Ja lijkt me wel alle tournaments staan daar. En na het volgende weekend is Eilanden, de organisator, pas weer on line.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Is ie in VBL het best op zijn plaats?
Als je iemand hebt die het wilt organiseren is eilanden het um wurst.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
De volgers in WK hebben er ook hun mening over, zou een mooi afsluittopic daar kunnen worden.
Is ok hoor. Verplaats hem er maar naar toe.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zou deze eigenlijk best in WK willen hebben Tong.
Vraag ik me ook af. Zal wel een weekje extra worden ofzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Blijft het WK forum nog lang open dan?
Terry kan ik me voorstellen maar Rooneyquote:
Ja, waarom niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:59 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan wordt het weer teruggeschopt?
Ik denk ook dat het weer een schop krijgt. Want ik verwacht dat dit toernooi nog loopt, als dit forum dicht gaat.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:22 schreef JapieGijs het volgende:
Cannavaro by far..
quote:
Da's alleen maar de zoveelste bevestiging van de infantiliteit van de FIFA dit toernooi.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:40 schreef Beschouw het volgende:
Zidane is door de FIFA gekozen tot beste speler![]()
Portugal werd uitgeroepen tot de meest vermakelijke ploeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:40 schreef Beschouw het volgende:
Zidane is door de FIFA gekozen tot beste speler![]()
FIFA heeft de spelers genomineerd (en vrijgegeven op 6 juli, 3 dagen voor de finale en het vervelende incident), vervolgens hebben de journalisten die verslag doen van het WK hun stemmen uitgebracht. FIFA afbranden is dus totaal onzinnig.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Da's alleen maar de zoveelste bevestiging van de infantiliteit van de FIFA dit toernooi.
Niet, want 4 jaar terug was Kahn al speler van het toernooi, en die maakte in de finale een blunder. Het systeem is dus debiel, en de FIFA verzint dit systeem.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
FIFA heeft de spelers genomineerd (en vrijgegeven op 6 juli, 3 dagen voor de finale en het vervelende incident), vervolgens hebben de journalisten die verslag doen van het WK hun stemmen uitgebracht. FIFA afbranden is dus totaal onzinnig.
Maar ik reageerde op de suggestie die hier is gewekt dat de FIFA Zidane tot beste speler van het WK uitgeroepen zou hebben en op die gronde FIFA van infantiliteit wordt beschuldigd. Ik bestrijd dit. En niet het systeem.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Niet, want 4 jaar terug was Kahn al speler van het toernooi, en die maakte in de finale een blunder. Het systeem is dus debiel, en de FIFA verzint dit systeem.
Je doet maar, allemaal gemier.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar ik reageerde op de suggestie die hier is gewekt dat de FIFA Zidane tot beste speler van het WK uitgeroepen zou hebben en op die gronde FIFA van infantiliteit wordt beschuldigd. Ik bestrijd dit. En niet het systeem.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Naar WK dus.
Lijkt me het makkelijkst als iedereen met een top 5 begint.
Ik zeg:
1. Cannavaro
2. Klose
3. Zidane
4. Grosso
5. Gallas
nu dus naar VBLquote:Op zondag 9 juli 2006 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het weer een schop krijgt. Want ik verwacht dat dit toernooi nog loopt, als dit forum dicht gaat.
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Eilanden is bereid dit tournament te organiseren en bij te houden.
We hebben een week de tijd om spelers te nomineren. Na het volgende weekend begint eilanden daadwerkeliojk met het tournament.
We hebben eerst gebrainstormd over het volgende tournooi, en dit leek ons het leukste. Omdat het allemaal nog zo vers is.
Dus meld hier de spelers die in aanmerking zouden kunnen komen.
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |