Nee niet op, maar het was wel bijna afgelopen, maar we zijn weggegaan omdat ik me niet echt lekker voel(de).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:44 schreef Gellius het volgende:
De Janse Baggeband is het eerste dat in mij opkomt.
*!
Is het bier bij die gast nu al op Diaan?
Nope.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:44 schreef Gellius het volgende:
De Janse Baggeband is het eerste dat in mij opkomt.
*!
Ska-erts zijn allemaal crypto-fascisten, heb ik wel eens begrepen. Of bega ik nu een betise?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was trouwens niet Maja de Bijmaarre punkert? meer ska-ert.
O dat treft, de heren op de foto zijn ook ska-erig.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was trouwens niet Maja de Bijmaarre punkert? meer ska-ert.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ska-erts zijn allemaal crypto-fascisten, heb ik wel eens begrepen. Of bega ik nu een betise?
Ze speelt in Unit 13 zeker?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
Acteerderinnetje, maar ze is even gestopt geweest.
Hoe weet je dat zo snel?quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Caya de Groot?
Dat is waar...... anyway ik ga nu The Postman kijken al vrees ik dat ik die ga uitkijkenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een knappe, ietwat truttige, vrouw.
Ga dan een leuke film kijken.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar...... anyway ik ga nu The Postman kijken al vrees ik dat ik die ga uitkijken![]()
slaap lekker voor straks.
Dat zou inderdaad niet best zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar...... anyway ik ga nu The Postman kijken al vrees ik dat ik die ga uitkijken![]()
slaap lekker voor straks.
Ik noem het bagger, sorryquote:Op zondag 9 juli 2006 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is tie niet leuk Tong?? Ik vind het tot nu wel interessant....
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad niet best zijn![]()
Trusten Diaan
Ziezo. Zo meteen nog even een paar kiezers trekken.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:43 schreef Neleos het volgende:
Roger Federer
Echt waar?...was maar een grapjequote:
Ja, tong..zo'n kut Italiaanquote:
Oke...de keeper van Italie, Gianluigi Buffon.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 10:08 schreef Gellius het volgende:
Rutger Hauer als... als... petmeneer.
Nu jij weerquote:Op maandag 10 juli 2006 10:25 schreef Gellius het volgende:
Het zullen de gebreide kousjes van Sylvia Kristel zijn?
Kattekopquote:Op maandag 10 juli 2006 10:58 schreef Gellius het volgende:
Nee!
Vast welquote:Op maandag 10 juli 2006 11:06 schreef Berkery het volgende:
c=u?
quote:Ja, ik ben echt mensenschuw.
Daarentegen, niets is heerlijker dan
de blote kont van je vrouw,
de blote kont van je vrouw in je armen,
je eigen vrouw bijvoorbeeld,
een kont die je kent.
Ja natuurlijk...leuke manquote:Op maandag 10 juli 2006 12:15 schreef Neleos het volgende:
Die middelste lijkt me Erwin Kroll.
Yepquote:Op maandag 10 juli 2006 12:15 schreef Neleos het volgende:
Die middelste lijkt me Erwin Kroll.
Is dat een voor- of een achternaam?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:09 schreef Gellius het volgende:
Tennisdinges?
Esther Ofarim en Rudi Carellquote:
quote:
Jah, am laufenden band..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie vanaf een showtrap de hemel betreedt
Volgens mij heeft die het druk in Nederland.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:57 schreef Gellius het volgende:
Doet onze Linda daar niks meer?
En laat ze d'r man dan ook meenemen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu hebben de Duitsers alleen Tooske nog. Die mogen ze houden![]()
Agnes Kant?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Niemand die deze mevrouw kent? Ze had nog wel zo'n leuke entr'acte afgelopen week tijdens een goedbekeken televisie-uitzending.
Gonnyquote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef dartfanaat het volgende:
Dat nieuwe Kamerlid, toch?
Van Oudenallen
O...ook zo vreselijkquote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zulke mensen verdienen elkaar gewoon
Zou er in Duitsland interesse voor Kane zijn?![]()
Precies! Zo kwam ik erop. Heb je goddomme je laatste uitzending, laat je hen optredenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:24 schreef pos het volgende:
[..]
O...ook zo vreselijkHeb er gisteren Barend en van Dorp door uitgezet.
Volgens mij liep ze de verkeerde kant op.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gonny![]()
Ik weet niet precies wat er na haar maiden-speech gebeurde, maar Weissglas kreeg de slappe lach.
En de Kamer is weer een zakkenvuller met de capaciteiten van een vakkenvuller rijkerquote:Op maandag 10 juli 2006 15:26 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Volgens mij liep ze de verkeerde kant op.
Het "probleem" nu is dat ze als eenmans-fractie de komende tijd doorgaat. En daarmee dus allemaal rechten heeft......quote:Op maandag 10 juli 2006 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de Kamer is weer een zakkenvuller met de capaciteiten van een vakkenvuller rijker![]()
Toen hij aan tafel kwam zitten heb ik het 5 min geprobeerd...toen gaf ik het opquote:Op maandag 10 juli 2006 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies! Zo kwam ik erop. Heb je goddomme je laatste uitzending, laat je hen optredenMaar erger nog; zit die janksmoel ook nog eens aan tafel stoer mee te ouwehoeren
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Tot vanavond waarschijnlijk
Yep, haar snelle installatie levert haar twee jaar wachtgeld op in plaats van een half jaar. In Amsterdam heeft ze de boel ook flink belazerd. Gaf vanuit Mokum Mobiel opdrachten aan haar eigen reclamebureau en kon van andere declaraties twv 60.000 euro geen bonnetjes tonen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:33 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Het "probleem" nu is dat ze als eenmans-fractie de komende tijd doorgaat. En daarmee dus allemaal rechten heeft......
Daarnaast krijgt ze ook nog fors wachtgeld uitbetaald wanneer ze na 22 november niet meer in de Kamer komt.
Dag Scrutquote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 10 juli 2006 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik een vieze oude man ben![]()
Even door de stad geslenterd, heerlijk weerquote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef pos het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nietHad misschien moeten zeggen: "Ga je van het lekkere
weer genieten in het park? "
De lieve meisjes die lazen deden dit vooral in reisgidsen en brochures van de VVV.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:21 schreef Gellius het volgende:
Hoe waren de lieve meisjes? Waren er bij die in een boek lazen?
Placide Smellekens was een rol van Urabanus, dat lijkt me dummiesch genoeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:18 schreef wyccie het volgende:
Ja, die ken ik dus niet. Alweer te Ondummiesch.
Diaan is een Trekkie?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry was even eten, Star Trek aan het kijken
Maak even een foto van je keukenblad voor de moeder van wyccie.quote:en keuken opgeruimd....
Volgens mij niet, was een soort van reisprogramma op Canvas.quote:maar ze presenteert het programma nog steeds dus?
Ooop nee, het was StarTrek Voyager... ben ik dan een Trekkiequote:
Had haar moeder het niet goed gedaan? Morgen komt mijn moeder weerquote:Maak even een foto van je keukenblad voor de moeder van wyccie.
[..]
Ow Canvas... dat is toch Belgisch? Is ze Belgische?quote:Volgens mij niet, was een soort van reisprogramma op Canvas.
Dit zijn Trekkiesquote:Op maandag 10 juli 2006 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ooop nee, het was StarTrek Voyager... ben ik dan een Trekkie![]()
quote:Ow Canvas... dat is toch Belgisch? Is ze Belgische?
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
U bent zeker een madam met 'ne bontjas, u ziet er zo verhit uit.
Ik ben absoluut geen Trekkiequote:Op maandag 10 juli 2006 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit zijn Trekkies
[afbeelding]
[..]
Neuh, dan had ik dat inmiddels wel opgemerkt. Het liedje "Ik lieg en ik bedrieg" was in het Engels.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat die vrouw die ook sexuologe is.. ?
Won Ton Ton hoor ik net..... maar hoe de zangeres heetquote:Op maandag 10 juli 2006 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, dan had ik dat inmiddels wel opgemerkt. Het liedje "Ik lieg en ik bedrieg" was in het Engels.
Die heet Bea van der Maatquote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Won Ton Ton hoor ik net..... maar hoe de zangeres heet
Hmmm vooruit, ik ga even op zoek....quote:Op maandag 10 juli 2006 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heet Bea van der Maat![]()
Nu mag iemand anders een plaatje doen![]()
Ik wilde je net vragen wat je van die naam vond.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
Won ton tonBelachelijke bandnaam als je het mij vraagt.
Maar niemand had me wat gevraagd, ja ja, dat weet ik.
Oh, nou..... ik vind het een belachelijke naam voor een band..... weet je.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wilde je net vragen wat je van die naam vond.![]()
Misschien wilden ze het op Bow Wow Wow laten lijken... je weet toch, nu ja, dat is dan mislukt.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, nou..... ik vind het een belachelijke naam voor een band..... weet je.
Wat dacht je van Rollende Stenen en Parelconfiture? Om er nog maar eens twee te noemen.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:43 schreef wyccie het volgende:
Dat is belachelijke bandnaam nummer 2.
Rollende stenen vind ik wel ok. Komt uit Papa was a rolling stone, het komt wel vaker voor dat bands naar liedjes zijn vernoemd.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat dacht je van Rollende Stenen en Parelconfiture? Om er nog maar eens twee te noemen.
Nou nee. The Rolling Stones hebben zich vernoemd naar een nummer van Muddy Waters uit 1948.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:49 schreef wyccie het volgende:
Komt uit Papa was a rolling stone, het komt wel vaker voor dat bands naar liedjes zijn vernoemd.
Sprak ik zo luid?quote:
Oeps sorryquote:Op maandag 10 juli 2006 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou nee. The Rolling Stones hebben zich vernoemd naar een nummer van Muddy Waters uit 1948.
Pearl Jam is naar een geheel andere substantie vernoemd, heb ik begrepen hoor. Dezelfde waar 10cc naar vernoemd is.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pearl Jam is vernoemd naar de jam die de oma (Pearl) van Eddie maakte, en die hij zo lekker vindt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Papa was a rolling stone is uit 1972, toen waren Jagger en consorten al een tijdje bezig.
Waar is die steen!!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef Gellius het volgende:
Pearl Jam is naar een geheel andere substantie vernoemd, heb ik begrepen hoor. Dezelfde als waar 10cc naar vernoemd is.
.
Ik mag toch hopen dat dat niets met de oma van Eddie van doen heeftquote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Pearl Jam is naar een geheel andere substantie vernoemd, heb ik begrepen hoor. Dezelfde als waar 10cc naar vernoemd is.
.
.quote:The band came up with their peculiar name while congregated at B&O Espresso, a Seattle coffeehouse. Eddie Vedder has claimed that the name Pearl Jam is an inside joke having to do with a hallucinogenic, peyote-laced jam that Eddie's grandmother Pearl was famous for. Many people, however, consider that story to be nothing more than a joke. These people point out that it is probably not a coincidence that the phrase "pearl jam" had been in usage for some time as a euphemism for semen.
Nopequote:Op maandag 10 juli 2006 21:01 schreef Neleos het volgende:
Judy Garland?
Nopequote:Op maandag 10 juli 2006 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
@Diaan: Rookt ze nog?
Neeee zeg....quote:Op maandag 10 juli 2006 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
De Zangeres zonder Naam?
Komt iets meer in de buurt, maar nee....quote:Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef Neleos het volgende:
Audrey Hepburn?
It's no secret that plenty of modern day rock bands have names with sexual connotations, but inventing similar explanations for the names of older bands has become a favorite pastime.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Pearl Jam is naar een geheel andere substantie vernoemd, heb ik begrepen hoor. Dezelfde waar 10cc naar vernoemd is.
.
Band member Eric Stewart said essentially the same thing in a 1995 BBC interview:quote:I had to give them a name . . . because I'd signed the record, and I went to sleep that night and had this dream that a band of mine on my label made number one on the album and singles charts simultaneously in America, and the band was 10cc. So I gave them that name the next morning. Everybody then decided that this was apparently meant to be the amount of an average male ejaculation. Which was absolutely far from the truth . . . There's a lot of apocryphal stories about names, and unfortunately, most of them are much more amusing than the ugly reality, which in this case is that the name came to me in a dream . . ."
If the name had been deliberately chosen for the reasons cited, it would have been a misnomer: The average male ejaculation actually contains only about 3cc of semen.quote:No, the name actually did came from Jonathan King. Um, he said he'd had a dream the night before he came up to Manchester to listen to Donna. And, he saw a hoarding over Wembley Stadium or Hammersmith Odeon or something like that and said, "10cc The Best Group in the World". So we . . . well, that sounds great to us, we'll call ourselves 10cc. And that's how it came about.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
Pippi Langkous?
da's wat ze willen dat je denkt! Maar ondertussen. De smeerlappen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
It's no secret that plenty of modern day rock bands have names with sexual connotations, but inventing similar explanations for the names of older bands has become a favorite pastime.
So it is with 10cc, who allegedly chose their name as a sly joke indicating that they were just a little bit better than the average guy (whose ejaculation supposedly contains 9cc of semen). Not so, says Jonathan King, who signed the group to UK Records and came up with their name:
[..]
Band member Eric Stewart said essentially the same thing in a 1995 BBC interview:
[..]
If the name had been deliberately chosen for the reasons cited, it would have been a misnomer: The average male ejaculation actually contains only about 3cc of semen.
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef Neleos het volgende:
Marlene Dittrich?
Ach, had mijn vrouw maar één zo'n been.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef Neleos het volgende:
Marlene Dittrich?
Godfried Bomans.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, had mijn vrouw maar één zo'n been.
Herman Finkers toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, had mijn vrouw maar één zo'n been.
Dat is misschien wel handigquote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
zal ik maar een plaatje van mevrouw doen waarop ze wat ouder is?
Of wat jonger nog! Bij wijze van uitdaging.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Als je hebt.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is ook leukquote:Op maandag 10 juli 2006 21:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Of wat jonger nog! Bij wijze van uitdaging.
Ik lijk nog steeds niet op mijzelfquote:Op maandag 10 juli 2006 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook leukIk leek vroeger ook helemaal niet op mijzelf.
Da's een end! En in de tussentijd?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ach ik ben nog jong, misschien over 20 jaar.
Ben je gek! Dit houdt ze nooit vol! Nog jonger!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is een foto waarop ze wat ouder is toch wat handiger.
Stik. Ik geef het op. Doe maar een plaatje als sappige twintigster dan.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ben je gek! Dit houdt ze nooit vol! Nog jonger!
Jonger dan de voorgaande twee kan ik helaas niet leveren. Dit lukt me nog...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:47 schreef Neleos het volgende:
Heb je ook foto's van de bevruchting?
Dat lijkt de kleine Norma Jean welquote:Op maandag 10 juli 2006 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
en omdat ie zóóó schattigis, wil ik jullie deze niet onthouden:
[afbeelding]
En weten jullie het nu wel??![]()
Norma Jean was wat ouder dan deze mevrouw.... maar ze "kenden" elkaar wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt de kleine Norma Jean wel![]()
Ik schaam me nergens voor, ik ben daar voor in therapie geweestquote:Op maandag 10 juli 2006 22:06 schreef peaceman het volgende:
Dit is ook zo'n actrice waarvoor jullie je enorm gaan schamen, dat jullie het niet raden...
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is zo'n actrice die pyl altijd raadt.
En sindsdien draag je een gewei op je groene haar?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor, ik ben daar voor in therapie geweest![]()
Ja ik weet het, alleen dr naam ff niet. Verdronken toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze is door een noodlottig ongeval om het leven gekomen toen ze ik dacht 43 was. En ze was 2x getrouwd met een bekende acteur.
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
En sindsdien draag je een gewei op je groene haar?
Wat maak je zoal? Poppetjes van treinhomo's?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]en ik zit de hele dag met klei te knutselen
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat maak je zoal? Poppetjes van treinhomo's?
Jaa, daar heb ik ook drie minuten van gezienquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa![]()
Nathalie Wood it is. Zaterdag was er een film over haar leven op tv... geweldige en zeer ontroerende film...
Wel genoeg klei voor Wyccies dan?quote:
Probeer eens een hertje... past goed bij je gewei...quote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik maak meestal kleine baasjes. En nijlpaardjes natuurlijk![]()
Ik zag het begin, en kon toen niet meer stoppen met kijken en heb de hele film van volgens mij 3,5 uur uitgekekenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jaa, daar heb ik ook drie minuten van gezien![]()
Ik ookquote:Op maandag 10 juli 2006 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zag het begin, en kon toen niet meer stoppen met kijken en heb de hele film van volgens mij 2,5 uur ofzo uitgekeken
Dat gewei is veel te lastig.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Probeer eens een hertje... past goed bij je gewei...
Wij moesten nog een schommel kopen voor Zoe, gisteren in elkaar gezetquote:Op maandag 10 juli 2006 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zag het begin, en kon toen niet meer stoppen met kijken en heb de hele film van volgens mij 3,5 uur uitgekeken
Dan doe je in plaats daarvan een extra been ofzo.. ter compensatiequote:
Dus je hebt het opgenomen?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wij moesten nog een schommel kopen voor Zoe, gisteren in elkaar gezet![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ow fuck, ik had met iemand afgesproken![]()
Naah, in die eerste drie minuten zag je al hoe het afliep, dan is er niks meer aanquote:
Vanavond? Dan ben je te laat denk ik. Jij was toch altijd op tijdquote:Op maandag 10 juli 2006 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ow fuck, ik had met iemand afgesproken![]()
Had je dat toen niet ff kunnen vermelden? Had 4,5 uur gescheeldquote:Op maandag 10 juli 2006 22:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Naah, in die eerste drie minuten zag je al hoe het afliep, dan is er niks meer aan![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Naah, in die eerste drie minuten zag je al hoe het afliep, dan is er niks meer aan![]()
Ja ja ja jaquote:Op maandag 10 juli 2006 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanavond? Dan ben je te laat denk ik. Jij was toch altijd op tijdNu zelfs een afspraak helemaal vergeten... oei.
Jaquote:Gina Lolobridgida oid.
quote:
Je zou 'r bijna de kamer in kiezen;quote:Op maandag 10 juli 2006 15:33 schreef dartfanaat het volgende:
Het "probleem" nu is dat ze als eenmans-fractie de komende tijd doorgaat. En daarmee dus allemaal rechten heeft......
Daarnaast krijgt ze ook nog fors wachtgeld uitbetaald wanneer ze na 22 november niet meer in de Kamer komt.
Hij had zichzelf al voorgesteld - fucking alfa-kutventquote:Op maandag 10 juli 2006 23:06 schreef Treinhomo het volgende:
Psssst, Scrutinizer: fucking alfa-kutvent
Scrutinizer rijdt een Alfa 147 ?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:18 schreef Berkery het volgende:
Hij had zichzelf al voorgesteld - fucking alfa-kutvent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |