorini het volgende:
Toeter en middelvinger!
Aanpakken die gasten.
Val doodquote:Op zondag 9 juli 2006 02:32 schreef Ringo het volgende:
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
Automobilisten [afbeelding]
![]()
Ik ben beide dus 50% positieve score ..quote:Op zondag 9 juli 2006 02:32 schreef Ringo het volgende:
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
![]()
F I E T S E R S
![]()
![]()
Automobilisten [afbeelding]
![]()
Ik reageer op de stelling waarin jij een spelfout maakt. Jij pakt juist die spelfout eruit om nu op te reageren. Pot verwijt de ketel enzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:28 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je alleen daarop reageerd (verkeersregels 1 woord) want als je verder had gelezen had je gezien dat het DAAR wel goed stond ...dus dat ene foutje ...als je daar al op valt![]()
jij je zin ...quote:Op zondag 9 juli 2006 02:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik reageer op de stelling waarin jij een spelfout maakt. Jij pakt juist die spelfout eruit om nu op te reageren. Pot verwijt de ketel enzo.
Jammer dat je dit soort argumenten steeds vaker ziet ...quote:Op zondag 9 juli 2006 03:13 schreef ganzenherder het volgende:
En ik als fietser erger me altijd mateloos aan voetgangers die altijd maar denken dat ze zomaar kunnen oversteken zonder te kijken.
Nee hoorquote:De cirkel is rond, amen.
en je vergeet nog:quote:Op zondag 9 juli 2006 02:11 schreef Limburger_noord het volgende:
Ik krijg steeds vaker het gevoel dat veel fietsers denken dat de verkeersregels niet voor hun gelden
De meeste fietsers lijken te denken dat ze ALTIJD voorrang hebben van rechts ONGEACHT de situatie en dat zij ook de enige zijn die voorrang hebben van rechts check![]()
Met zijn zessen naast elkaar op een smalle weg zodat er van beide zijden geen mens meer langs kan ?...geen probleem check
Over de stoep of door een voetgangers gebied ..moet kunnen (uje kunt toch opzij springen )check
Fietsen neersmijten voor de ingang van een winkel ? (dan spring je er toch overheen ) neuh doe ik niet
En begin nu niet met de geijkte opmerking ....zeker weer een kut automobilist die loopt te zeiken ...want ik maak zelf voor het grootste deel gebruik van mijn fiets
BTW het feit dat ik net nog een fietser tegen mijn geparkeerde auto kreeg die vervolgens luid scheldend ervan door ging heeft niets te maken met mijn ergenissen (wel dat ik dit NU schrijf overigens)
"it's a perfect day for real-life carmaggeddon!!!"quote:Op zondag 9 juli 2006 11:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ze hier weer zwn fiets4daagse hebben nou dan zie je alleen maar bejaarden met 20 naast elkaar over de weg heen en weer slingeren... ze zetten er zelfs hele kruispunten voor af alleen omdat die oudjes ineens met ze alle moeten fietsen....
Doet me denken aan die aflevering van southpark:
NOOOO everybody go inside... elderly people are driving !!
Maar dan wel goed de punten bijhouden he..anders kunnen we achteraf niet vergelijkenquote:Op zondag 9 juli 2006 11:41 schreef immortalsean het volgende:
[..]
"it's a perfect day for real-life carmaggeddon!!!"![]()
En de de rest van de tijd NEEM je gewoon voorrang?quote:Op zondag 9 juli 2006 11:52 schreef GaNgStErRR het volgende:
9 van de 10 keer krijg je voorrang van een auto terwijl dat helemaal niet hoeft...
Tja als je alleen de titel leest krijg je dit soort domme reaktiesquote:en btw ga dan gewoon zelf fietsen![]()
Een fiets is levenloos en kan je dus niet doodmakenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:17 schreef Knoekie het volgende:
Alle fietsen moeten dood
Nee lees terug en je weet in welke auto ik rijquote:Op zondag 9 juli 2006 12:40 schreef classpc het volgende:
1. Was jij dat in die rode golf?
Fietsers die dan doen de sloot indrukken ookquote:2. Naast elkaar fietsen is gewoon tof.
btw dit is een probleem van alle leeftijden (spak vorige week een oudere vrouw aan (jaartje of 60 ) waarom ze dat deed ...jamaar ik ben slecht ter been ...right ...toen ze uit de winkel kwam liep ze wel vrolijk naar de brievenbus 500 meter verderop ...quote:3. Als winkeliers zorgen voor plaatsen waar je fatsoenlijk je fiets neer kunt zetten, hoef je ze niet voor de winkel neer te pleuren.
Een auto ook en toch praten sommigen erover alsof het hun vriend\vriendin isquote:Op zondag 9 juli 2006 12:42 schreef MyName het volgende:
[..]
Een fiets is levenloos en kan je dus niet doodmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |