We gaan morgen wel ff naar de stad, nieuwe kleding kopen.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou prima toch!
ow poepie dan moet ik morgen wel echt de was doen anders moet ik in mn piama trouwen
Dan meren we dat gewoon af in de haven van Amsterdam bij de PassengersTerminalBuilding net achter het Centraal Station, en doen we gewoon ook koninklijk een defilé afnemen met al die Queens en princesses en zwaaien naar de voorbij varende andere botenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
joh hoe mega denk je dat onze boot is
jij hebt de batavia nodig
hoewel ik kan misschien een oliebooplatformonderdelenschip regelen maar die kan de gracht niet in gok ik
owjaquote:Op zondag 9 juli 2006 02:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
We gaan morgen wel ff naar de stad, nieuwe kleding kopen.
Je trouwt maar een paar keer he![]()
ik wil een princess zijn!!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan meren we dat gewoon af in de haven van Amsterdam bij de PassengersTerminalBuilding net achter het Centraal Station, en doen we gewoon ook koninklijk een defilé afnemen met al die Queens en princesses en zwaaien naar de voorbij varende andere boten
De dochter van Captain Stubingquote:Op zondag 9 juli 2006 02:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil een princess zijn!!
mag ik de uber prinses zijn!
mijn boot!
tot morgen mijn liefquote:
Ik heb Brad op een Star Trek site leren kennenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Star trek.
Mijn vriendin is een ubertrekkie.
Wat hipquote:Op zondag 9 juli 2006 02:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb Brad op een Star Trek site leren kennen
Internet isquote:Op zondag 9 juli 2006 02:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat hip.
Ik heb mijn vriendin op de zaz (zij aan zij) site leren kennen.
(dit had ik even gemist)quote:
Ah Star Trekquote:Op zondag 9 juli 2006 02:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb Brad op een Star Trek site leren kennen
Wat trouwens ook een prachtig nummer is en een prachtige clip.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Lesbische robot's in die clip van Bjork.
4 bordercolliesquote:Op zondag 9 juli 2006 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt een hond? Wat voor soort?
naja als je er 4 hebtquote:Op zondag 9 juli 2006 12:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Bordercollies zijn lief
En blaffen amper
quote:Op zondag 9 juli 2006 12:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar beesten horen niet in de stad vindt ik
Ik woon dan wel in de stad, maar voor mijn huis ligt een vrij ruim park, en we nemen de hond regelmatig naar het bos. Hij krijgt zijn vrije loslooptijd echt wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar beesten horen niet in de stad vindt ik
Nu ja, ik vind eigenlijk dat 'n hond op 'n erf ofzo vrij moet kunnen rondstruinen.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik woon dan wel in de stad, maar voor mijn huis ligt een vrij ruim park, en we nemen de hond regelmatig naar het bos. Hij krijgt zijn vrije loslooptijd echt wel.
Dat snap ik, maar onze hond heeft het niet slechtquote:Op zondag 9 juli 2006 12:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, ik vind eigenlijk dat 'n hond op 'n erf ofzo vrij moet kunnen rondstruinen.
Ok, maar ook: honden ruiken en horen 'tig keer meer, kun je nagaan hoe zo'n beest zich in de stad voelt met al die drukte.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar onze hond heeft het niet slecht.
Ik woon in een rustig deel. En ik kan je verzekeren dat mijn hond gelukkig isquote:Op zondag 9 juli 2006 12:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ok, maar ook: honden ruiken en horen 'tig keer meer, kun je nagaan hoe zo'n beest zich in de stad voelt met al die drukte.
nopequote:Op zondag 9 juli 2006 12:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sweet.
Wel, ik ga weer 's aan de slag
zeg dat wel.. en R&P ook... zullen we mergen?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope
dat kan niet
dit topic gaat way way way to langzaam
neequote:Op zondag 9 juli 2006 12:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
zeg dat wel.. en R&P ook... zullen we mergen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |