Herkenbaar.. gewoon bijna 12 uur hierquote:Op zondag 9 juli 2006 13:53 schreef davidov het volgende:
Goedesmorgens
Dat is lang geleden dat ik zo lekker geslapen heb
Van 3 tot half 2 geslapen volgens mijquote:
Das uhm... kortquote:
om 6 uur klaarwakkerquote:Op zondag 9 juli 2006 14:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Das uhm... kort![]()
hoezo dat? brandweer voor de deur?
Je lijkt wel een bouwvakker ipv een studentquote:
Doe dan die 1e... de 2e is wel heel erg...voor 16 jarige meisjesquote:Op zondag 9 juli 2006 14:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb maar weer eens een nieuw design gemaakt voor m'n website![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja.. ik wil met wisselende balken bovenin gaan werken en ook met wisselende kleurenschema's. Zodat het aan te passen is op het weer en bijv. het WKquote:Op zondag 9 juli 2006 14:48 schreef davidov het volgende:
[..]
Je lijkt wel een bouwvakker ipv een student
[..]
Doe dan die 1e... de 2e is wel heel erg...voor 16 jarige meisjes
Welkom (terug?)quote:Op zondag 9 juli 2006 14:57 schreef madcat het volgende:
Hoide hoogste tijd om hier ook weer eens te posten, heb ik meteen het nieuwe topic geTVP-ed.
hoiquote:Op zondag 9 juli 2006 14:57 schreef madcat het volgende:
Hoide hoogste tijd om hier ook weer eens te posten, heb ik meteen het nieuwe topic geTVP-ed.
Nieuwkomer of reunist?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:57 schreef madcat het volgende:
nou ja, terug sinds vrijdag, dus dat valt wel meequote:
Ohw.. bij mij is dat gewoon backuppen en Windows opnieuw installerenquote:Op zondag 9 juli 2006 15:05 schreef madcat het volgende:
[..]
nou ja, terug sinds vrijdag, dus dat valt wel mee
Moet nu een outlookprobleem oplossen voor mijn schoonmoeder, maar even op FOK posten is eigenlijk leuker
hmmm, ben ik dat toch even helemaal vergetenquote:Op zondag 9 juli 2006 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik van Madcat al een ingevuld lijstje heb gezien![]()
haha, dat is wel een heel drastische oplossing!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. bij mij is dat gewoon backuppen en Windows opnieuw installeren
We lezen het resultaat wel ergens in de komende topicsquote:Op zondag 9 juli 2006 15:09 schreef madcat het volgende:
[..]
hmmm, ben ik dat toch even helemaal vergeten![]()
Ik ga er eens naar kijken zeer binnenkort, beloof ik!
Ach.. zo gedaanquote:Op zondag 9 juli 2006 15:09 schreef madcat het volgende:
[..]
haha, dat is wel een heel drastische oplossing!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |