Idem.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:54 schreef kinky_queen het volgende:
Maakt me niet uit wie wie gaat spelen, ik heb er het volste vertrouwen in als Nolan aan het roer staat
![]()
voor het geval je het nog niet wist, Batman Begins staat los van die eerdere films.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:13 schreef Mensenkenner het volgende:
Huh, een prequel met The Joker kan toch helemaal niet, hij werd namelijk The Joker in die film zelf..
Weh heh, nu je het zegt, idd een prima rotkop voor The Jokerquote:Op zondag 9 juli 2006 17:10 schreef japzooi het volgende:
Ik zeg: Crispin Glover for Joker!! Wereldvreemder vind je ze niet.
passelijker vindt je ze waarschijnlijk niet iddquote:Op zondag 9 juli 2006 17:10 schreef japzooi het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg: Crispin Glover for Joker!! Wereldvreemder vind je ze niet. Daar zou zelfs SoK blij mee zijn.
En btw SoK, Nicholson was wel een goeie Joker. Enkel de make-up was een beetje te.
In combinatie met Batman is dat niet echt een rare titel hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:18 schreef Jarno het volgende:
Wat een rare titel.
Het lijkt er wel op, ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:18 schreef Jarno het volgende:
Gaat -ie echt zo heten?
Oh, dat heb ik even gemist. Ik dacht dat íe Batman Begins 2 zou gaan heten dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:40 schreef Tokus het volgende:
Nergens staat toch dat deze ook Batman Begins gaat heten? The Dark Knight, staat er.
ik zou er "Batman: The Dark Knight" van maken. Dan is het toch wat duidelijker (plus dat ik vermoed dat ze het Batman-deel er toch bij gaan plakken).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:54 schreef Capetown het volgende:
Zou een modje dit topic kunnen hernoemen naar "The Dark Knight"?
Ja ik moest ook even slikken toen ik het las. Maar dat moest ik ook met Christian Bale als Batman for that matter, en dat bleek goed uit te pakken. Ik heb wel vertrouwen Nolan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:04 schreef Marble het volgende:
Wow, Heath Ledger als de Joker! Dat is op zijn minst een originele casting te noemen. Ik zie het met vertrouwen tegemoet, maar ben wel erg benieuwd hoe het precies gaat uitpakken.
[afbeelding]
Ik ben ook geen Katie fan en irriteer me vaak aan haar acteerprestaties, maar vond het nog best meevallen in Batman Returns.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens de recentste geruchten zou Maggie Gyllenhaal de rol van Katie Holmes overnemen, al werd hetzelfde ook ooit gezegd over Rachel McAdams en Emily Blunt.
Zeker een stap vooruit, al wordt de kutheid van Holmes in BB ook schromelijk overdreven.
Betere keus dan die voor Joker iig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef 7eVeNL het volgende:
Ja en Aaron Eckhart gaat de rol spelen van Harvey Dent, zo juist bekend gemaakt![]()
owh owh owhquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:35 schreef One_conundrum het volgende:
http://boy-meets-girl.sky(...)-harvey-twoface-dent
Hier komen wel een paar goeie namen in voor!
Die mening deel ik, hopelijk zet deze film de lijn van BB voort.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In tegenstelling tot de voorgaande Batman films vond ik Batman Begins errug tof!
Denk het niet. Die werd er uitgekicked en zal niet meer relevant voor het verhaal zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 13:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Enige kans dat we Rutger Hauer terug zien in dit deel?
Ow dan is dat het gerucht voor volgend deelquote:Op zondag 18 februari 2007 05:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
In dit deel is Dent nog geen dab guy ej ...
Dat lijkt me goed nieuws, want hoe leuk Holmes ook is om naar te kijken, dat is Maggie ook en die kan ook nog eens acteren.quote:It's been confirmed that Maggie Gyllenhaal will join The Dark Knight, taking over where Katie Holmes left off as assistant District Attorney and Batman's best gal Rachel Dawes.
Het is nu pas zeker.quote:
ik kan haar niet meer serieus nemen sinds dat ene zinnetje in Cruel Intensions, 'You can put it anywere you like.'quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er was een gerucht dat Sarah Michelle Gellar zou meedoen. Dit blijkt niet te kloppen.Geen Gellar
.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik kan haar niet meer serieus nemen sinds dat ene zinnetje in Cruel Intensions, 'You can put it anywere you like.'
After wrapping up principal photography in London, Warner Bros. is expected to return to Chicago in June and continue filming here through the summer.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef Shogo het volgende:
Het filmen is begonnen. Alles daarover valt te lezen op www.batman-on-film.com.
Het zijn meer uitgescheurde Huidplooien door die constante grijns, ipv littekensquote:Op maandag 23 april 2007 13:59 schreef SocialDisorder het volgende:
ik vind de littekens wel cool, maar een klein beetje van Ichi geript.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er was een gerucht dat Sarah Michelle Gellar zou meedoen. Dit blijkt niet te kloppen.
quote:Geen Gellar
.
Niet helemaal schijnt dat het een photoshop probeersel is als test van de make-up afdeling. (althans ik schrijf ook maar wat ik op die forums heb gelezenquote:
die franse?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Die gast uit Hannibal Rising zou echt een ideale Joker zijn
http://www.imdb.com/name/nm0001173/quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:11 schreef One_conundrum het volgende:
Wie speel nou Harvey Dent?
Daar dacht ik dus ook meteen aan...quote:Op zondag 9 juli 2006 17:10 schreef japzooi het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg: Crispin Glover for Joker!! Wereldvreemder vind je ze niet. Daar zou zelfs SoK blij mee zijn.
coolquote:Op woensdag 25 april 2007 17:27 schreef Shogo het volgende:
En we hebben een filmpje
http://www.batman-on-film.com/TDK-Chicago1_april-24-2007_3.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als The Jokerquote:Op zondag 18 februari 2007 09:48 schreef Rejected het volgende:
Ik wil Edward Norton erin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |