Ik dacht echt echt ECHT dat je dat ging zeggen... maakt me dat door en door verpest?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:36 schreef schatje het volgende:
Toen antwoordde ze dat het zaad was. Ze kreeg ook een vuurrood hoofd.
Je zou er maar mee getrouwd zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:41 schreef schatje het volgende:
Mijn man toonde overigens niet veel begrip. Hij maakte zich meer zorgen over het feit dat zij met haar handen aan onze boodschappen heeft gezeten. Die denkt meteen dat het ook op haar handen enzo zit. Idioot. Ook maar meteen een klacht.
En terecht, mensen mensen AIDS of andere infectieziektes mogen niet aan mijn etenswaren zittenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:41 schreef schatje het volgende:
Mijn man toonde overigens niet veel begrip. Hij maakte zich meer zorgen over het feit dat zij met haar handen aan onze boodschappen heeft gezeten. Die denkt meteen dat het ook op haar handen enzo zit. Idioot. Ook maar meteen een klacht.
Sorry dat ik je beschaamde omdat ik je gezwel aanzag voor extreem slechte eetgewoonten!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:08 schreef schatje het volgende:
Ik vond het zielig.
Ik ging ook bijna terug om sorry te zeggen.
jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik dacht echt echt ECHT dat je dat ging zeggen... maakt me dat door en door verpest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |