Ze zijn net te vroeg gestopt met filmen bedoel je?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:00 schreef Arcee het volgende:
Met dat irritante kind dat zit te vroemen.
Rot op.
Preciesquote:Op zondag 9 juli 2006 20:28 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Vooral op het eind, als hij het nog even langer doet spatten zijn ogen eruit!![]()
![]()
![]()
Whehe, het mooiste zou nog zijn als er dan een denkwolkje boven het hoofd van de desbetreffende moeder verschijnt met: "Sterf maar lekkerquote:Op zondag 9 juli 2006 20:52 schreef kwintenstraler het volgende:
Zijn moeder gooit niet voor niks het raam dicht en denkt: Sterf maar![]()
Oh die is Leuk!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:00 schreef Arcee het volgende:
Rot op.
Nee, man.quote:
Nu Ned. 2.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:02 schreef aaipod het volgende:
Waar hebben we het over? Ik moet echt es vaker tv kijken geloof ik. iemand een linkje?
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:30 schreef Gunner het volgende:
Toffe reclame. Ik lag in een deuk dat ik hem zag!
[afbeelding]
Wie kijkt er tv met dit weer dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:00 schreef Arcee het volgende:
Rot op.
die kende ik al een tijd, maar die's zeker ook erg grappig...quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:01 schreef Lisanne__tje het volgende:
deze vind ik echt helemaal geweldig![]()
http://www.planet.nl/plan(...)p.GetFile?id=1652342
Fantastisch irritant zul je bedoelenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:34 schreef manhattan het volgende:
Ik vind de reclames van Volkswagen altijd meesterlijk.Ook deze vind ik fantastisch!
Noem 1 reclame dat niet irritant is...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Fantastisch irritant zul je bedoelen![]()
Ik zag 'm. En ik ergerde me weer rotquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |