abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juli 2006 @ 13:34:21 #76
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39657016
13:32 - Escape Over...
The peloton is all together again. The escapees were caught at the 45.5km mark.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 9 juli 2006 @ 13:41:04 #77
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39657179
Five On The Attack...
Zabriskie (CSC), Kessler (TMO), Calzati (A2R), Aerts (DVL) and Carlstrom (LIQ) are 15" ahead of the peloton at the 48km mark.

13:39 - Five Lead Peloton By 1’00"
The five escapees are now 1’00" ahead of the peloton. The counter-attacker, Halgand, is 20" behind.

Lijkt dat ze de ruimte krijgen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_39657185
Nieuwe groep weg, helaas geen Nederlanders. Met Zabriskie en Kessler mannen van relatief vooraan het klassement mee.
  zondag 9 juli 2006 @ 13:44:42 #79
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39657274
de nummers 10 en 11.
Ze zullen wel weg mogen rijden. Ze laten ze vast geen minuten pakken bij de finish.
massasprint
And that is the news.''
pi_39657344
Waarom mogen die wel weg en de eerste kopgroep niet?
pi_39657502
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:47 schreef FredWielergek het volgende:
Tsja, kleinere groep, Lampre en Quick Step zullen hopen van meer ploegen hulp te gaan krijgen omdat er klassementsmannen bijzitten en er werd een plaspauze ingelast door de gele trui.
  zondag 9 juli 2006 @ 13:54:22 #82
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39657522
quote:
Dat is ook een stukje geluk hebben. Uiteindelijk moet elke ploeg ermee kunnen leven. dat gevoel ontstaat op een gegeven moment.
Niet een te grote groep heeft meer kans dan 8 man met veel stoempers. Dat kost veel te veel kracht om bj te halen.
Er zijn nu meerdere ploegen die er belang bij hebben om ze niet te ver uit te laten lopen. vanwege het klassement. Als er 1 of 2 ploegen zijn die echt in het nadeel zouden zijn gaan die wel rijden. Nu zijn er meer ploegen die er belang bij hebben. Men weet dus dat ze uiteindelijk wel gaan rijden.
And that is the news.''
pi_39657527
quote:
Ik denk omdat er nu meer ploegen zijn die deze kopgroep terug willen pakken. Omdat er toch wel een paar mensen bijstaan die behoorlijk staan in het klassement. Dus hebben er meer ploegen belang bij om rustig aan te doen. Bovendien heeft T-Mobile nu geloof ik een mannetje mee. Dus zij zitten sowieso goed.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 9 juli 2006 @ 13:56:10 #84
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_39657647
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:54 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik denk omdat er nu meer ploegen zijn die deze kopgroep terug willen pakken. Omdat er toch wel een paar mensen bijstaan die behoorlijk staan in het klassement. Dus hebben er meer ploegen belang bij om rustig aan te doen. Bovendien heeft T-Mobile nu geloof ik een mannetje mee. Dus zij zitten sowieso goed.
Niet alleen heeft T-Mobile iemand mee, maar ook eentje die hoog geklasseerd staat. Zij vinden dit dus wel OK . CSC heeft Zabriskie mee. En Davitomon-Lotto Aerts. Dus dan heb je al drie grote ploegen die dit wel een leuke groep vinden.
  zondag 9 juli 2006 @ 14:01:11 #86
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39657673
hoelaat begint de nos
pi_39657720
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:00 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Niet alleen heeft T-Mobile iemand mee, maar ook eentje die hoog geklasseerd staat. Zij vinden dit dus wel OK . CSC heeft Zabriskie mee. En Davitomon-Lotto Aerts. Dus dan heb je al drie grote ploegen die dit wel een leuke groep vinden.
ja, dat van T-Mobile had ik er nog even bij moeten zetten ja, dat die gast aardig staat in klassement. Aerts zag ik pas net, toen wist ik helemaal hoe laat het was.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 9 juli 2006 @ 14:07:08 #88
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_39657797
Kopgroep:

D. Zabriskie ----- M. Kessler ----- M. Aerts ----- S. Calzati ----- K. Carlstrom ----- P. Halgand

Mario Aerts van Lotto-Davitamon zit bij de kopgroep, dat betekent dat McEwen zijn manschappen niets zullen doen om de kopgroep bij te halen.
Hetzelfde geldt voor Hushovd van Credit Agricole, Paolini van Liquigas.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_39657815
En Boonen heeft aangekondigd te hopen dat een groepje wegblijft. De winnaar komt dus uit dit groepje.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_39657816
7:30 min .
pi_39657818
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Kopgroep:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
D. Zabriskie ----- M. Kessler ----- M. Aerts ----- S. Calzati ----- K. Carlstrom ----- P. Halgand

Mario Aerts van Lotto-Davitamon zit bij de kopgroep, dat betekent dat McEwen zijn manschappen niets zullen doen om de kopgroep bij te halen.
Hetzelfde geldt voor Hushovd van Credit Agricole, Paolini van Liquigas.
Moet het dus van Quickstep en Lampre komen. Want ik dat dat T-Mobile ook wel zegt tegen deze kopgroep.
  zondag 9 juli 2006 @ 14:08:25 #92
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_39657821
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
En Boonen heeft aangekondigd te hopen dat een groepje wegblijft. De winnaar komt dus uit dit groepje.
Duidelijk inderdaad.
pi_39657839
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
7:30 min .
Idd. Gaat hard.

Phonak nu op kop van het peloton.
pi_39657859
Ik wil een waaier etappe .
  zondag 9 juli 2006 @ 14:10:29 #95
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_39657870
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:09 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd. Gaat hard.

Phonak nu op kop van het peloton.
Wilt Landis soms dat Zabriskie en Kessler niet teveel uitlopen, daar lijkt het wel op.
pi_39657883
Zabriskie en Kessler staan trouwens in dezelfde tijd, die gaan dus sprinten voor de boni's
pi_39657898
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, Quick Step heeft al ruim een uur op de kop van het peloton gereden, dus ik denk dat Lefevre er anders over dacht.

Maar dit gaan de ploegen niet zomaar dichtrijden, tenzij Lampre, Quick Step, Phonak, Rabobank en eventueel nog 1 of 2 ploegen elkaar vinden.
  zondag 9 juli 2006 @ 14:11:33 #98
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39657902
hopelijk worden ze nog teruggehaald
pi_39657904
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Wilt Landis soms dat Zabriskie niet teveel uitloopt, daar lijkt het wel op.
Denk dat ze meer willen dat er niet iemand van T-Mobile met een flinke voorsprong de bergen intrekt. Denk dat Kessler beter bergop rijdt dan Zabriskie.
  zondag 9 juli 2006 @ 14:12:40 #100
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_39657929
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Denk dat ze meer willen dat er niet iemand van T-Mobile met een flinke voorsprong de bergen intrekt. Denk dat Kessler beter bergop rijdt dan Zabriskie.
Ik zie het net ja. Kessler is machteloos in de bergen hoor, dus daar hoeft Phonak zich eigenlijk niet eens zoveel zorgen om te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')