Tsja, kleinere groep, Lampre en Quick Step zullen hopen van meer ploegen hulp te gaan krijgen omdat er klassementsmannen bijzitten en er werd een plaspauze ingelast door de gele trui.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:47 schreef FredWielergek het volgende:
Waarom mogen die wel weg en de eerste kopgroep niet?
Dat is ook een stukje geluk hebben. Uiteindelijk moet elke ploeg ermee kunnen leven. dat gevoel ontstaat op een gegeven moment.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:47 schreef FredWielergek het volgende:
Ik denk omdat er nu meer ploegen zijn die deze kopgroep terug willen pakken. Omdat er toch wel een paar mensen bijstaan die behoorlijk staan in het klassement. Dus hebben er meer ploegen belang bij om rustig aan te doen. Bovendien heeft T-Mobile nu geloof ik een mannetje mee. Dus zij zitten sowieso goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:47 schreef FredWielergek het volgende:
Niet alleen heeft T-Mobile iemand mee, maar ook eentje die hoog geklasseerd staat. Zij vinden dit dus wel OKquote:Op zondag 9 juli 2006 13:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik denk omdat er nu meer ploegen zijn die deze kopgroep terug willen pakken. Omdat er toch wel een paar mensen bijstaan die behoorlijk staan in het klassement. Dus hebben er meer ploegen belang bij om rustig aan te doen. Bovendien heeft T-Mobile nu geloof ik een mannetje mee. Dus zij zitten sowieso goed.
ja, dat van T-Mobile had ik er nog even bij moeten zetten ja, dat die gast aardig staat in klassement. Aerts zag ik pas net, toen wist ik helemaal hoe laat het was.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet alleen heeft T-Mobile iemand mee, maar ook eentje die hoog geklasseerd staat. Zij vinden dit dus wel OK. CSC heeft Zabriskie mee. En Davitomon-Lotto Aerts. Dus dan heb je al drie grote ploegen die dit wel een leuke groep vinden.
Moet het dus van Quickstep en Lampre komen. Want ik dat dat T-Mobile ook welquote:Op zondag 9 juli 2006 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Kopgroep:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
D. Zabriskie ----- M. Kessler ----- M. Aerts ----- S. Calzati ----- K. Carlstrom ----- P. Halgand
Mario Aerts van Lotto-Davitamon zit bij de kopgroep, dat betekent dat McEwen zijn manschappen niets zullen doen om de kopgroep bij te halen.
Hetzelfde geldt voor Hushovd van Credit Agricole, Paolini van Liquigas.
Duidelijk inderdaad.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
En Boonen heeft aangekondigd te hopen dat een groepje wegblijft. De winnaar komt dus uit dit groepje.
Wilt Landis soms dat Zabriskie en Kessler niet teveel uitlopen, daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Gaat hard.
Phonak nu op kop van het peloton.
Ach, Quick Step heeft al ruim een uur op de kop van het peloton gereden, dus ik denk dat Lefevre er anders over dacht.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
En Boonen heeft aangekondigd te hopen dat een groepje wegblijft. De winnaar komt dus uit dit groepje.
Denk dat ze meer willen dat er niet iemand van T-Mobile met een flinke voorsprong de bergen intrekt. Denk dat Kessler beter bergop rijdt dan Zabriskie.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wilt Landis soms dat Zabriskie niet teveel uitloopt, daar lijkt het wel op.
Ik zie het net ja. Kessler is machteloos in de bergen hoor, dus daar hoeft Phonak zich eigenlijk niet eens zoveel zorgen om te maken.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk dat ze meer willen dat er niet iemand van T-Mobile met een flinke voorsprong de bergen intrekt. Denk dat Kessler beter bergop rijdt dan Zabriskie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |