Das niet eerlijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 05:33 schreef DeHovenier het volgende:
Bij mij doet hij het gewoon.
Ikke wel anders...quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Das niet eerlijk![]()
![]()
Kan der nog steeds niet opkomen![]()
probeer deze link;quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Das niet eerlijk![]()
![]()
Kan der nog steeds niet opkomen![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:06 schreef daeri het volgende:
[..]
probeer deze link;
http://195.149.150.253/common/index.html
ik had het gister ook tot ik die link van iemand kreeg![]()
ons schema ziet er nu als volgt uit;quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:24 schreef Venderwel het volgende:
Volgens mij moet het kunnen, ook al is het een competitie. Het mooist is als je het kunt plannen zodat je alles liftend kunt doen (of je moet zelf een bus hebben) dit is niet alleen goedkoper, het werkt ook beter voor je mood.
Wellicht ten overvloede: Als je een gig boekt, dan is de tijd van die gig de plaatselijke tijd, hou daar dus rekening mee tijdens het liften! In veel gevallen is het plannen van 48 uur tussen de optredens genoeg. Mocht je dat niet liftend redden, kune je altijd nog vliegen. Maar het is mogelijk om een volledig lift route uit te stippelen voor je World tour. Ik heb dat niet gedaan, maar er zijn vast die dat wel al gedaan hebben, misschien effe posten??
verder kan ik nog niet boeken... de tijden tussen de steden is hoe lang het duurt om te reizen...quote:stockholm >> 06-09-2006 (Play; 20:00 at; Prophecy Punk Club, Jam; 16:00 - 18:00 Leave; 04:00 at 07-09-2006)
6 hours
helsinki >> 07-09-2006 (Arive; 11:00 play; 14:00 at; The Crown helsinki, Fok!Pop Jam; 16:00 - 18:00 leave; 20:00)
6 hours
moscow >> 08-09-2006 (Arive; 03:00 play; 20:00 at; Rebel Punk Club Jam; ??? leave; 22:00)
9 hours
berlin >> 09-09-2006 (Arive; 05:00 play; 20:00 at; Wanha Punk Berliini Jam; ??? leave; 22:00)
3 hours
copenhagen >> 10-09-2006 (Arive; 01:00 play; 20:00 at; ANARCHY • Punk Jam; ??? leave; 22:00)
3 hours (arive 01:00)
via berlin (leave 04:00)
3 hours
rome >> 11-09-2006 (Arive; 07:00 play; 20:00 at; FURIA • Punk Jam; ??? leave; ???)
Mijn echte naam is Justinquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
NEWBIE!![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent de tweede Justin al. Spaar ze allevier!![]()
Elsbeth is btw jarig!quote:advice
you're wanted for a pretty petty crime, one that will probably only get you one to two days in jail, if that and considering that your show isn't until the 18th, you're not really hurting your band or anything else if you get arrested or turn yourself in. right now, you're just dragging it out when it doesn't need to be and making worse on yourself, because what if you get busted at your show or just before for some reason?
i would just get it over with and see what happens. i wouldn't be surprised at all if you weren't even convicted.
contact des swink, he's a judge, if you tell him your story and ask him what will happen, it would look better on you.
Jeuh..ben ik mooi op tijd terug om t te vierenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:27 schreef DeHovenier het volgende:
Drizzt en Kn0x heten Justin, dat zijn er nog steeds 2
Krijg ik een berichtje:
[..]
Elsbeth is btw jarig!
Ja is goed, Parijs is prima.. kan je aub weer interacten met mij want Robbie maakt er maar een puinhoop vanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef Sautor het volgende:
Heb t maar op t repertoire gedaan, moet je eens kijken
Alles maximaal
edit:
ook maar een huis gekocht, dacht dat ik met het huurcontract wel goed zat, maar heb over die 700 euro heengelezen...Kan t wel betalen, maar toch ff een klap
edit2: Als we slim zijn gaan we van parijs ons tweede doel maken. We doen daar aan Live aid, hebben nog een competitie, en het is dichtbij.
Haha, misschien als mijn band die ik nu hebt stopt ofzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zullen we niet onze eigen band starten onder de naam: "The Justins" ?
Ik zou met gemak mijn char uit de band kunnen laten stappen, we zijn toch met zn tienen, en Magnus is een van de 4 leadzangersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Haha, misschien als mijn band die ik nu hebt stopt ofzo(meeste leden zijn niet vooruit te branden
)
quote:B.O.I.: Welkom bij de Bruinsma Onderwijs Instellingen
Wij bieden o.a. de volgende cursussen:
* Internationale Kleptomanie
* Liquidatie en Vergelding
* Barings Bankieren
* Witwassen bij 30 graden
* Nacht-apothekers assistente
* Oplichten en Verduisteren
* Zolderkamer Tuinbouw
* Ontroerend Ontvoeren
Kortom, voor een cariére in de schaduweconomie is er maar één adres: Bruinsma Onderwijs Instellingen
Je hebt t wel goed gedaan, hebben een paar concerten gemist zo te lezen, je had ook met het vliegtuig mogen gaan als dat op tijd was geweest. We beginnen zometeen wel weer een nieuwe periode, want ik denk niet dat iedereen nu erg actief is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
Sautor!
Hoe was je vakantie? Heb ik het goed gedaan
4 sterren al Electric Guitar!
quote:I was arrested and thrown in jail by Rosemary Baker. My case will be tried within a week...
Berichtje gestuurd:quote:Op zondag 16 juli 2006 11:00 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben gearresteerd
[..]
En ik zit bij m'n moeder thuis, en daar kan ik niet worden gearresteerd toch?
Heb 1 xp punt ontvangen
Antwoord:quote:arrest
Did you arrest me in my mother's home?
BTW
Otis Crawford said to me that he can free me without being throwed in jail. Next monday there would someone come to Amsterdam who would declare me unguilty. Ask Otis.
Ik vroeg wat ze bedoelde met 'giving me a shot', antwoord:quote:Nope. You were in a jam session.
Thats not my problem. You were on the wanted list, i gave you a shot, you ignored me, if he lets you go, thats cool, if not, oh well.
Dit berichtje dus:quote:I sent you a message that we could get this cleared up without having your bands next show suffer, but you ignored me.
quote:advice
you're wanted for a pretty petty crime, one that will probably only get you one to two days in jail, if that and considering that your show isn't until the 18th, you're not really hurting your band or anything else if you get arrested or turn yourself in. right now, you're just dragging it out when it doesn't need to be and making worse on yourself, because what if you get busted at your show or just before for some reason?
i would just get it over with and see what happens. i wouldn't be surprised at all if you weren't even convicted.
contact des swink, he's a judge, if you tell him your story and ask him what will happen, it would look better on you.
quote:I was finally released from jail!
Metal?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dan doe ik niet mee, ik wil alleen metal spelen
En mijn band waar ik nu in zit leeft nog genoeg om mee door te gaan
IK IK IKquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wie doen er nog meer mee aan Live Aid trouwens?
Evt. nog aan te vullenquote:Daeri: 20 juli - 25 juli
Venderwel: 21 juli - 24 juli
DeHovenier: 27 juli - 12/13 aug.
Maniack: 21 - 28 juli
Pick me! Pick me! Pick me!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wie doen er nog meer mee aan Live Aid trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |