Ik dacht echt echt ECHT dat je dat ging zeggen... maakt me dat door en door verpest?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:36 schreef schatje het volgende:
Toen antwoordde ze dat het zaad was. Ze kreeg ook een vuurrood hoofd.
Je zou er maar mee getrouwd zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:41 schreef schatje het volgende:
Mijn man toonde overigens niet veel begrip. Hij maakte zich meer zorgen over het feit dat zij met haar handen aan onze boodschappen heeft gezeten. Die denkt meteen dat het ook op haar handen enzo zit. Idioot. Ook maar meteen een klacht.
En terecht, mensen mensen AIDS of andere infectieziektes mogen niet aan mijn etenswaren zittenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:41 schreef schatje het volgende:
Mijn man toonde overigens niet veel begrip. Hij maakte zich meer zorgen over het feit dat zij met haar handen aan onze boodschappen heeft gezeten. Die denkt meteen dat het ook op haar handen enzo zit. Idioot. Ook maar meteen een klacht.
Sorry dat ik je beschaamde omdat ik je gezwel aanzag voor extreem slechte eetgewoonten!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:08 schreef schatje het volgende:
Ik vond het zielig.
Ik ging ook bijna terug om sorry te zeggen.
jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik dacht echt echt ECHT dat je dat ging zeggen... maakt me dat door en door verpest?
ik hoop dat je ooit kanker krijgt en dan nadat je weer clean bent, dat iemand dan jouw kanker weer terug kickt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:47 schreef A_L_N_F het volgende:
omg, zoiets heb ik ook gehad.
ik liep door de winkel en zie een magazijnmedewerker met een kar aan komen lopen.
ik zie een vlek op zijn neus en aangezien het magazijn stoffig is dacht ik dat hij zijn neus had gestoten.
ik: "hey er zit wat op je neus"
hij "dat weet ik, dat is een wijnvlek"
ik kon wel door de grond zakken.
wat weet ik dingen toch weer metaforisch te omschrijvenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:55 schreef immortalsean het volgende:
[...]
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:41 schreef schatje het volgende:
Jaaa! Weg met al die pubers. Wat een geweldig idee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen met uitslag moeten dood.
Ze wordt gothic en gaat snijdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:03 schreef MouseOver het volgende:
Arm kind! Nu haar pubergevoelentjes gekwetst zijn zal het zeker een week duren voor ze weer de deur uitdurft
"Boehoehoe! Ik ben lelijk *stampvoet* zelfs die mevrouw met dat blauwe kleurtje zag het boehoehe *rent radeloos rondjes*"
vreselijk
Jullie zijn allebei wel wat smetvrezerig volgens mij.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:41 schreef schatje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |