Dat hoeft niet altijd zo te zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet wat mensen zo waarderen aan hiphop. Het is zo eentonig en totaal niet melodieus.
Ah, "give the dj a break" is toch wel een alltime favorite van mequote:Op maandag 10 juli 2006 23:30 schreef Tom32 het volgende:
Break Machine LOL dat is oud.
Street Dance Street Dance....
Ben tegenwoordig meer Dynamix II > Bass were it hurts!![]()
*niet dat mijn buren dat tof vinden maar ja*
moet je wel van dat typische hoorn geluid houdenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:44 schreef Tom32 het volgende:
En het liefst luisteren hierop:
http://www.audiophile.com.au/tnny_specs/prstg_wstmnstr.html
![]()
Strakke Bak!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je wel van dat typische hoor geluid houden
ik luuster het hier op klikkerdeklik
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:52 schreef Tom32 het volgende:
[..]
Strakke Bak!![]()
Kom ik met m'n JVC stereo setje 4 x 150 Watt![]()
Heerlijke bassweergave, en zo'n oversized koptelefoon geeft meteen zo'n 'freestyler videoclip' vibe.quote:
Yeah, bevalt prima.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heerlijke bassweergave, en zo'n oversized koptelefoon geeft meteen zo'n 'freestyler videoclip' vibe.![]()
praat meneer over nederlandse taal met je 'het' foutquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:40 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
Afgezien van het fout dat je er compleet naast zit, vergroot je geringe kennis van de Nederlandse taal je geloofwaardigheid c.q. 'cred' geenzins.
Die nummers van hem met CL Smooth zijn ook zeer nice.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:12 schreef lodi1979 het volgende:
Wat dachten jullie dan van Pete Rock?????????
Die is pas echt master, vooral de instrumentals (petestrumentals)!!
Trouwens....Artifacts, Grand Puba en Brand Nubian zijn ook vet!!!!!
Thanks , zocht al welke cd ik op zal zetten (nou ja bijna via jou dan )quote:Op maandag 10 juli 2006 22:58 schreef Tom32 het volgende:
Ja. Moet natuurlijk zijn Kool G rap.
Man Made van Man Parrish is dat ook goed?![]()
Cool , ik heb 2 X Magnat Quantum 905 , de bass stampt uit een R.E.L stampede via een Harman Kardon 3480quote:Op maandag 10 juli 2006 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je wel van dat typische hoorn geluid houden
ik luuster het hier op klikkerdeklik
Toastin'quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:21 schreef sig000 het volgende:
Die oude hiphop is ook maar afgekeken op Jamaica .![]()
In de Bronx was die Jamaicanse shizzle aardig populair en met wat Electronica en goed naar Dub luisteren, hebben ze HipHop uitgevonden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Toastin'
't Is toch wat anders alhoewel ik wel weet wat je bedoelt.
Violent by Designquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:05 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
noems eens wat goeie albums van jedi mind tricks aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |