Tja gokje, als er zoveel deelnemers zijn heb je kans dat er toch al snel 100 man zijn met Calzati.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die dagklassement. Hoe komen die lui in godssaam, ALS ENIGE NIET SPRINTER, op Calzati.
WTF!quote:Op zondag 9 juli 2006 17:23 schreef Ericr het volgende:
1 plek gestegen, waanzin. Sta nu 19de.
Hele rondemaster, heb vorig jaar tweede gestaan. In de FOK! league sta ik tweede.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:24 schreef thaleia het volgende:
[..]
WTF!
Gaat dit over de hele rondemaster, of over alleen de Fok!league?
Respectquote:Op zondag 9 juli 2006 17:25 schreef Ericr het volgende:
Hele rondemaster, heb vorig jaar tweede gestaan. In de FOK! league sta ik tweede.
Bedankt, ga dit jaar proberen wat slimmer te spelen in de bergritten. Vorig jaar het daar verpest.quote:
na geteld en het kloptquote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef Ericr het volgende:
Denk dat de site goed zit, heb nog niet meegemaakt dat ze fouten maakten.
Dat heeft gezien jouw ongelooflijke fanatisme nog lang geduurd dan!quote:Op zondag 9 juli 2006 17:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Jahaa, ik heb methodmich ingehaald. Tot voor een feestje;.
Ben er ook nog niet uit of ik Boonen neem. Hij is eigenlijk te duur om de gok te nemen. Maar ik zie hem morgen ook zo maar winnen met die uitspraken van hemquote:Op zondag 9 juli 2006 19:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Boonen zal zich niet meer laten zien in sprints zegt hij. Kan me niet voorstellen dat mocht het tot een massasprint dat hij niet mee gaat doen. dat hij laat lopen. Zou toch raar zijn.
Die is ook bezig met een rustdag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |