Volgens mij was dat nou nèt niet het probleem van TS.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:48 schreef Kurk het volgende:
[..]
[..]
Het probleem lost zichzelf op. [afbeelding]
Ideaal moment om de vuurkorf aan te maken en half natte stinkende rotzooi te gaan verstoken!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dus nu zit ik hier nog 3 uur lang naar een gezellige combinatie van Jannes en Fransie Bauer, een schuurzaag en de beste nummers van Varghxzsgothsaurgh te luisteren. Aangevuld met wat panisch geschreeuw 'of die pokkeherrie wat zachter kan'.
Jeuh.
Dacht je dat ik de... OP ging lezen dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:49 schreef Cassius het volgende:
[..]
Volgens mij was dat nou nèt niet het probleem van TS.
Hoepeloorbelhoertjes![]()
Ach ja, jij bent Kurk natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:51 schreef Kurk het volgende:
[..]
Dacht je dat ik de... OP ging lezen dan?![]()
![]()
!!!
![]()
![]()
Schothorst-Noord, Amersfoort.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:44 schreef _mimic het volgende:
Hoe heet die wijk?
Stuur ze trouwens allemaal maar naar zon en schild
Ja maar, die hele allochtonen zijn nou nét degenen die lief rustig naar schotel-tv zitten te kijken.quote:
Ja maar nee want ik heb net zelf ook maar even een half uurtje fijne muziek gedraait.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Politie een belletje geven dat je graag wilt slapen?
Als die gothic zich nu vanaf een balkonnetje op de sjonnies werpt, zijn jullie in 1 klap van de lastige mensen af. Mits het een McDonalds Gothic is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:31 schreef Nosh het volgende:
En het is nu opeens verdacht stil. De buurtgothic heeft zn gekrijs afgezet en zit nu waarschijnlijk in een hoekje te huilen (omdat niemand hem begrijpt), en de sjonnies vonden het wel grappig en wachten geloof ik nu op meer.
hee stadsgenoot!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:31 schreef Nosh het volgende:
En het is nu opeens verdacht stil. De buurtgothic heeft zn gekrijs afgezet en zit nu waarschijnlijk in een hoekje te huilen (omdat niemand hem begrijpt), en de sjonnies vonden het wel grappig en wachten geloof ik nu op meer.
Kraspandaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:42 schreef Nosh het volgende:
En dát vindt de kraspanda achterbuurjongen weer niet tof blijkbaar
Jeuh.
1x scherrebek is leukquote:Op zondag 9 juli 2006 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Men bij jou is het 1 avond! Bij ons is het ons nieuwe leven! Het huis naast ons steeds een hele tijd leeg en nu wonen er de grootste scherrebek (ghuhuhu woord van mijn vader wat de lading in deze geniaal dekt) famillie van Brabant. Ze hebben een per ongeluk kindje, wat dat mens helemaal niet aan kan, maar gelukkig komen iedere dag haar scherrebekouders langs om lekker in de tuin heel hard met elkaar over domme te praten en al die domme dingen ook drie keer te roepen omdat het met 1 of 2 keer roepen blijkbaar niet aankomt. En iedere dag komen ze om een uur of 7 in de tuin en daar gaan ze dan tien minuten tegen elkaar staan scherrebekken en dan gaan ze weer naar binnen MAAR DAN BEN IK DUS AL WAKKER. Echt STERF
Niet gezien.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt hoor als je dr hoort, dan weet je dat er geen woord is wat de lading beter denkt dan scherrebek. Denk BB Linda in het kwadraat. (Voor die drie mensen die BB gezien hebben)
Dan gooi je gewoon een glas in hun bek en dan hebben ze een scherfbek.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je nagaan als ze dus iedere avond de hele avond staan te scherrebekken onder je raam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |