Ik meen dat er iets van 25 bussen uit dat dorp kwam. Arena zat redelijk vol kan ik me nog herinneren.quote:

9-0quote:Op zondag 9 juli 2006 14:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik herinner me het weer vaag.
Hoeveel werd het ook al weer?

8 Jaar alweerquote:Op zondag 9 juli 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
'Vroeger', zolang is het nog niet eens geleden. Paar jaartjes maar hoor.

98 tochquote:Op zondag 9 juli 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
'Vroeger', zolang is het nog niet eens geleden. Paar jaartjes maar hoor.

Je ziet net 3 goalsquote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Black-Death het volgende:
http://www.ultrasuid.com/video/josajax.rar Samenvatting JOS - Ajax

Daarvoor moet je bij AT5 zijnquote:

quote:Ten Cate maakt aanvoerder 'in de loop van de week' bekend 9 juli 2006
Ondanks de magere productie van zijn ploeg toonde Ajax-trainer Henk ten Cate zich tevreden na afloop van het oefenduel met JOS/Watergraafsmeer (1-5 winst). De oefenmeester gebruikte de wedstrijd met name om de nieuwe spelers en enkele jongelingen aan het werk te zien. "Ik ben tevreden als het hele team na zo'n zware week in de eerste wedstrijd veel inzet toont", zei Ten Cate. "Ik heb vandaag bovendien mooie goals gezien."
Henk ten Cate: 'Ik heb een keuze gemaakt ten aanzien van het aanvoerderschap' Spits Klaas-Jan Huntelaar startte het duel met de aanvoerdersband om de bovenarm. Ten Cate wenste daar nog geen verregaande conclusies aan te verbinden. "Al zegt het wel iets dat Klaas-Jan aanvoerder wil zijn, de verantwoordelijkheid wil nemen", aldus de coach op de officiële website van Ajax. "Ik heb een keuze gemaakt ten aanzien van het aanvoerderschap", zegt Ten Cate op zijn beurt op de website Highlow.nl. "Maar daar kom ik in de loop van de week nog op terug."
"De komende wedstrijden ga ik kijken hoe vooral ook de vijf, zes jonge jongens in de groep zich manifesteren", zei Ten Cate over het meespelen van Marco van Duin, Jan Vertonghen, Rydell Poepon en Jeffrey Sarpong. "Een wedstrijd als deze zegt helemaal niks, heeft voor ons heel weinig waarde. Dit is vooral leuk om de mensen die hier op afkomen, iets te laten zien. Wat dat betreft ook complimenten voor JOS, een perfecte gastheer. Al met al ben ik zeer tevreden gezien de arbeid die we deze week verricht hebben."

12 juli speelt Ajax ook nog in De Lutte tegen vierdeklassers SV De Lutte. Op de velden van deze vereniging traint Ajax ook de rest van de week.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:12 schreef Ordinair het volgende:
Dinsdag. ABS..
ABS - AFC Ajax
Di. 11 juli, 19.30 uur
Sportpark "Looënk"
HHC Hardenberg - AFC Ajax
Do. 13 juli, 19.00 uur
Sportpark De Boshoek
v.v. Bennekom - AFC Ajax
Za. 15 juli, 15.00 uur
Sportpark De Eikelhof
s.v. Spakenburg - AFC Ajax
Di. 18 juli, 19.30 uur
Sportpark De Westmaat

Als ik z'n uitspraken zo lees denk ik serieus dat hij een seizoen naar Amsterdam komt.quote:Beslissing Patrick Vieira na WK-finale
Zondag 9 juli, door ST, Madrid/Parijs, 01.19u GMT+01.00, La Gazzetta dello Sport/Le Parisien
Patrick Vieira zal na de WK-finale van vanavond een definitieve beslissing gaan maken over zijn toekomst. "Eerst speel ik een finale. Een WK-finale nog wel! Mag de rest even wachten?" antwoordde Vieira op een vraag van het Franse dagblad Le Parisien.
De middenvelder, die mogelijk met Juventus naar de Serie B of C zal degraderen, schijnt nog steeds open te staan voor een vertrek naar Amsterdam op huurbasis. Het gerucht, dat er ook wederzijds interesse bestaat tussen Vieira en Real Madrid, wist trainer Fabio Capello inmiddels te ontkrachten. Op de vraag van het Italiaanse La Gazzetta dello Sport, of Vieira naar Madrid komt, antwoordde hij namelijk: “Niet voor iedereen is plaats bij Real”.
Martin van Geel lijkt het initiatief nog steeds bij de Fransman te leggen. In diverse binnenlandse media heeft hij laten weten dat Vieira pas een optie wordt als hij zich bij Ajax meldt.

Gabri - Vieira - Sneijder.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:05 schreef Black-Death het volgende:
Aannemende dat Vieira dan een basisplaats krijgt, wie moet er dan uit?

ja maar Roger dan?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |