Ach.. zo gedaanquote:Op zondag 9 juli 2006 15:09 schreef madcat het volgende:
[..]
haha, dat is wel een heel drastische oplossing!
wat is dat met kermis en paling?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
*2 hollandse nieuwen verorber*
Jij... jij....quote:Op zondag 9 juli 2006 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
*2 hollandse nieuwen verorber*
*gaat heel hard huilen*quote:
Levende d'r naar toe laten zwemmen.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Wil er wel wat opsturen, maar ik denk dat ze niet zo fris zouden aankomen.
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb maar weer eens een nieuw design gemaakt voor m'n website![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Had ik ook niet ----> Salade met walnootolie, citroensap, honing, druiven en geitenkaas en aardappelsaladequote:Op zondag 9 juli 2006 19:11 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb géén zin om te gaan koken... effe kijken of ik Marijn zo gek kan krijgen.
Dat klinkt verdomde lekker.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ik ook niet ----> Salade met walnootolie, citroensap, honing, druiven en geitenkaas en aardappelsaladeen hete pepers en olijven straks om de rest van de honger op t vullen
Moeite?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:22 schreef HuubTuub het volgende:
ach... te veel moeite, al klinkt/leest het wel lekker.
ik ben vandaag heeeeeeeeeel lui. Nou ja sinds ik de vloer heb lopen dweilen... en de was heb gedaan etc.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeite?
De aardappelsalade was kant en klaar, de sla-mix ook.
Enige wat ik moest doen is een beetje geitenkaas verbrokkelen (bettine dinges), druiven erin gooien en in een kommetje ff citroensap, walnootolie en honing roeren en er opgooien.Klaar.
Eey, dat vind ik meer dan voldoendequote:Op zondag 9 juli 2006 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
7,9 ?
Magnetronmaaltijdje?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:29 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ik ben vandaag heeeeeeeeeel lui. Nou ja sinds ik de vloer heb lopen dweilen... en de was heb gedaan etc.
Pizza laten komen/in oven gooien?quote:
Heb je 't toch weer mooi voor mekaarquote:Op zondag 9 juli 2006 19:45 schreef HuubTuub het volgende:
goed zo Marijn gaat koken...
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajquote:
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |