je krijgt dan 6e ster als je t lang genoeg doetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:11 schreef Venderwel het volgende:
Teach my apprentice....wat heeft dat voor invloed op je mood enzo??
Hoeveel bied je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:02 schreef BlackRebel het volgende:
ik zoek een beetje een actieve CEO voor een modern rock club...
Dus ik moet een andere werkgever zoeken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:02 schreef BlackRebel het volgende:
ik zoek een beetje een actieve CEO voor een modern rock club...
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus ik moet een andere werkgever zoeken?
Had je wel kunnen zeggen, nu heb ik al die tijd voor niks zitten wachten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:52 schreef BlackRebel het volgende:
nou, ik heb genoeg banen voor iedereen... maar voor de job van CEO verwacht ik wel een beetje een actief iemand, die de club draaiende kan houden...
dat salaris is niet voor niets zo hoog
ik ben altijd op zoek naar bartenders en sales persons enzo... ja, zelfs cleaners, voor wie dat graag als zijn roeping ziet
als t goed is stop je n minuut of 8 voordat het 12:00 is..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:52 schreef maniack28 het volgende:
Ik zal kijken of ik meteen nog een nummer erachteraan kan doen, maar ik denk het niet... dus dan doe ik wel 16.00 uur
quote:Production: terrific
Geen bad side'squote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:13 schreef maniack28 het volgende:
Zit er nog een "bad side" aan recorden? Dat je er moe van wordt ofzo?
Preciesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef maniack28 het volgende:
Mooi, dan gaan we een keigoeie cd maken, om 16.00 uur weer en om 20.00 uur weer.. gewoon 3 dagen achtereen recorden en danh ebben we een album
Dan own ik je nog steedsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:42 schreef maniack28 het volgende:
Robbie en ik maken beide goeie nummers.. mjah. ik heb ook nog maar 1 punt nodig voor terrific music talents
Nog maar 2746? Zal zo ff wat verspreiden...Hadden we niet eerst ff wat moeten jammen voordat we gingen opnemen, of heeft dat geen invloed?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:31 schreef DeHovenier het volgende:
Dat kan ik wel gebruiken voor m'n mood, Halloween!
Mijn mood is van 22% naar 48% gegaan alleen door te shoppen en songs te schrijven...kost me wel geld
Kan Sautor ff geld geven van de bandkas, ik heb nog maar 2 746 ¤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |