owquote:
Mooi poster, jammer van de vrouwenquote:Op zondag 9 juli 2006 12:26 schreef Viking84 het volgende:
Als jullie dan eens reageren op mijn mooie poster is het topic ook weer sneller vol.
maar elke zichzelf respecterende pot, wannabe-pot en bi gup heeft die poster toch hangen?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:26 schreef Viking84 het volgende:
Als jullie dan eens reageren op mijn mooie poster is het topic ook weer sneller vol.
oeh ligt het nou aan mij of is je hond klein?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet altijd wel een beetje lachen om deze foto:
[afbeelding]
Hij's niet heel groot, maar toch ook niet echt kleinquote:Op zondag 9 juli 2006 12:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh ligt het nou aan mij of is je hond klein?
Dat is vast wederzijds.quote:
of nietquote:
Satésaus niet.quote:
lurkerquote:
die viel uit enthousiasme vanuit zijn kantquote:
Het was eenmaligquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 12:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar elke zichzelf respecterende pot, wannabe-pot en bi gup heeft die poster toch hangen?
waarom niet?quote:
Dat kan nog best succes hebben.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:56 schreef liefie_ het volgende:
zal ik een koppelbureau beginnen hier op fok?
dat mensen die dan een partner zoeken het zo aan mij vragen en ik dan de geschikte mensen bij elkaar vind?
ik heb nog maar een klantquote:Op zondag 9 juli 2006 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie zou je dan bijvoorbeeld aan elkaar koppelen?
ik ben geen klant!quote:Op zondag 9 juli 2006 13:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb nog maar een klant
ik weet al wel een perfect koppel maar die komen hier niet...
ik moet nog ff zo'n formulier maken met wat zijn uw hobbies en zo
Ik was lost vergeten op te nemenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:59 schreef liefie_ het volgende:
nee ik kijk lost!
ik zal er straks een maken
mn zusje had t voor mij gedaanquote:
Mijne nietquote:
Liefie_ start een datingbureau.quote:
nergens ze zijn sloom en saai en er gebeurd niksquote:
jouquote:Op zondag 9 juli 2006 14:39 schreef NanKing het volgende:
Een datingbureau hip, wie gaan we koppelen
.
Dan ben je snel klaarquote:Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jou
aan mij
en verder laat ik geen inschrijvingen toe
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jou
aan mij
en verder laat ik geen inschrijvingen toe
owjaquote:Op zondag 9 juli 2006 14:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wij waren toch heul al gekoppeld, gekkie.
Nu kun je rustig sterven?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owja
nou dan is het nergens meer voor nodig he!
doel bereikt!
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing, wist je dat de robots in "all if full of love" van Bjork allebei vrouwelijk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |