Lijkt me wel, zie je Tom al 14e worden in de Tour? Dacht het niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tom heeft nooit echt geprobeerd in het hooggebergte. Dus of hij zoveel minder is als Hincapie weet ik niet.
QS heeft alleen eendagsdope, misschien moeten ze eens ruilen, dan stelt QS eens iets voor in het gebergte en houdt DSC op met te kort schieten in klassiekers.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tom heeft nooit echt geprobeerd in het hooggebergte. Dus of hij zoveel minder is als Hincapie weet ik niet.
Indurain was ook 1.88.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zie je Tom al 14e worden in de Tour? Dacht het niet.
Hij is wel 1,90m.
Zien hem dat nog wel doen in de Alpen ofzoquote:Op zondag 9 juli 2006 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Tom gaat nu maar een bergrit proberen zegt ie.
Hincapie is ook zo lang, dus dat maakt het verschil niet. Maar Hincapie is wel 10 kilo lichter, en traint vanaf de klassiekers tot aan de start van de Tour alleen maar in de bergen. Boonen doet dat niet, dus dat Hincapie vorig jaar een etappe bergop won zegt weinig over de kansen van Boonen om een bergetappe te winnen. Als hij er zich volledig op zou toeleggen, en ook een kilo of 10 zou afvallen zou het zeker mogelijk moeten zijn, maar dat zie ik hem nooit doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zie je Tom al 14e worden in de Tour? Dacht het niet.
Hij is wel 1,90m.
Nu mag alles hè! als je ten einde raad bent.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat Boonen de instelling heeft om 3 cols in het wiel te hangen en dan toch voor de overwinning te sprinten.
Betekent dat er een geen italiaan de tour wintquote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef JelleS het volgende:
Duitse renner wint touretappe, Duitsland verliest. Franse renner wint, Frankrijk verliest \0/
Nee, betekent dat er morgen niemand wint.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
Betekent dat er een geen italiaan de tour wint![]()
Als je naar zijn redenatie kijkt..... ik weet dat er morgen niet gereden word ik heb het ook over de hele tour winnen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, betekent dat er morgen niemand wint.![]()
Wanneer waren de halve finales? En wie won toen een etappe in de tour? Volgens mij gaat de redenatie dan al snel niet meer op. (Omdat je er al snel op uitkomt dat McEwen of Freire op een halve finale dag een etappe wonnen).quote:Op zondag 9 juli 2006 23:33 schreef maril het volgende:
[..]
Als je naar zijn redenatie kijkt..... ik weet dat er morgen niet gereden word ik heb het ook over de hele tour winnen.
Je neemt het iets te serieus.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wanneer waren de halve finales? En wie won toen een etappe in de tour? Volgens mij gaat de redenatie dan al snel niet meer op. (Omdat je er al snel op uitkomt dat McEwen of Freire op een halve finale dag een etappe wonnen).
Kijk, dat bedoel ikquote:Op zondag 9 juli 2006 23:37 schreef maril het volgende:
[..]
Je neemt het iets te serieus.en zowel Australie als spanje liggen/lagen eruit.
![]()
alsof hincapie een goede TT gereden heeft -_-quote:Op zondag 9 juli 2006 18:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Indurain was ook 1.88.
Als je naar de tijdirt kijkt, heeft Boonen het bv. niet veel slechter gedaan als Hincapie, als je in aanmerking neemt dat Boonen niet en bloc is gegaan (volgens eigen zeggen tenminste) en (verwacht ik) niet speciaal op zijn houding in de windtunnel heeft getraind (wat ik vermoed dat Hincapie wel gedaan zal hebben).
Het is wel typisch DSC. Het ligt er nooit aan dat de renners niet goed genoeg zijn, er zijn altijd externe oorzaken.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:11 schreef Ericr het volgende:
Collectief falen op de warmte gooien gaat nergens meer over, of liggen ze hotels waar de airco kapot is? Het zijn wielrenners en die rijden toch regelmatig hun etappes in hittegolven, dat is niet de eerste keer. Misschien was de koelbox kapot, dat kan natuurlijk bij die warmte![]()
Nee, Hincapie was ook niet super. Haalde het meer aan als voorbeeld dat er bij Boonen qua tijdrijden nog wel wat te verbeteren zou zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef flyckje het volgende:
[..]
alsof hincapie een goede TT gereden heeft -_-
Hincapie zelf zei zeer goede beenen te hebben, ook de volgers zijden dat hij in het begin vlamde, maar hij raakte zeer snel uit brandstof. Zelf denkt hij aan dehydration of te vroeg gegeten. Ook de andere teammates voelden zich sterk in het begin en kwijnden snel weg. Ze verdenken met warmte van de eerste dagen en voedsel. Dus zien wel wat ze doen in laatste TT om te zien of het inderdaad daaraan ligt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |