Die moet ik onthouden, die achteruitquote:Op zondag 9 juli 2006 00:57 schreef mrcool het volgende:
Ik ben er weleens lopend doorheen gegaan! Was geen enkel probleem. Samen met een maat van me zijn we er ook een keer met een auto in zijn achteruit doorheen gereden, toen keken ze wel ff raar op!
Idd, maar daarentegen heb ik ook weleens meegemaakt dat ze het dubbel en dwars goedmaakten. Waren ze een QP vergeten en kregen we er ff 3 Mc Krokets bij!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kijk er meestal raar van op dat ze bij de MacDrive een x de goede bestelling geven...
QPquote:Op zondag 9 juli 2006 01:05 schreef mrcool het volgende:
[..]
Idd, maar daarentegen heb ik ook weleens meegemaakt dat ze het dubbel en dwars goedmaakten. Waren ze een QP vergeten en kregen we er ff 3 Mc Krokets bij!
Vind hem goed te eten! Ga zelf toch meestal voor de Big Tasty!quote:
Die noem ik altijd 'Big Smerig'quote:Op zondag 9 juli 2006 01:07 schreef mrcool het volgende:
[..]
Vind hem goed te eten! Ga zelf toch meestal voor de Big Tasty!![]()
Je snapt me niet helemaal denk ik, wel gewoon de route maar dan gewoon in zijn achteruit.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:09 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En hopen dat er niemand van de andere (juiste) kant komt ...![]()
Nee je moet dus gewoon achteruit maar wel de goede rijrichting in de mcdrive in rijden... kan degene op de bijrijderstoel bestellen..quote:Op zondag 9 juli 2006 01:09 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Juist, zo is het precies gegaan!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:11 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Nee je moet dus gewoon achteruit maar wel de goede rijrichting in de mcdrive in rijden... kan degene op de bijrijderstoel bestellen..
LOL!![]()
Whahah te weinig bij de Mac geweest denk ikquote:Op zondag 9 juli 2006 01:11 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Nee je moet dus gewoon achteruit maar wel de goede rijrichting in de mcdrive in rijden... kan degene op de bijrijderstoel bestellen..
LOL!![]()
sorry...quote:Op zondag 9 juli 2006 01:11 schreef Jimmeh het volgende:
Jongens blijf on topic als je het over de burgers wil hebben open dan een eigen topic dit is de mijne!!!!J
of gewoon 24 uur per dagquote:Op zondag 9 juli 2006 01:51 schreef Jimmeh het volgende:
Tsja waarom blijft de hele tent dan niet open tot 4
Misschien omdat ze dan meer personeel nodig hebben in de late uurtjes?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:51 schreef Jimmeh het volgende:
Ja, want als je achteruit rijdt heb je daar last van?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:09 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij de meeste McD's restaurants om de veiligheid gaat. 's Nachts heb je de grootste kans op een overval en daarom blijven de deuren gesloten na een bepaalde tijd.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:51 schreef Jimmeh het volgende:
Ja het hangt een beetje van de medewerker af of het mag, met welk been ie uit het best gestapt is e.d.... ben met de fiets zowel geweigerd als doorgelaten bij verschillende mcdrive pogingen. Beetje vaag, je wil toch je menuutjes verkopen? Als ik daar zou werken zou het me niks kunnen rotten hoe je er doorheen komt... als je maar afrekent.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:53 schreef Jimmeh het volgende:
Nouja als McDonalds zo into gezondheid is, waarom juichen ze het dan niet toe dat mensen op de fiets door de Drive willen [afbeelding]
quote:Op zondag 9 juli 2006 02:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, want als je achteruit rijdt heb je daar last van?
Maar een auto kan weer veel sneller vluchtenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:25 schreef Xuavis het volgende:
Volgens mij is het ook zo dat iemand vanuit een auto minder gemakkelijk een grijp naar de kassa kan doen dan iemand op de fiets. Allemaal veiligheidsmaatregelen...
Ja alsof iemand die de Mc wil overvallen eerst een bestelling gaat doenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:25 schreef Xuavis het volgende:
Volgens mij is het ook zo dat iemand vanuit een auto minder gemakkelijk een grijp naar de kassa kan doen dan iemand op de fiets. Allemaal veiligheidsmaatregelen...
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Mag ik 1 Big Mac Menu en de inhoud van de kassa?"
Maar misschien moeten ze dan eens duidelijk aangeven dat de McDrive niet bedoeld is voor brom(fietsers) middels een verkeers bordje?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:29 schreef Veulen het volgende:
Hier iets soortgelijks: met de oplossing, het gaat dus om veiligheid.
Met scooter de mcdrive uitgestuurd :(
Dan zou je er ook op een skateboard doorheen mogen!quote:Op zondag 9 juli 2006 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zowel een (brom)fiets als scooter zijn rijdende objecten, anders hadden ze het dus geen McDrive moeten noemen.
Als je geen bestelling doet, gaat het raampje ook niet open.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja alsof iemand die de Mc wil overvallen eerst een bestelling gaat doen"Mag ik 1 Big Mac Menu en de inhoud van de kassa?"
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:57 schreef mrcool het volgende:
Ik ben er weleens lopend doorheen gegaan! Was geen enkel probleem. Samen met een maat van me zijn we er ook een keer met een auto in zijn achteruit doorheen gereden, toen keken ze wel ff raar op!
Oh bij ons staat dat raampje altijd gewoon open, zeker in de zomerquote:Op zondag 9 juli 2006 17:15 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Als je geen bestelling doet, gaat het raampje ook niet open.![]()
Of auto met rechts stuur.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:11 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
LOL!![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:42 schreef eer-ik het volgende:
ja.
Kutmedewerkers daar.
Was zo'n megadik wijf, en die 'vergeet' altijd de helft van de bestelling in te pakken.
Dat was de terugpak-actie.
En verder vond ik het gewoon leuk om een keer te doen.
Whehe, wel een goede actiequote:Op zondag 9 juli 2006 18:36 schreef eer-ik het volgende:
ik heb nog eens een keer een grote cola besteld en die weer door het raam teruggedonderd toen ik 'm kreeg
en daarna snel weggereden
Hebben vrienden en ik ook wel eens gedaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:57 schreef mrcool het volgende:
O was JIJ dat ..en wij maar wachten op die bestelling ....quote:Op zondag 9 juli 2006 19:02 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Hebben vrienden en ik ook wel eens gedaan.
Je kan ook een keertje voor de verrassingsmenu gaan:
Als het druk is (of met 2 auto's achter elkaar) de mcdrive inrijden, bij de praatpaal doorgeven dat je niet hoef te bestellen maar dat je bij de auto voor je hoort.
Bij het afrekenraampje dit (indien nodig) herhalen.
Bij het afhaalraampje de bestelling van de auto achter je in ontvangst nemen.![]()
Ik weet van nietsquote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
O was JIJ dat ..en wij maar wachten op die bestelling ....
Spanning liep zo hoog op dat we al achteruit rijdend de Mc hebben overvallen ..![]()
Maar nu kan ik iig bij de rechter vertellen dat het allemaal jouw schuld was![]()
stoer hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 18:36 schreef eer-ik het volgende:
ik heb nog eens een keer een grote cola besteld en die weer door het raam teruggedonderd toen ik 'm kreeg
Het lijkt erop dat het een ' andere plaatsen ,andere regels ' beleid isquote:Op zondag 9 juli 2006 22:55 schreef Rouser het volgende:
Gisteren ben ik ook bij de McDrive geweest en daar hoorde we toevallig iemand door die paal zeggen dat je mag lopen/fietsen na (11 uur) of nadat je niet meer binnen kan halen. Dat was in Bodegraven.![]()
Als iedereen het nou probeert bij de Mc in zijn directe omgeving dan maken we een 'roadmap ' met MC's waar je WEL terecht kunt (en waar niet )quote:Op zondag 9 juli 2006 23:04 schreef Jimmeh het volgende:
Volgende x maar lopend proberenTis de Amersfoort Mc die vlakbij de A1 zit
De rest eet ze zelf op?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:42 schreef eer-ik het volgende:
Was zo'n megadik wijf, en die 'vergeet' altijd de helft van de bestelling in te pakken.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:36 schreef eer-ik het volgende:
....denk dat wel gat in de markt is daar......mc kameelquote:Op zondag 9 juli 2006 01:02 schreef Chou het volgende:
Mc Donalds
Ooit opgevallen dat landen waar geen Mc Donalds staat, altijd in conflict liggen met die amerikanen? Binnenkort Mc Donalds in Iraq
En aan jouw post te zien hoor jij bij dat personeel!quote:Op maandag 10 juli 2006 05:16 schreef Roolio het volgende:
Achteruit door de McDrive is echt HEEL onorigineel, en de mensen die dat doen vinden zicho-zo-grappig. Personeel denkt alleen "
4e van de maand"..
Gelukkig niet zeg..quote:Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef mrcool het volgende:
[..]
En aan jouw post te zien hoor jij bij dat personeel!![]()
ja blabla, je mist mijn punt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:48 schreef Jimmeh het volgende:
Nou dit is niet echt een bash topic, anders zou ik er uberhaupt niet wat willen eten
Alsof je door dat kleine kut raampje ff naar binnen duikt om de kassa open te maken zekerquote:Op zondag 9 juli 2006 02:25 schreef Xuavis het volgende:
Das lache, volgende keer als ik je zie rij ik je aanquote:Op zondag 9 juli 2006 18:07 schreef Agiath het volgende:
Lol, wij mogen zelfs lopend door de McDrive in Delft-Noord
Teminste, als de winkel zelf al dicht is, sta je daar tussen de auto's
Nouja, om dan meer op je punt te zitten, t gebeurd wel vaker dat mensen zeggen dat ze van alles gaan doen maar als het er op aan komt het niet doenquote:
triest hequote:Op donderdag 13 juli 2006 02:42 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Nouja, om dan meer op je punt te zitten, t gebeurd wel vaker dat mensen zeggen dat ze van alles gaan doen maar als het er op aan komt het niet doen
Je weet het he!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:43 schreef Stansfield het volgende:
Het is vanuit veiligheidsoverwegingen. Ik heb er eens gewerkt toen er met behulp van een moter een overval was op de kassa bij het eerste raam van de drive. Dan kunnen ze gewoon makkelijker vluchten tussen alle auto's door. En met de fiets zou dit ook kunnen en wanneer de persoon op de fiets in het bezit van een vuurwapen is ga je er niet zo snel achteraan ook al zou je hem makkelijk kunnen bijhouden. Vandaar dat het niet mag.
En die grapjes zijn echt zo niet grappig. Net als wanneer er dus een flinke rij is en je hebt de bestelling opgenomen bij de praatpaal en je zegt dan kunt u doorrijden naar het 1e raam om af te rekenen, dat de lolbroek in de auto dan zegt ik kan niet doorrijden want er staat een auto voor me. Nou grappig hoor.
Grapjes zijn (meestal) niet grappig als je er het slachtoffer van bentquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:43 schreef Stansfield het volgende:
Het is vanuit veiligheidsoverwegingen. Ik heb er eens gewerkt toen er met behulp van een moter een overval was op de kassa bij het eerste raam van de drive. Dan kunnen ze gewoon makkelijker vluchten tussen alle auto's door. En met de fiets zou dit ook kunnen en wanneer de persoon op de fiets in het bezit van een vuurwapen is ga je er niet zo snel achteraan ook al zou je hem makkelijk kunnen bijhouden. Vandaar dat het niet mag.
En die grapjes zijn echt zo niet grappig. Net als wanneer er dus een flinke rij is en je hebt de bestelling opgenomen bij de praatpaal en je zegt dan kunt u doorrijden naar het 1e raam om af te rekenen, dat de lolbroek in de auto dan zegt ik kan niet doorrijden want er staat een auto voor me. Nou grappig hoor.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:43 schreef Stansfield het volgende:
dat de lolbroek in de auto dan zegt ik kan niet doorrijden want er staat een auto voor me. Nou grappig hoor.
Als je dat zelf doet en keer op keer herhaalt wordt het vanzelf grappig. Je moet natuurlijk wel in de mood zijn daarvoor, niet dat wanneer je op het punt staat zelfmoord te plegen snel nog even door de McDrive gaat...quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:53 schreef truStie het volgende:
Wtf is grappig aan de heflt van die dingen? Donut's bestellen als ze er niet zijn, zal hun een worst wezen dat ze ze niet meer hebben.. mcdonald's termen gebruiken, nounou wat een lol.
quote:Op zondag 9 juli 2006 19:02 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Hebben vrienden en ik ook wel eens gedaan.
Je kan ook een keertje voor de verrassingsmenu gaan:
Als het druk is (of met 2 auto's achter elkaar) de mcdrive inrijden, bij de praatpaal doorgeven dat je niet hoef te bestellen maar dat je bij de auto voor je hoort.
Bij het afrekenraampje dit (indien nodig) herhalen.
Bij het afhaalraampje de bestelling van de auto achter je in ontvangst nemen.![]()
Dat is best een strakke actiequote:Op donderdag 13 juli 2006 11:27 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
best geestig hoor, vooral als het druk is. Zou maar zo een keer kunnen werken.
En als ze je dan spullen geven en erachter komen, gewoon domweg nonchalant zeggen dat je dacht dat het van die vrienden voor je was, want die hadden al gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |