quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:39 schreef Orealo het volgende:
en 't was zo'n leuk meisje, ze heeft iig mijn telefoonnummer..
Dan mag ze me bellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef Furious het volgende:
Maar wat als dat meisje er nu achter komt dat je het abbonement hebt opgezegd?
Of dan melden dat je allang lid bentquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:43 schreef Knoekie het volgende:
Je kan ook wel heel geintereseerd gaan luisteren en als ze dan je gegevens wil noteren er toch maar van afzienAlthans heb ik een keer gedaan
, ze vond het niet leuk
![]()
Ja of vragen of zij er ook lid van is,quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:33 schreef Orealo het volgende:
Leuk meisje dacht ik!
[..]
Ik heb nu dus een 2 jarig contract bij de ECI club.
Zeggen dat je al met een van hun collega's hebt gesproken en geen interesse hebt werkt in ieder geval niet..quote:
dan zeg je tegen haar dat je al een lang lid hebt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef Furious het volgende:
Maar wat als dat meisje er nu achter komt dat je het abbonement hebt opgezegd?
Of vragen of zij lid wil worden van <insert organisatie>, dat het echt vrijblijvend is, of ze er wel eens van gehoord heeft etc.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja of vragen of zij er ook lid van is,![]()
En vragen waarom ik er dan nog nooit eerder van gehoord heb. (als het zo goedkoop is)![]()
Nee, dat gelooft ze! (Of was ze blont?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan zeg je tegen haar dat je al een lang lid hebt.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of vragen of zij lid wil worden van <insert organisatie>, dat het echt vrijblijvend is, of ze er wel eens van gehoord heeft etc.
Gewoon doorlopen wil ook wel werkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeggen dat je al met een van hun collega's hebt gesproken en geen interesse hebt werkt in ieder geval niet..
In utrecht zeg ik altijd dat ik m'n trein moet halen, dat wil meestal wel werken, maar dit was in Zeist. en ik was nog redelijk niet wakker..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:51 schreef Light het volgende:
[..]
Gewoon doorlopen wil ook wel werkenDat ze je dan naroepen om je alsnog te spreken, dat moet je dan wel negeren.
Ik ben er op Zuidplein al 2 tegen gekomen. De eerst een heel lang verhaal, en pas toen kwam ik er achter dat het de ECI was.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
Bij de Koopgoot staan ze best vaak. Dat zijn echt van die doordrammers![]()
Ben dus ook de vorige keer gewoon weggelopen toen-ie bleef doorzagen. Heb hem nog wel netjes gezegd dat ik er geen zin aan had.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:51 schreef Light het volgende:
[..]
Gewoon doorlopen wil ook wel werkenDat ze je dan naroepen om je alsnog te spreken, dat moet je dan wel negeren.
Ja, meestal proberen ze niet te laten merken dat het van de ECI is. Ach tegenwoordig loop een gewoon zonder aan te kijken doorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben er op Zuidplein al 2 tegen gekomen. De eerst een heel lang verhaal, en pas toen kwam ik er achter dat het de ECI was.![]()
Later kwam ik er nog een tegen, en toen ik zei dat ik met zijn collega al gesproken had en geen interesse had bleef hij doordrammen waarom niet, en of ik niet van muziek houd etc. Ik heb hem toen gezegd dat ik er geen zin had aan zijn gezeur en ben doorgelopen. Ben ik nog steeds trots op, want meestal laat ik me van alles aansmeren.
Daar hopen die bedrijven ook op, en daarom is de colportage wetgeving net gemaakt, om je tegen dit soort dingen te beschermenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:57 schreef Alicey het volgende:
Ben ik nog steeds trots op, want meestal laat ik me van alles aansmeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |